WIEBELMEIDEN 6!

pink ik weet niet goed wat ik moet zeggen,maar vind het zo rot voor jullie,mijn tranen staan in mijn ogen! dit is niet de uitslag waar jullie op gehoopt hadden!
krijg je vriend alleen nog onderzoeken of jij ook??

liefs mier

Ik had al mijn hoop ook al op de clomid gevestigd, want ik dacht echt dat het aan mij zou liggen, maar nu ligt het allemaal heel anders, we hadden nog wel een kleine kans met icsi, maar het is echt heel erg slecht.

Hè bah Pink, wat een kl*tenieuws zeg!!!

Ik kan me voorstellen dat jullie flink van de kaart zijn.
Hebben jullie vandaag veel informatie gekregen over het vervolgtraject?
Of heb je nog weer een nieuwe afspraak gekregen?

Heel veel sterkte meid, met dit sh*tnieuws. Ik hoop zo voor jullie dat het geluk jullie ook een keer toelacht! Ik wou dat ik wat voor je kon doen meid.

Liefs,

Twinkel3

We moeten nu naar het ziekenhuis in Groningen, over 4 tot 6 weken. Dan horen we hoe het verder gaat. Ze willen hier in het ziekenhuis in ieder geval niet meer tijd verspillen door hier verder te gaan met onderzoeken. En nee, ik wordt in eerste instantie niet verder onderzocht, omdat bij mij alles goed was, gek he? Ik altijd met mijn klotecyclus, en dat is verder allemaal goed!!! Maar daar hebben we nu helaas niks aan........
Ben dus voorlopig nog geen wiebelmama.......

begrijp dat je dat nu denkt hoor pink!
wij zijn er voor je als je je hart wil luchten!

twinkel het maakt idd niet meer uit! ik ben ook erg blij dat we de stap hebben genomen!
vandaag de chlamydiauitslag en was natuurlijk goed maar het had toch niet meer uitgemaakt!

Mijn mannetje is ook helemaal van de kaart...

Slecht begin van het nieuwe jaar he?
En de wachtlijst voor icsi is ook ongeveer een jaar. Voordeel is dat we beide nog 'jong' zijn, maar verder is het allemaal zwaar shit.
Had ook nog de hoop om zwanger te zijn voor de negenmaandenbeurs, maar die hoop is heeeeel ver te zoeken.

Pink

Mijn mannetje is ook helemaal van de kaart...

Slecht begin van het nieuwe jaar he?
En de wachtlijst voor icsi is ook ongeveer een jaar. Voordeel is dat we beide nog 'jong' zijn, maar verder is het allemaal zwaar shit.
Had ook nog de hoop om zwanger te zijn voor de negenmaandenbeurs, maar die hoop is heeeeel ver te zoeken.

Pink

als de bloeduitslagen goed was bij jou dan is er geen reden om jou verder te onderzoeken natuurlijk!
wordt wel een hele spannende tijd voor jullie!
ze kunnen tegenwoordig heel veel,daar moet je ook maar aandenken'!
ik had voor jullie een betere uitslag verwacht en gehoopt!

xxx

Terug
Bovenaan