WIEBELMEIDEN 6!

He Mier,

Jeetje wat kl#te zeg dat ze nog niet heeft teruggebeld. Ik weet het mier, die onzekerheid is zo frustrerend, je bent zo machteloos. En je wil zo graag de zekerheid dat alles goed is. Ik wou dat ik wat voor je kon doen. Ik hoop echt dat je snel wat weet.
Ik ga nu werken, maar probeer vanavond nog even te komen kijken.

Hou je sterk,
liefs Pippie

Ohh miertje... erg he dat wachten???

Ik zit ook te wachten tot de vk terugbelt, maar ze zit in spreekuur dus kan wel even duren denk ik.
Wachten duurt lang... al is het voor mij wel een heel stuk minder erg dan voor Mier.
Ik ga denk ik even op bed liggen... slaap nog steeds niet al te best.

Mier sterkte met alles. Hoop dat ze je snel bellen. Als je het niet uithoudt gewoon de assistente bellen of ze al wat weten hé?

X

Hoi Mier en Anoek ik was benieuwd of jullie al wat gehoord hebben.
Sterkte.  x bo

Jeetje, ik dacht even snel goed nieuws van Twinkel te lezen en nu blijkt dat Mier en Anoek in de stress zitten. Wat een gedoe zeg!

Allereerst, Twinkel: van harte gefeliciteerd dat alles nu goed blijkt te zijn. Dat moet me een opluchting zijn zeg! Ik ben heel blij dat al je zorgen van de afgelopen week voorbij zijn. Volgende keer wel opletten zodat je het hartje ook zelf ziet kloppen :)

Mier, wat ontzettend erg voor je. Je was zo blij toen alles goed leek te zijn en dan nu dit. Ik duim voor je dat het "gewoon" een geknapt bloedvaatje is en alles verder goed is.

Anoek, ik hoop dat je snel wat opknapt en je het rustig aan kan doen. Is het een mogelijkheid om 2 dagen in de week thuis te werken zodat je niet hoeft te reizen en in plaats daarvan 's middags even kan gaan liggen? Veel sterkte.

liefs
vs

Ohw mier wat erg.  Weet niet zo goed wat te zeggen.
Wil jou en je mannetje heel veel sterkte toewensen.
Kus bo

Ohhh miertje wat erg....  Had zo gehoopt dat het goed zou zijn.

Heel veel sterkte voor jou en je mannetje.

Dikke knuffel

Hier dan nog even een korte update van mij:

Ik heb de verloskundige gesproken. Gezien mijn klachten is ze er van overtuigd dat ik een blaasontsteking heb. Moet dus kweek afwachten en ook als die niet helemaal duidelijk is aandringen op antibiotica. Met 1-2 dagen moeten dan de klachten over zijn en zo niet dan moet ik woensdag of donderdag voor controle komen.
Heb met mn werk afgesproken dat ik morgen in elk geval nog thuis blijf.

Terug
Bovenaan