Mier, vervelend he, die pijn. Ik heb er (gelukkig) maar een paar weekjes last van gehad, rond week 24 ofzo. Nu helemaal niet meer, gelukkig maar. Hoop voor je dat het snel overgaat.
Twinkel en Vlinder, leuk hoor, de echo van morgen! Ik vond het spannend en mooi tegelijkertijd. Eerst hoop je dat alles goed is, en als dat zo is (ze dingen direct bij mij de echo maken, niet eerst een bla-bla-praatje omdat ze weten dat je in spanning zit) is het alleen maar mooi! Mn mannetje stond met een brok in zijn keel, zoveel als er al te zien was met ruim 10 weken.
Hier gaat het aardig. Gisteren met mijn fam uit eten geweest, lekker gegeten maar het was wel laat geworden. Vannacht onwijze buikpijn gehad, vanochtend nog wel ontbeten. Toen kwam, rond een uur of 10, mijn eten van gisteravond en mijn ontbijt weer naar buiten, bah.
Daarna was mijn misselijkheid wel helemaal weg en de buikpijn is nu ook nagenoeg verdwenen, dus heb net toch maar een soepje en 2 broodjes gegeten, wil morgen eigenlijk wel werken...dus nu maar rustig aan doen. Hoop dat het wegtrekt en dat ik niet buikgriep krijg ofzo.
Verder hebben we gisteren bij Prenatal een badje, luieremmer, aankleedkussen enzo gehaald. Ik wilde limegroen, maar die kleur was niet goed (Anoek, had jij dat ook niet?). Dus nu hebben we de creme. Moet nog wel een badstandaard (haal ik van de week bij V&D), maar goed. De meeste dingen hebben we wel of zijn besteld...
En uiteraard heb ik ook gisteren de verleiding niet kunnen weerstaan: heb bij V&D wat babykleertjes (maatje 56) gekocht, erg schattig weer. Denk dat we nu wel genoeg maat 50 en 56 hebben, de grotere maten (62 en verder) koop ik pas als het geboren is, dan kunnen we blauw of roze aanschaffen...ook leuk!
Anoek, is de babykamer mooi geworden? Hier schiet het op. Ga zo de commode inrichten (leuk, leuk!). De muren vind ik nog wel wat kaal, die hebben we creme geverfd, maar er moet nog zeker wat kleurigs opgehangen worden. Ach, we hebben nog tijd zat om de finishing touch te doen. Ook leuk voor de laatste 4 weekjes als ik thuis zit (als ik dan nog enigszins mobiel ben trouwens).
Meiden, ik ga de babykamer in. Fijne avond, en (alvast) sterkte met weer een werkweek (nog 35 daagjes...)
Liefs, Ukkie26