WIEBELMEIDEN 6!

He meiden,

Twinkel, gelukkig wat fijn zeg! Pfffffffff......... er zal een last van je afvallen. Wat moet dat spannend zijn geweest. Ik hoop dat je nu  een beetje kan gaan genieten!

Mier, jeetje bah, bij ons kun je via de huisartsenpost de verloskundige bereiken. Die bellen dan het spoednummer en wordt je teruggebeld. En anders gewoon het mobiele spoednummer bellen hoor. Daar zijn ze voor!

Liefs Pippie

VS, wat fijn om weer van je te horen. En wat spannend dat jullie binnenkort al terecht kunnen voor een behandeling. Ik hoop voor jou echt het allerbeste hoor. Ik voel me beetje bij beetje wat zekerder, al zijn er ook dagen bij dat als het wat rommelt in mijn buik, ik weer huilend op de bank zit van de spanning. Dan ben ik zo bang. Maar het gevoel dat het dit keer goed gaat overheerst. Volgende week donderdag krijg ik een echo. Ben dan ongeveer 91/2 week. O,ja nog gefeliciteerd met je promotie!!

Bo, weer terug van vakantie. Lekker geweest zeker! En soms ook wel fijn denk ik, om even niet zoveel met zwanger worden bezig te zijn. Ik hoop ook dat er voor jullie binnenkort wat positievere dingen gebeuren op dit gebied!

Tara, al aan het sauzen. Leuk lijkt me dat de babykamer inrichten. Begin je al een beetje een buikje te krijgen?

hoi pippie,

ik werd net nog teruggebeld door de verloskundige,en ze gaat vanmiddag opnieuw bellen voor een echo,dus hoop dat het vandaag of uiterlijk morgen nog kan.

xxx

He Mier,

Nou fijn dat ze dat toch weer zo snel willen regelen. Goed en je weet dat bloedverlies bij 30% van de zwangerschappen voorkomt, maar je wilt toch die zekerheid. Ik had toen ook zoiets van: eerst zien en dan geloven! Heb je er ook buikkrampen bij??
In ieder geval sterkte! Heb je  je mannetje ook al te pakken kunnen krijgen??  

Nog 10 min en dan kan ik bellen voor de uitslag van het urine-onderzoek....

Jeetje Anouk bij jou ook al zo spannend, helpt het wel nu je thuis bent en wat meer rust neemt?? Heb je dan wat minder harde buiken??

nee pippie ik heb geen buikpijn,maar wel een drukkend gevoel op mijn kruis en gloeiend gevoel!

Terug
Bovenaan