WIEBELMEIDEN 6!

Wow patries, dat jij zo lang kan wachten! Ik was echt allang weer een test gaan halen.

Vs, alles komt nou wel heel dichtbij he? Helaas kun je nou eenmaal niet alles zelf regelen... Hoop voor je dat je straks direct kan beginnen.  Sterkte..

Meiden, vandaag alweer van dat mooie weer, dus straks maar even naar buiten!

xxxTara

Hey Meiden,

Nou ik heb gister echt een super gezellige avond/nacht/ochtend gehad, hahaha. Wel had ik af en toe steken in mijn onderbuik, dat was ff wat minder maar wel te doen. Mijn borsten deden en doen trouwns nog steeds erg pijn. Met dansen had ik er zelfs last van.
Eigenlijk kan/wil ik ook niet zolang wachten hoor met testen, maar doordat ik al zovaak teleurgesteld ben kan ik toch wle het geduld opbrengen. Ik heb namelijk al zovaak gedacht zwanger te zijn en dat ik dan als nog ongi werd.  Trouwens toen ik zwanger was van mijn dochter duurde het natuurlijk ook erg lang voor ik positief testen.  Het enige wat ik wle raar vind is dat ik de laatste 3 a 4 mnd echt precies op dag 30 ongi werd en nu dus niet. Ach ik blijf hopen en duimen!!! Zou het wel erg leuk vinden.  
Gisteravond  hield ik ook steeds mijn buik vast als er iemand langs liep of als ik naar buiten wou ofzo.  Er was gister ook ff knokken en ik stond er naast. Het eerste wat ik deed was mijn buik beschermen en dat doe ik normaal ook niet hoor. Maar goed het is nog allemaal speculeren en ik moet gewoon nog ff een  beetje geduld hebben. Ik en van plan om pas  rond de 20ste februari te testen.

Nou meiden ik ga ff douche, moet zo naar een verjaardag van mijn opa.
Liefs xxx  

Spannend zeg Patrica! Ik zou het knap vinden als je kunt wachten met testen tot de 20e. Ik duim voor je meid!

@Vs, dat zijn idd heel wat vragen die op jullie afkomen.
Na deze cyclus dus eerst een maand aan de pil en dan beginnen.
Ik kan me voorstellen dat je het liefst zo snel mogelijk wilt beginnen en dan is het idd een vreemde gewaarwording dat je nu hoopt dat je ongi snel komt.

@Bo, een goed weekend gehad !
Ik zou nog even doorgaan hoor meid en dan maar weer afwachten tot aan je NOD.
Spannend!

Verder de groeten aan iedereen,

Liefs, Twinkel3

Hallo allemaal.

Lekker genoten allemaal van de prachtige dag?
Je krijgt er toch echt de lentekriebels van!~

Morgen weer werken. Dat zal wel weer wennen zijn na een week vakantie maar ik heb er wel weer zin in!

Hoe is het met jullie allemaal? Gezellig weekend gehad? Nog nieuwtjes hier of daar?

x-vlinder

Hallo allemaal.

Lekker genoten allemaal van de prachtige dag?
Je krijgt er toch echt de lentekriebels van!~

Morgen weer werken. Dat zal wel weer wennen zijn na een week vakantie maar ik heb er wel weer zin in!

Hoe is het met jullie allemaal? Gezellig weekend gehad? Nog nieuwtjes hier of daar?

x-vlinder

Hey Meiden,

Allemaal lekker genoten weer van het lekkere weer. Nou ik heb vandaag ff een begin gemaakt met het opruimen van mijn achtertuin. Heerlijk gewoon dit weer, lekker een wasje buiten gehangen en ff gewandeld met mijn dochter en de hondjes.

Verder heb ik geen nieuws. Mijn ongi is er nog steeds niet en eerlijk gezegt heb ik er niet eens erg in trouwnes dat ik overtijd bent. Ik loop gelukkig niet de hele dag te denken, oooooooooooh misschien ben ik wel zwanger, eigenlijk denk ik daar helemaal niet.

Nou meiden ik ga weer. Ga ff me eigen omkleden zo, want ik ga joggen met mijn vriendin. We gaan het vanavond voor het eerst doen, hihi. Zal mij benieuwen.

Liefs xxx

Ik vind het echt knap van je hoor Patrica! Spannend hoor meid!

Hoe is het met de andere meiden hier?
Het is op het moment rustig hier zo te lezen.
De topic stond alweer op blad 2.

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan