WIEBELMEIDEN 8

Hoi Mier,

Ik moest vandaag idd weer terug naar het ziekenhuis.
Ik voel me vandaag de hele dag al niet zo lekker (duizelig/ hoofdpijn/ wat tintelende vingers), maar gelukkig waren de bloed- en de urinewaarden en het CTG  wel weer goed in het ziekenhuis. Mijn onderdruk was ook binnen de grenswaarden, dus ik mocht weer naar huis.
Maandag moet ik weer terug voor een CTG en een gesprek en echo bij de gyn.
Ik wacht nog wel even af hoe het gaat, het is zo weer maandag en die kleine van ons zal zich vanzelf wel een keer gaan melden. Zo lang hij/ zij het nog beter heeft in mijn buik dan daar buiten mag die nog lekker blijven zitten hoor.

En... ben jij al druk bezig met het maken van lijstjes voor je vakantie en met koffers pakken? Misschien heb je het ook al wel gezegd, maar hoe lang ga je ook al weer?
En hoe lang vlieg je er eigenlijk over naar Mexico? Is het rechtstreeks, of moet je nog een tussenlanding maken in de VS?

Liefs, Twinkel3

fijn dat het weer goed was!
ben je het al erg beu?

het is normaal gesproken 10 uur vliegen maar omdat we een tussenlanding op cuba hebben doen we er totaal 13 uur over,dus 11 uur vliegen naar cuba,1uur daar stil staan en dan nog 1uur vliegen van cuba naar mexico,terug gaans gaan we wel rechstreeks en doen we er 10 uur over!
ik heb vanmiddag al wat spullen bij elkaar gezocht,maar ga maandag echt inpakken.

xxx mier

Hoi meiden,

Hoe is het hier?

Pink, heb je al een tijdje niet gezien hier. Gaat alles goed met je? Houd je het een beetje vol met die ellendige pil?

Mier, aftellen voor jou! Wanneer vertrek je precies? Btw, vreemd dat verhaal van je ongi... Misschien idd een reactie op de operatie? Ik ben ook weer ongi, eerste keer met de nuvaring. Nou heb behoorlijk last.... maar goed, nuvaring is wel fijn, want heb geen hoofdpijn meer gehad!

Hier alles oke. Lekker lang geslapen. Gisteravond feestje gehad en waren pas om 2 uur thuis. Benthe was gisteren echt niet lekker, en met drinken ging het niet echt en ik had ook nog de verkeerde speen meegenomen. Een drama... Gelukkig heeft ze vannacht goed geslapen, al kwam ze natuurlijk om 7 uur voor een fles en ik had toen pas 5 uur slaap gehad.....Gelukkig wilde ze na de fles verder slapen, dus lekker tussen ons in. Eerst nog even gespeeld en toen verder slapen. Zoooo liefff, we hebben tot 10.30 geslapen en toen maakte ze me wakker door in mn wang te knijpen, ha ha!!
Nu ligt ze gelukkig weer te kraaien en gillen bij het spelen, dus zit weer stuk beter in haar vel!

Liefs

Hey meiden,
Ik volg jullie wel hoor, maar reageer op het moment niet zo vaak, probeer een beetje rust in te bouwen voor mezelf.
Heb wel last van de pil, slik hem nu een week en ben al vanaf de tweede dag 'anders', zegt ook mijn vriend. Ik heb 's avonds (elke avond!!) opvliegers en ben wat kortaf en kan me zo ineens heel erg triest voelen. Het is natuurlijk weer even goed wennen want ik heb twee jaar geen pil meer geslikt. En ik ben nu eenmaal niet zo goed onder invloed van hormonen, dus wie weet wat er nog komen gaat.........
Vandaag over 4 weken de eerste spuit, ik wil de weken wel voorbij trekken, dat kunnen jullie vast begrijpen! Kan echt niet meer wachten! Ben nog steeds wel positief, maar het wordt wel spannend naarmate het dichterbij komt hoor!!!!

Liefs Pink

Mier, fijne vakantie!!

anoek we vertrekken woensdagmorgen om 10 uur,dus we gaan rond half 6 weg van huis!
nog 3 daagjes!

pink fijn om wat van je te horen  balen dat je zo n last heb van de pil! het is voor een heeeeeeeel goed doel moet je maar denken!
wat een spannende tijd voor jullie!

twinkel en pippie nog niet gesignaleerd! pfff wat spannend! hoop op goed nieuws

xxx mier

Hoi meiden,

Sorry, gisteren niet gemeld .

Beeb zit er nog steeds hoor, maar ik was gisteren niet zo fit (weer duizelig/ hoofdpijn).
Gelukkig gaat dat vandaag alweer wat beter. Morgen weer naar het ziekenhuis, dus ik leef echt van afspraak naar afspraak.

Gistermiddag en avond heb ik wel heel veel harde buiken gehad en wat krampen.
Het rommelt dus wel wat, maar goed dat wil nog niet alles zeggen.
De kleine zal zich één dezer dagen/ weken wel een keertje melden.

@Mier, idd een gekke ongi. Zou het een vroege miskraam kunnen zijn dan???
Anders denk ik idd dat het samenhangt met je operatie.
Hoe is het nu met je?

@Pink, shit zeg van die pil. Hopenlijk is het straks allemaal niet voor niets en kun jij in 2009 ook je kindje in de armen sluiten. Ik duim voor jullie meid!

Ik spreek jullie snel weer.

Liefs, Twinkel3

twinkel en pippie allebei al gemeld zie ik! jammer nog niks! kan niet lang meer duren dames!

twinkel het lijkt idd een beetje op een miskraam maar kan haast niet! dus denk idd dat het van de miskraam komt!

xxx mier

Terug
Bovenaan