WIEBELMEIDEN 6!

Site doet weer beetje raar... bij mij dan... dus voor de zekerheid maar een kort berichtje.

Ukkie,fijn om te horen dat alles goed gaat. Voor mijn pufclub-verhaal, zie wiebelmama's.

Mier en Twinkel,ik heb dus het rood/ oranje boxkleed van Snoozebaby. We hadden superveel moeite omjuiste maat boxkleed te vinden en wat we ook nog leuk vonden.Rood is de accent kleur in onze woonkamer, dus dit was het gewoon. Zelfs mannetje vond het mooi!

Ik ga vanavond maar vroeg slapen. Ben moe en nog steeds hoofdpijn, maarrrr welminder chagerijnig nu.Morgen nog dagje thuiswerken en dan weekend! Nog geen plannen. Jullie wel?

Gelukkig kijkt mijn man eigenlijk bijna nooit naar voetbal, alleen nederlands elftal. Meestal vind ik dat zelf ook wel leuk, maar vanavond even geen zin...

er is hier weer veel afgeklets zeg! Ik hou het even kort want ik ben erg moe na een onrustige nacht. Zo even wat eten en dan vroeg onder de wol :)

Mier succes morgen met je eerste dag werken. Doe je het rustig aan en probeer je goed naar jezelf te luisteren. Ik denk aan je.
Vlinder sterkte morgen en ik hoop dat je goed nieuws krijgt.
Bo jij moet ook weer naar de gyn of heb ik me vergist. Sterkte.

Pink fijn dat jullie nu een afspraak hebben staan. Hoe kijk je er momenteel tegenaan?

groetjes

He meiden,

goh, er wordt gelukkig weer wat meer gekletst hier.

Over wiebelmama's; ik vind het eigenlijk wel een goed idee, maar ook het idee dat het zo dan wel een beetje twee groepen worden staat me tegen. Ik moet wel zeggen dat ik dan mijn zwangerverhalen ook echt kan vertellen zonder het gevoel te hebben er iemand pijn mee te doen en dat gevoel heb je nu toch telkens wel. Ik zou zeggen laten we het proberen, we zien snel genoeg of het werkt!!

Mier, vandaag weer werken. Ik hoop voor je dat dat goed gaat. En ik hoop zeker voor je en voor alle ander meiden dat jullie snel zwanger zijn en we met zijn allen naar het wiebelmama topic kunnen!!

Pink, dus 3 maart een afspraak, zal wel erg spannend zijn. Heel veel succes alvast.

Patricia, jeetje wat heb jij allemaal meegemaakt zeg! Heftig! Heel erg veel sterkte!

Mier/Twinkel, ik ga ook naar de negenmaandenbeurs en naar de huishoudbeurs. Alleen dan op donderdag. Leuk!!

Liefs Pippie

Ben ik weer!

Ik vind het ook gezellig dat hier weer meer gekletst wordt...is een goed teken!

Wij zijn net terug uit het ziekenhuis en alles zag er heel goed uit. Pffff wat een geruststelling!
We hebben hem/haar al rond zien spartelen...wauw...geweldig om te zien.

Nu gaan we er echt van genieten!

Hoe is het verder met iedereen?

x-een heel gelukkige vlinder

Hoi Meiden,

Zo ik had heel wat bij te lezen zeg, haha. Weet niet of alles is blijven hangen hoor ik ga mijn best doen.

@Mier, Vandaag weer aan het werk. Ging het een beetje???
@Vlinder, Gaaf he om te zijn dat alles goed gaat met de kleine. Lekker gaan genieten he nu!!!

Ik las ook iets over een wiebelmama. Ook ik ben het daar wel mee eens. Vind het helemaal geweldig om alle zwanger verhalen te lezen hoor, maar denk dat ik me wel wat meer op mijn gemak voel zonder ermee geconfronteerd te worden. Hoop alleen wel dat de wiebelmama's hier blijven posten. Als het niet werkt de 2 groepen apart kunnen we er altijd weer 1 groep van maken. Enne ik kom ook gewoon bij de wiebelmama's lezen hoor, wil natuurlijk wel weten hoe het gaat met jullie en de baby's.

Verder gaat het wel lekker hier. Ben wel erg gestrest de laatste tijd, maar probeer het nu ff een plekje te geven. Loop de hele dag te denken, het is echt druk in mijn hoofd op het moment. Heb echt geen minuut dat ik ff nergens aan kan denken. Gelukkig heb ik veel afleiding door mijn dochtertje en dat doet me goed.

Vandaag is mijn NOD en tot nu toe voel ik nog niets. Heb geen krampen of iets dat ik denk mijn ongi komt eraan. We wachten het dus nog maar ff een paar dagen af.

Liefs xxx

ps, ik zal proberen wat vaker te posten anders moet ik steeds zoveel lezen,

Ha Patrica,

Toch wel weer spannend hè zo in de buurt van je NOD.
We duimen voor je meid.

@Mier, hoe ging het vandaag op je werk?
Leidde het je gedachten weer wat af op een prettige manier, of was het nog wat te vroeg om weer te beginnen? De eerste keer na zoiets is denk ik altijd wel weer een drempel, maar die heb je nu in ieder geval al gehad.

Liefs, Twinkel3

Hey,

Fijn dat de "splitsing" het makkelijker maakt voor de bijna zwangere wiebelmeiden om hier te komen posten. Nu is de keuze aan jullie wanneer je zwangerschapsverhalen wilt lezen.

Mier, hoe ging het vandaag?

Patricia, spannend bij jou dan? Ben je er erg mee bezig of hebben alle dingen die gebeurd zijn het helemaal weggeschoven? Geef het de tijd om alles een plekje te geven he meid? Sterkte.

Post even snel tussendoor, want zit te werken thuis.Wilde alleen even laten weten dat er uit de groeiecho niks bijzonders is gekomen en dat alles dus goed gaat.

Tot vanavond wellicht.

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan