WIEBELMEIDEN 6!

Leuk hoor Mier, dat is ook al zo.

Wanneer denk/ hoop jij de eerste echo te krijgen?

ik hoop met een week of 9/10 wel de echo te krijgen!
ben vandaag 6weken en 1dag hahaha

Dat zal dan eind januari zijn, of niet?

Volgens mijn eigen berekeningen ben ik vandaag 5 weken en 3 dagen zwanger.
Ik raak al wel steeds meer aan het idee gewend, jij dan?

30 januari ben ik 10 weken ongeveer!
raak nu meer aan het idee gewend,gek he! eerst wacht je er best een lange tijd op en dan is het opeens zover!

jij ging ook naar de 9maandenbeurs toch?? dan zijn we om en nabij de 12 weken!!
joehoeeeeeeeeeeee

Hoi meiden,

Wij zijn dus vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor de uitslag. MEGASLECHT!!

Bij mij was alles goed, behalve dat ik iets te veel mannelijk hormoon had, maar dat was niet erg. Bij mijn mannetje was de uitslag heel erg slecht. Er stond een 0.
Er waren wel enkele bewegende gevonden, maar ook zo slecht dat onze kansen behoorlijk afgenomen zijn.
zoals het nu lijkt gaan we het icsi-traject in en omdat het bij mijn mannetje zó slecht is, moeten misschien de zaadjes rechtstreeks uit hem worden gezogen.

We zijn helemaal verdoofd, maar dat begirjpen jullie vast...

Pink

Alle hoop en spanning voor niks geweest en alle ovulatietesten (Heeeeeel veel) voor niks gekocht en gebruikt. zwaar klote dus.

Ja, het is voor ons nu een jaar geleden dat we gericht gingen wiebelen voor een kleintje.
De eerste maanden nog wel met goede hoop, maar de laatste maanden werd ik steeds onzekerder of dit geluk voor ons wel weggelegd zou zijn.
Ik ben maar al te blij dat we in november naar de gyn zijn gegaan en ben ontzettend dankbaar dat ik nu zwanger ben. Of dit nu wel of niet te danken is aan de Clomid weet ik niet, maar het resultaat is er in ieder geval niet minder om.

Terug
Bovenaan