WIEBELMEIDEN 6!

He Mier,

Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik het vroeg, want buikkrampen willen ook nog niets zeggen! Ik ben in ieder geval blij dat je dat niet hebt. Wat dat drukkende/gloeiend gevoel betekent weet ik ook niet. Ik hoop in ieder geval dat je vandaag nog terecht kunt en dan wat meer zekerheid hebt.
Ik denk aan je,
liefs Pippie

Nou weet helaas nog steeds niet veel.
Urine bleek niet helemaal goed te zijn, maar ze konden niet zeggen of ik nu wel of geen blaasontsteking heb.Urine is op kweek gezet en ikmoet morgen terugbellen.

Straks wel de vk nog bellen. Wil gewoon alles gecheckt hebben, vooral mn bloeddruk. Ik voel me de laatste week toch wel wat gestresst..... niet goed tijdens de zw.

Miertje en ik kunnen elkaar gelukkig een beetje bezig houden op msn. Thanks Mier!

Pippie, kan me voorstellen dat je af en toe nog onzeker bent, maar alles wijst erop dat het prima gaat, dus wel proberen te genieten hé?

Hoi meiden,

Allereerst Twinkel gefeliciteerd, wat goed, hoop dat je nu wat meer kan ontspannen en lekker kan gaan genieten.

Anoek wat vervelend dat je je zo voelt, hoop dat niet ergs is en dat het je lukt om toch nog wat te ontspannen.

Mier voor jou ook rot,  hoop dat je vanmiddag langs mag komen. Weet niet of je er wat aan hebt maar een vriendin van mij heeft ook erg veel bloed verlies gehad ook helder, maar alles is goed gegaan.
Nou ik hoop dat je vanmiddag blijkt dat alles goed is.

Vs gefeliciteerd met je promotie!!!! Fijn dat jullie een beslissing hebben kunnen nemen, nou weet je waar je aan toe bent. Ook wel fijn dat er niet een lange wachttijd is.

Tara wat leuk om met de kinderkamer bezig te zijn, ik snap heel goed dat je daar al mee begonnen bent. Ik kan  niet wachten tot ik ook met het kamertje kan beginnen!

Ik moet nog een kleine week wachten op me nod, maar ik heb zo'n gevoel dat  het niet raak is.

Sterkte voor de meiden die in spanning zitten en ik hoop dat het jullie lukt om wat afleiding te vinden.

Liefs bo

quote: Ukkie26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-01-2008 22:28:20'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

-  Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (18-01-08) 29w4d, 31 mrt uitgerekend, 8 feb jan. volgende controle VK, nog 6 weekjes werken!!!

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 28w1d  (18-01-08), 10 april uitgerekend,  28 januari volgende controle VK anti-D spuit

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, nu 13 weken(10-01-07) 4 feb volgende controle VK  

- Mier1980,27 jaar, in ronde 12 zwanger van 1e kindje,nu(18-01-08) ongeveer 8weken, /- 27 augustus uitgerekend,11februari termijnecho,20februari afspraak verloskundige!

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje(s), 1 september uitgerekend

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 1-2 september uitgerekend. Kloppend hartje bij 6 3 dagen. 31 januari 2e echo

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, waarschijnlijk 31 aug / 1 sept uitgerekend!

- Bo 25 jaar, 10e ronde, nod  rond 26 januari, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 13, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen  3  jan  en 15  jan (cyclus  29 - 40 dagen)

- vs77, 30 jaar, 16e ronde, nod rond  22 jan, cyclus 25-30 dagen, 1e kindje, MM

- Pink, 27 jaar, 1e kindje, MM, misschien nog een kans om zwanger te worden via ICSI

He Mier,

Was benieuwd of je al wat meer weet en vandaag mag langskomen. Ik hoop het voor je!
Als dat zo is wens ik je erg veel succes en sterkte. Ik hoop zo dat alles gewoon goed is. Ik ben zo werken, hoop dat ik vanavond nog even kan kijken, we horen het wel!

Sterkte, meis,
liefs Pippie

hey pippie,

ik weet nog niks,ze heb nog niet gebeld,ik wordt echt gek van onzekerheid en zie elke x dat klote bloed

xxx

Terug
Bovenaan