Hey Miertje,
Ik heb ook nog geen favoriet hoor. En heb laatst ecen zitten surfen en TI komt niet meer terug op de buis. Erg jammer, want kon altijd wel erg lachen om die stomme koppels die zichzelf zo voor lul zetten, ha ha! Vooral de laatste serie met die Gringo... bleeeh wat een eikel.
Meid, ik wens je een hele fijn vakantie en je hoort van me als er babynieuws is! Lekker genieten van het mooie weer, lekker uitrusten, bruin worden, misschien nog een beetje cultuur opsnuiven... of houden jullie echt een strandvakantie?
Hey Pink,
Toen ik weer aan de pil ging, heb ik ook heel lang nog last gehad van bruin verlies, wel week of 2-3. Had dat ook toen ik op mn 18e voor het eerst aan de pil ging. En nu dus weer. Als het nou heel lang duurt, even bellen om te vragen wat je eraan kan doen. Denk niet dat het een ontsteking is, dan is het een andere kleur (sorry... beetje goor, ha ha). Bruin = oud bloed.
Welke pil heb je? Ik heb nu een maand microgynon gebruikt en daar had ik ook behoorlijk last van. Ben ook na die maand overgestapt op de nuvaring en nu gaat het echt heel goed. Kan dus ook goed aan het soort pil liggen dat je deze klachten hebt. Helaas heb jij geen keus in welke pil je gebruikt, die zal wel voorgeschreven zijn. Nog 12 dagen en dan is de strip leeg (tenminste als het gewoon 21 dagen zijn) en dan ben je er van af toch? Maar dan begint het spuiten.... ben bang dat je hormoonhuishouding nog wel even op zn kop staat, maar weet dat je altijd hier bij ons terecht kan als je je k.. voelt en je verhaal kwijt wilt. We zijn er voor je!
Meiden, voor jullie allebei een dikke knuffel en Miertje tot over een week!
Liefs Anoek