Hey Meiden,
Hier nog steeds geen RD's, tot nog toe voel ik ook niks komen. Hopelijk blijven ze weg. Ga er wel vanuit dat ze gewoon komen hoor van de week. De laatste tijd was mijn ongi vrij regelmatig. Dus het blijft spannend!!!
@Bo, Nou veel plezier he voor de komende dagen, haha
@Mier, Ging het vandaag weer lekker op je werk. Vind het trouwens wel erg aardig hoor van je baas dat hij gister speciaal voor jou naar de zaak kwam.
@Anoek, Nee ik kijk niet naar Dancing Queen. Heb er vorige week naar gekeken en vond het niet zo heel erg leuk. Mijn mannetje zit trouwens ook achter de xbox dus ik kan toch geen tv kijken.
Verder heb ik vandaag heerlijk genoten van het lekkere weertje. Werd er gewoon erg vrolijk van. Moest om kwart over 3 mij dochter uit school gaan halen en ben dat lekker lopend gaan doen ipv op de fiets.
Morgen ga ik idd weer lekker stappen met mijn vriendinnen. Heb er dan ook weer erg veel zin in. Ik ga nu voortaan om de week. Die kleine gaat morgen lekker logeren bij mijn schoonouders dus ben morgen kindloos, haha. Heb dus de hele dag voor mijzelf. Ga lekker luieren en tutten morgen.
Oja ik heb voor die kleine meid van mij een website gemaakt. Hij is nog niet helemaal af, maar als je wilt gaan kijken kan het wel al. De site heet http://www.freewebs.com/lisamelody. Wel ff een berichtje achter laten graag, dat vind ik wel erg leuk om te lezen.
Liefs xxx