WIEBELMEIDEN 6!

Twinkel, wil je op de valreep nog even heeeel veel suces wensen morgen!

Ik ga nu maar eens naar bed, morgen weer aan het werk.
xxx Tara

Hé meiden,

Ik kom met goed nieuws gelukkig - HET HARTJE KLOPT!!!
Huilend van spanning en uitgaande van slecht nieuws kwam ik de spreekkamer binnen en huilend van geluk kwam ik er weer uit.

Ik was zo van slag dat ik het hartje niet eens heb zien knipperen, maar mijn man wel.
Hij heeft het ons ook nog even laten horen. Net een paardje.
Super hè!

Ik durfde er echt niet meer op te hopen, maar gelukkig ziet alles er goed uit.
Ik mag nu een afspraak gaan maken met de VK.

De uitgerekende datum is trouwens 6 september, en dan zou ik nu 7 weken en 2 dagen zwanger zijn. Wie weet toch een diapauze dus.

Liefs, een dolgelukkige Twinkel3

ohhhh meiden, ik weet het allemaal even niet meer...
Gisteren nog stoere praat dat het allemaal wel wat beter ging en ik me niet meer druk maakte, terwijl nik sinds gistermiddag weer veel harde buiken heb.
Ben vandaag ook thuis gebleven. Krijg er nu gewoon stress van... Heb vanochtend plasje naar de ha gebracht om te laten controleren op blaasontsteking. Dat kan nl veel harde buiken veroorzaken. Toch heb ik zelf het gevoel dat het dat niet is... Ik denk dat ik me te druk maak    Hoe ik ook me best doe om het niet te doen...
Gelukkig beweegt de beeb nog steeds heel goed! Om 13 uur kan ik de verloskundige pas bellen en ik hoop dat ik dan vanmiddag nog ergens tussen geschoven kan worden voor een extra controle. Tussen 11 en 12 de uitslag van het urine onderzoek... Tot die tijd rustig blijven en op de bank hangen...

Vs, jeetje dat het daar niet vergoed wordt. Wat is het in NL dan toch goed gesteld met de sociale zekerheid en voorzieningen. Ik vind het dan ook wel weer normaal dat je dan wel snel aan de beurt bent als je daar een som geld zelf voor moet ophoesten. Zal niet niks zijn. Weet nog van babyboom dat een ivf-poging hier in nl zo'n €2000,- kost...
En natuurlijk gefeliciteerd met je promotie! Lekker nieuws en dat zal zeker een steun in de rug zijn. Je hebt het verdiend!

Twinkel, heb je net nog gemaild. Geen idee hoe laat je hier komt posten, maar ik denk aan je en hoop dat je met goed nieuws komt.

Liefs Anoek

YOOEEEHHHOOOOEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een geweldig nieuws Twinkel!!! Hoe herkenbaar die tranen van spanning én geluk!! Laat de tranen nu maar stromen meid! Het is helemaal goed!
En nu gaan genieten hé?!!

Konden ze nu wel zien of het er 1 of 2 waren?

Liefs

Oh ja en Twinkel, wie weet een diapauze... en weet je? Helemaal precies weten we toch niet wanneer we nu bevrucht zijn en wanneer de innesteling een feit is. Bij mij scheelde het ook een paar dagen. Een paar dagen is ook geen ramp, als het een week of 2 afwijkt dan wordt het een ander verhaal.

6 september! Pas je de lijst aan?!! Hihii

twinkel wat een geweldig nieuws!!!

hier wordt ik gek van onzekerheid! heb nog steeds bloedverlies en nu helder rood!
ik ben net van mijn werk naar huis gekomen,en probeer de verloskundige te bereiken maar neem niet op!! wordt gek op moment

xxx

Mier, ben je er nog?

Heb je het spoednummer al gebeld?

Lekkere stressboel hier zeg... pfffff

Ik ben online... if you need me

Terug
Bovenaan