ohhhh meiden, ik weet het allemaal even niet meer...
Gisteren nog stoere praat dat het allemaal wel wat beter ging en ik me niet meer druk maakte, terwijl nik sinds gistermiddag weer veel harde buiken heb.
Ben vandaag ook thuis gebleven. Krijg er nu gewoon stress van... Heb vanochtend plasje naar de ha gebracht om te laten controleren op blaasontsteking. Dat kan nl veel harde buiken veroorzaken. Toch heb ik zelf het gevoel dat het dat niet is... Ik denk dat ik me te druk maak Hoe ik ook me best doe om het niet te doen...
Gelukkig beweegt de beeb nog steeds heel goed! Om 13 uur kan ik de verloskundige pas bellen en ik hoop dat ik dan vanmiddag nog ergens tussen geschoven kan worden voor een extra controle. Tussen 11 en 12 de uitslag van het urine onderzoek... Tot die tijd rustig blijven en op de bank hangen...
Vs, jeetje dat het daar niet vergoed wordt. Wat is het in NL dan toch goed gesteld met de sociale zekerheid en voorzieningen. Ik vind het dan ook wel weer normaal dat je dan wel snel aan de beurt bent als je daar een som geld zelf voor moet ophoesten. Zal niet niks zijn. Weet nog van babyboom dat een ivf-poging hier in nl zo'n €2000,- kost...
En natuurlijk gefeliciteerd met je promotie! Lekker nieuws en dat zal zeker een steun in de rug zijn. Je hebt het verdiend!
Twinkel, heb je net nog gemaild. Geen idee hoe laat je hier komt posten, maar ik denk aan je en hoop dat je met goed nieuws komt.
Liefs Anoek