WIEBELMEIDEN 6!

Nou Patrica, je maakt het wel spannend hoor!
Ik heb ook wel eens gelezen dat een ovulatietest bij zwangerschap ook positief wordt, maar ik zou er niet volledig op vertrouwen hoor. Gewoon een zwangerschapstest doen en hopen op goed nieuws! Vanavond aan de fris dus in ieder geval.

Ik heb de film "Alles is liefde" ook gezien, een heerlijke Nederlandse film vond ik het.

De "Kirschküchen" smaakte heerlijk trouwens meiden.
Dus wie nog eens in de duitse supermarkt komt...

Vandaag zijn we druk geweest in de tuin. Heerlijk hoor met zo'n weer.

Morgen trakteren we onszelf op een etentje, aangezien we aanstaande maandag 12 jaar samen zijn !

Fijn weekend gewenst,

Liefs, Twinkel3

Patricia, je maakt het wel spannend hoor! Ik hoop het zo voor je meid. Wanneer ga je een "echte" zwangerschaptest doen?

Oeioei Patricia, spannend hoor. Dus het is OF flink wiebelen nu, of aan het sap?! Laat je ons weten als je nieuws hebt?

Ik was gisteren bij de verloskundige, alles goed, de kleine groeit goed (en ik ook). Bloeddruk is alleen erg laag (55/120), maar dat kan geen kwaad (tenzij ik flauw ga vallen, dat had ik laatst in de trein, die was erg benauwd).

Verder vandaag gestadt en een zwangerschapsbadpak gekocht. Niet echt charmant, maar we gaan volgend weekend in een CenterParcs hotel, en ik wil wel zwemmen en in mn bikini, die overigens niet meer past, voel ik me nogal bekeken met mn toeter. Ook een voedingsBH gekocht, en stof voor hemeltje/gordijnen.

Met alle andere meiden alles goed? Mier, trek je het wel dat je weer werkt? Doe rustig aan he...niet jezelf voorbijlopen nu.

Ik ga eten maken (mannetje heeft trek). Tot snel,

Liefs, Ukkie26

(PS: geen nieuws over lekker-liggen-echo, dus ik denk dat   ik 'm niet krijg...jammer, maar helaas. Ukkie ligt met koppie naar beneden, dus het zal wel goed zijn)

He meiden,

er wordt hier weer veel afgekletst zeg, gezellig.

Mier goed om te horen dat het allemaal weer w at beter gaat en dat het werken je is meegevallen. Hopelijk blijft de positieve lijn erin zitten.

Twinkel: alweer 12 jaar samen, alvast gefeliciteerd. Het klinkt ontzettend lang, maar toen bedacht ik me dat wij elkaar waarschijnlijk precies 12.5 jaar kennen (weet de datum niet meer) en we dit jaar 11 jaar samen zijn. Tijd gaat snel.....

Bo: fijn dat je ei goed is gegroeit, nu dus druk aan de wiebel ;). Ik kan het wel begrijpen dat het dubbel is om te weten dat alles goed is, je bent er blij om, maar wilt ook wel weten waarom het nog niet is gelukt.

Anoek: vervelend zeg dat je verkouden bent. Beterschap.

Hier gaat alles weer wat beter. Het is een zware week geweest maar sinds gister voel ik me weer wat opgewekter. Het zal wel een combi van dingen zijn, want het is niet niks wat er allemaal op ons af komt.

Dit weekend moeten we een hele stapel papieren invullen, van dat we weten wat er met ons gaat gebeuren, tot wat we willen doen met evt overgebleven embryos, en alle mogelijke worst-case-scenarios (overlijden en scheiding ed). Niet echt iets om blij van te worden maar wel noodzakelijk. Gelukkig zitten we heel erg op 1 lijn, dus dat maakt het makkelijk.
Daarnaast zullen we weer een waslijst met vragen maken. Die hebben we genoeg, want ik wil alles weten. Ze zullen ons misschien wel irritant vinden, maar als ik rustiger ben omdat ik het antwoord weet dan is dat heel wat waard.
Komende woensdag ochtend hebben we de info ochtend.  We hebben niet te horen gekregen wat we dan precies gaan doen, maar ik verwacht dat we nog wat info krijgen, de stappen doornemen  en leren om injecties te geven (jippie :().  
Als ik het goed heb, moeten we dan klaar zijn om aan de eigenlijke behandeling te beginnen. Vanaf de 3e dag van mijn cyclus  moet ik eerst een maand aan de pil om mijn eigen hormoonhuishouding te onderdrukken en dan kan de echte hormoonbehandeling beginnen.
Het is dus nu wel een hele vreemde gewaarwording dat ik deze cyclus niet kan wachten totdat ik ongi wordt (zolang dat na wo ochtend is). Na 15 keer hopen dat ie niet komt, wordt het nu hopen dat ie snel komt want dan kunnen we beginnen. We hebben overigens niet op het juiste moment gewiebeld dus het kan niet raak zijn. Ik verwacht trouwens dat het maandag over een week is.

Wat de ICSI betreft besef ik me dat dat de enige mogelijkheid is om zwanger te raken en daar heb ik voor mijn gevoel vrede mee. Ik hoop dat het de eerste keer gelijk raak is maar ik besef heel goed dat de eerste keer ook het bekijken is hoe ik op alles reageer en dat ze de juiste hoeveelheden moet afregelen. Waar ik (als ontzettende regelnicht) met name moeite mee heb is dat ik niet weet wanneer alles precies plaatsvindt en hoe ik er persoonlijk op ga reageren. Ik kan niet zo goed tegen onzekerheid. Maar goed, misschien leer ik nu wel dat ik niet alles in de hand kan hebben.

zo dit is een heel verhaal geworden.
liefs
vs

Hey Meiden,

Nou ik maak het zeker spannend he!!! Ik heb vandaag nog geen echte zwangerschapstest gedaan. Ga vanaaf in ieder geval aan de fris. Ik wil met echt testen toch nog ff wachten tot eind van de volgende week. Misschien is mijn cyclus wel een beetje van slag.
Wel heb ik af en toe nu een beetje steken in mijn buik. Willen jullie voor mij duimen????

Nou ik ga weer. Me eigen voorbereiden op het STAPPEN!!!!!!!!!!

Liefs xxx

ik heb weleens gehoord dat een ovulatietest ook 2 strepen aangeeft als je zwanger ben!

nou even wachten iig,zal wel leuk zijn!

xxx mier

Oooo wat is hier veel gekletst en wat is het hier spannend!

Het is even geleden dat ik ben geweest maar onze computer is gisteren buiten werking geweest. Hmmm balen.

Patricia, dat jij nog een week kan wachten? Wanneer is je uiterste nod?
Mier, fijn dat je je draai al een beetje gevonden hebt op je werk en dat je baas zo lief is!
Bo, moet je nu nog terug naar het ziekenhuis morgen?

Hoe is het met de rest?

x-vlinder

Terug
Bovenaan