WIEBELMEIDEN 6!

lekker kokkerellen twinkelmmmmmmmmm!

veel kijkplezier tara,ik heb de film niet gezien,lijk me ook wel een erg leuke film!

bo flink wiebelen he

ik weet echt niet wanneer mijn ei zal zijn maar wil ook geen ovulatietesten gebruiken of temperaturen of zo,want dat heb ik al zo vaak gedaan en dat ben ik een beetje erg beu nou, dus dan maar vaak wiebelenhahaha

xxx

en anoek ik heb niet van het voorjaarsweer genoten hoormoest werken he  !

het kan beter vriezen dan regenen! lekker een dikke jas aan en muts open als het nou nog eens een x lekker zou gaan sneeuwen  oh nee we hebben geen bergen,dus we kunnen niet lekker snowboarden

xxx

Hoi Meiden,

Lekker allemaal van het weekend aan het genieten??? Nou ik wel hoor, heb net mijn dochtertje bij haar oma gebracht en ga zo ff boodschappen doen. Vanaaf weer lekker feesten en heb er echt super veel zin in. Moet alleen natuurlijk wel aan het water of aan de cola light, hahaha. Ben namelijk nog steeds niet ongi en neem geen enkel risico, je weet maar nooit.
Nou heb ik wel ff een vraagje. Wilde net een test doen en heb per ongeluk de verkeerde gepakt, ipv een zwangerschapstest pakte ik een ovutest. Nou komt er een dikke 2de streep, betekend dat iets???? Help want ik weet het niet!!!

Nou meiden ik ga weer misschien tot later
Fijn weekend alvast
Liefs xxx

nou patricia volgens mij ben je zwanger hoor! want zo n streep komt er niet zomaar! en volgens mij werkt het precies hetzelfde als een zwangerschapstest!!

gefeliciteerd!!!

xxx mier

Hey Patricia,

Ik heb geen idee wat het betekent.... normaal krijg je toch een streep wanneer je ei dan is? Dat kan het nu toch niet zijn of wel???? En nu? Ga je nog een gewone zwangerschapstest doen?
Ik zou ook inderdaad het zekere voor het onzekere nemen en vanavond aan het fris gaan.

Spannend hoor! Laat je snel iets weten?

Wij zijn net even de stad in geweest, en voor de rest doen we niet veel bijzonders vandaag. Ik ben ontzettend verkouden nu. De zakdoeken zijn niet aan te slepen, blleeehhh word je zoooo moe van... Gelukkig voor de rest geen griepsymptomen, dus hoop dat het hier bij blijft.
Heb wel weer even genoten van het voorjaarszonnetje hoor! Zometeen even op bed liggen leze of zo denk ik. Ben kapot van die loopneus en slechte slapen...

Wel heel leuk, kregen bij de post een foto van vrienden dat ze gaan trouwen!! Dus soort vooraankondiging zeg maar. helemaal leuk!!

Liefs

Op welk hormoon reageert een ovu-test dan??? Niet op HCG lijkt mij...
Mier, weet jij het?

Patries, ga nu maar snel een zwangerschapstest doen, dan weet je zeker hoe het zit!!!
Of heb je het al gedaan????

X

volgens mij werk het wel op hetzelfde hormoon!
 je heb mail trouwens anoek!

xxx

Dat kan toch helemaal niet? Een zwangerschapstest wordt positief door de aanwezigheid van het HCG-hormoon. Dit zit alleen in je urine als je zwanger bent. Een ovu-test wordt positief (normaal gesproken dan) wanneer je ei is en je nog niet zwanger kan zijn... is het niet de LH-piek waarop de ovu-test reageert????

Ach ik weet het ook niet. Blijft beetje vreemd in elk geval.... Dus zw-test kan uitsluitsel bieden....VInd het wel spannend!

Terug
Bovenaan