WIEBELMEIDEN 8

Hoi!

Pink, vervelend dat je zo'n last heb van de pil. Welke pil is het? Is hij ook zwaarder dan gebruikelijk, zodat de bijwerkingen heftiger zijn? Meen me te herinneren dat Vs er ook zo'n last van had. Snap goed dat je de weken voorbij kijkt, nog maar heel even en dan wordt het heel concreet en ook heel spannend. Net als Twinkel hoop ik dat je in 2009 mama mag worden! Duimen draaien opvolle toeren.

Miertje, voor jou hoop ik op een bevruchte Mexicaans eitje ;-) Maar hoop ook dat jullie gewoon lekker gaan genieten met zn 2tjes. Even helemaal niks en lekker tot rust komen. Hoop ook dat jij in 2009 mama wordt. Hoop dat het op de natuurlijke manier zal lukken. En zo niet, dat de hulp in december (of was het jan) jullie zal helpen.

Nou weekend is weer bijna voorbij. Morgen weer werken. Mannetje is vanaf morgen 2 weken weg, dus wordt pittig. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Over een week verhuis ik tijdelijk met mn werk naar een andere locatie, dus gaat druk worden deze week om alles te regelen.

O ja, Mier als er tijdens jouw vakantie nieuws is, zal ik je dan sms-en? Of wil je op vakantie niks weten? Kan ik me ook wel voorstellen nl. Laat maar weten.

Liefs Anoek

hey anoek,

nou dat wou ik nog aan je vragen ofdat je me dan wilde smsen
dus bij deze graag,want ben natuurlijk wel erg benieuwd!

jij 2 weken saampjes met Benthe,het zal allemaal wel los lopen,komt allemaal goed!

en we worden in januari geholpen! dus nog een paar maandjes geduld!
wie weet een ,,mexicaantje,, hahaha  

xxx mier

Is geregeld Mier
Kans is vrij groot dat er tijdens jouw vakantie weer een beebje geboren wordt.

Ja, toch wel fijn vooruitzicht dat als het toch niet lukt komende maanden dat jullie hulp krijgen. Toch hoop ik zo voor jou dat het via de natuurlijke weg zal lukken!

Al helemaal gepakt voor Mexico??

Ja zal hier wel goed komen, maar kan je wel vertellen dat ik nu echt kapot ben. Vanochtend om 5.45 opstaan, vervolgens Benthe aankleden en fles geven, zelf in de kleren en eten, stipt om 7 uur Benthe op KDV brengen, door naar mn werk, werken van 8-16.30, dan weer naar KDV, rond 17.45 thuis, Benthe in bad, eten koken en eten, Benthe naar bed, opruimen....enne nu zit ik pas net.... En moet dan ook nog zelf douchen zo meteen, ha ha!!MNaar toch ben ik best trots dat ik het maar even doe alleen, ha ha!! Benthe is alleen nog steeds niet helemaal zichzelf en dat uit zich vooral in heel weinig drinken en veel slapen... Denk toch ontwikkelingssprongetje (volgens Oei ik groei, precies deze week). Hoop dat het snel over is.

Liefs een vermoeide maar voldane Anoek

Haai!

Mier, nog 2 nachtjes slapen en dan ga je lekker op vakantie! Heerlijk zeg! Koffers al gepakt? En ik duim hoor, voor jullie, voor een 'mexicaantje'. Is het daar goed wiebel-weer (qua temperatuur dan?). Haha...flauw.

Pink, wat ontzettend balen dat je zo'n last hebt van de pil en de hormonen. Getver. MOet je 'm nou tot 29 september slikken en dan niet meer??? Hoop voor je dat je je nog wat beter gaat voelen...het is vervelend als je jezelf niet bent (vind ik althans).

Anoek, jeetje wat een dag zeg. De mijne ziet er zo uit (als het een werkdag is): 6 uur op, Lise wakker maken en voeden, Lise weer in bed (mannetje is thuis), dan ik eten, aankleden en rennen voor de bus (iets over 7 gaat 'ie). Werken van iets voor half 9 tot 5, dan kwart over 5 met de trein naar huis en half 7 thuis. Je zult begrijpen dat als Lise naar de opvang moet ik haar niet kan brengen en halen: zo lang zijn ze niet open. Dus mn mannetje brengt en ik haal dan (denk ik). Of hij doet beide: hij werkt lekker dichtbij...

Meiden, ik ga nog even werken (ja, nu nog ja).

Tot later! Mier, als ik je niet meer 'spreek': fijne vakantie!!!

Liefs, Ukkie26

anoek wat een dag! echt veel gedaan hoor! meer als mij hahaha!
ik ben ANTM aan het kijken  goeie tip!
fijn dat je me wil sms-en,ben er wel benieuwd naar!

ukkie idd nog 2 nachtjes slapen! vind het wel heel spannend hoor!
en het weer is daar nu tussen de 25 en de 34 graden dus wel aangenaam!
dus wiebelen maar!

xxx mier

Mier, wat vond jij er van? Heb je de winnares al voorspeld? Zitten weer een paar rare types tussen, dus de komende weken zullen we ons wel vermaken op maandagavond, ha ha!

Nog 2 nachtjes slapen... joehoe! Weet niet of je morgenavond nog hier bent, anders alvast een hele fijne vakantie, geniet van het mooie weer, wiebel ze en ik sms je als er hier nieuws is!

X Anoek

hey anoek,

ja ik heb ze nog niet echt goed kunnen bekijken,dus heb nog geen favoriet!
eindelijk weer leuke programma s op tv!
zou holland next topmodel ook weer binnekort komen?
en temptation island vind ik ook echt een leuk programma! maar komt ook niet meer volgens mij!

ik ben hier morgenavond nog wel even te vinden! ga natuurlijk wel op tijd slapen want des te eerder is het woensdag

xxx mier

Terug
Bovenaan