WIEBELMEIDEN 6!

@Anoek, Fijn te horen dat de echo goed was!!! Enne ik ben al wezen gluuren hoor bij jullie nieuwe topic, haha.

Het is idd een beetje naar de achter grond verhuist klopt.Ik ben er ook echt niet mee bezig geweest. Zag alleen ineens op de kalender dat het vandaag mijn NOD is. Voel nog steeds niets, dus wie weet. Geloof er alleen zelf niet in hoor, volgens mij word ik gewoon een paar dagen later ongi. We wachten gewoon af.

Hoe is het met de rest?

Liefs xxx

Hoi meiden,

Ben vandaag weer bij de gyn geweest en het eiblaasje is goed gegroeit 21mm en staat vanafnu op springen, dus tot nu toe ziet alles  er  goed uit.  Volgende week moet ik nog een keer bloed prikken en als ik ongi word moet ik volgende maand voor hsg (baarmoeder foto)
Hoop natuurlijk dt dat niet nodig zal zijn, maarja daar ga ik niet vanuit.
Is allemaal een beetje dubbel; ben blij dat alles er tot zover goed uit ziet, maar aan de andere kant waarom is het dan nog niet gelukt...
Nou ja we hopen er maar het beste van, ik heb ook gehoort dat je de maanden na een hsg extra vruchtbaar bent!

Over wiebelmama prima hoor, maakt mij niet zoveel uit. Ik ben hier ook niet zoveel omdat ik er gewoon af en toe wat minder mee bezig wil zijn.

Mier hoe was het vandaag op het werk, ging het wat? of was het eigenlijk te snel?

Vs wat vervelend dat je je zo rot voelt, maar wel begrijpenlijk het is ook niet niks.

Pink wat fijn dat er een datum is.

Liefs bo

hey meiden,

vandaag dus gewerkt,en viel dus gelukkig allemaal mee,had maar gezegd dat ik een erge buikgriep had  mijn baas was vandaag vrij maar kwam speciaal voor mij nog even toch nog naar het werk  wel lief,en heb een gesprek gehad en is heel meelevend,wel erg fijn hoor!
nu ben ik alleen erg moedus lekker op tijd naar bed want morgen weer werken.

hoe gaat het met jullie?

vlinder fijn dat de echo goed was zeg!

xxx mier

anoek die boxkleed is idd erg leuk ja!   ik vind dat hollandse ook echt heel leuk!

xxx

Jeee Mier, wel super van je baas zeg! Fijn dat het toch wel ging of niet?
Prima toch om te zeggen dat het buikgriep was. Als je het niet wilt delen, deel je het lekker niet. Wel handig dat je leidinggevende het wel weet, maar dat is zo, dus...
Hopelijk kom je weer een beetje in het ritme.
Werk ze morgen in elk geval.

Weet dat jij dat Hollandse zo leuk vindt! Ik ook, maar mn mannetje niet. Plus dat de kleur hier niet in de kamer past, want accentkleur is rood.

Kijk jij nou wel of niet naar de MOL?

Ik begin hier een beetje verkouden te worden...bleehhh zon kriebelneus -en keel. Niet fijn. Hopelijk blijft het daar bij. Heb nu weekend en heb geen zin om 3 dagen in bed te liggen met griep.

Liefs

oh jeetje niet ziek worden he!

ik vind die boxkleed ook wel heel leuk hoor! mijn zus heb voor mijn nichtje ook een rood/oranje kamertje,wel heel mooi hoor!

ja echt fijn van mijn baas,en dat is dan nog wel een man  was wel blij dat ik met hem nog een gesprek had vanmorgen!

xxx

Hoi meiden,

Mijn laatste vakantiedag alweer. De week is toch nog voorbij gevlogen.
Vanmorgen ben ik even wezen shoppen in Duitsland, dat is een half uurtje rijden vanaf mijn huis. Ze hebben daar echt een megasupermarkt met allemaal heerlijke dingen.
Ik heb dus even flink chocola ingeslagen en heb een pak bakmix meegenomen waarmee ik "Kirschküchen" kan maken. Het lijkt me heerlijk, dus dat wordt straks nog even kokkerellen.

@Mier, fijn dat je eerste dag goed is verlopen. En idd lief van je leidinggevende dat hij nog speciaal kwam om even met jou te praten.

@Bo, gebruik jij ook Clomid deze maand?
Ik zou ook eigenlijk voor een HSG gaan naar de eerste maand Clomid, maar toen bleek het al niet meer nodig. Mijn ei kwam trouwens wel veel later dan verwacht dus ik zou voor de zekerheid gewoon flink wiebelen vanaf nu (om de dag ofzo).
Succes ermee meid !

@Patrica, bij jou alles nog rustig?

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan