WIEBELMEIDEN 8

Hé Mier,

Ik kom even hier om jou een heeeeeeeeeeeeel fijne vakantie toe te wensen.
Geniet er lekker van meid, jullie hebben het verdiend!!!

Enne... een mexicaantje zou idd leuk zijn.
(Kun je leuke T-shirtjes laten drukken met "made in Mexico" - hihi).

Veel liefs,

Twinkel3

dank je twinkel!
we hebben er ook echt onwijs zin in!
we hebben net onze inentingen gehaald,dus we zijn nu helemaal klaar!
ben benieuwd wie er eerder is van jullie met bevallen! maar hoor het wel van anoek als  het tenminste in mijn vakantie gaat gebeuren!
wie weet zijn jullie straks wel tegelijk!
het maakt natuurlijk ook niet uit,het komt in ieder geval!

ik kom hier vanavond nog wel even!

de mensen onder ons met astma,zijn jullie allergisch voor ei? ik namelijk wel en kreeg dus bij de ggd te horen dat ik niet ingeent kon worden tegen gele koorts,dus dat dat een probleem is om naar de gele koorts landen te gaan (brazilie,peru,venezuela,kenia,ecuador) wisten jullie dit? nou is maar goed dat we niet naar 1 van die landen gaan dan!

groetjes mier

Hoi Mier,

Alles al ingepakt? Wil je alvast heeeel veeel plezier wensen!
En  dat van die inentingen?  nee, nog nooit van gehoord. maar kon je die inenting nou niet krijgen omdat je allergisch bent voor ei ???? Vreemd verhaal.

liefs Tara

Mier, een hele fijne vakantie!!! Ik hoop dat jullie lekker tot rust komen met z'n tweetjes (en misschien wel met z'n drietjes thuiskomen...)

Ik heb best wel last van de pil, ben op dag 3 begonnen, inmiddels 9 dagen verder en nog steeds last van bruine rotzooi (sorry voor de details). Zal wel van de pil komen denk ik, of zou het ook een infectie kunnen zijn? Heb ik nog nooit gehad, dus geen idee, maar als dat zo is moet er snel iets aan gedaan worden, want ik moet wel 'clean' zijn tijdens de behandeling. Nou ja, zal wel niet, zal de pil toch wel zijn. Ben niet echt mezelf. Minder geduldig (handig in het onderwijs.....), sneller aangebrand en ups en downs (vooral downs...)

Liefs Pink

hoi  tara en pink,

dank jullie wel!
zal gaaf zijn he als ik zwanger raak in mexico  maar ja het zal toch wel weer niet!

pink ik denk dat het idd door de pil komt dat bruin,maar even in de gaten houden,wel vevelend dat je er zo last van hebt hoor.

tara gele koorts vaccinatie was gelukkig niet nodig voor mexico dus daar heb ik wel geluk bij! maar als je allergisch ben voor kip,ei of antibiotica dan kan je niet gevaccineerd worden,en de gele koorts komt dus voor in landen in zuid-amerika en landen in africa.
dus dat is ook lekker dan!

kom vanavond nog wel even

xxx mier

Hey Miertje,

Ik heb ook nog geen favoriet hoor. En heb laatst ecen zitten surfen en TI komt niet meer terug op de buis. Erg jammer, want kon altijd wel erg lachen om die stomme koppels die zichzelf zo voor lul zetten, ha ha! Vooral de laatste serie met die Gringo... bleeeh wat een eikel.
Meid, ik wens je een hele fijn vakantie en je hoort van me als er babynieuws is! Lekker genieten van het   mooie weer, lekker uitrusten, bruin worden, misschien nog een beetje cultuur opsnuiven... of houden jullie echt een strandvakantie?

Hey Pink,
Toen ik weer aan de pil ging, heb ik ook heel lang nog last gehad van bruin verlies, wel week of 2-3. Had dat ook toen ik op mn 18e voor het eerst aan de pil ging. En nu dus weer. Als het nou heel lang duurt, even bellen om te vragen wat je eraan kan doen. Denk niet dat het een ontsteking is, dan is het een andere kleur (sorry... beetje goor, ha ha). Bruin = oud bloed.
Welke pil heb je? Ik heb nu een maand microgynon gebruikt en daar had ik ook behoorlijk last van. Ben ook na die maand overgestapt op de nuvaring en nu gaat het echt heel goed. Kan dus ook goed aan het soort pil liggen dat je deze klachten hebt. Helaas heb jij geen keus in welke pil je gebruikt, die zal wel voorgeschreven zijn. Nog 12 dagen en dan is de strip leeg (tenminste als het gewoon 21 dagen zijn) en dan ben je er van af toch? Maar dan begint het spuiten.... ben bang dat je hormoonhuishouding nog wel even op zn kop staat, maar weet dat je altijd hier bij ons terecht kan als je je k.. voelt en je verhaal kwijt wilt. We zijn er voor je!

Meiden, voor jullie allebei een dikke knuffel en Miertje tot over een week!

Liefs Anoek

Ja het is microgynon en ik heb idd geen keus. Ik moet aan één stuk doorslikken tot 24 september, dus ik ben er nog niet van af. Iedere avond (nu ook dus...) enorme opvliegers , pffffffff, dus dit zijn al de eerste overgangsverschijnselen. Heb hier (achteraf bekeken) al die jaren last van gehad. Had altijd een rood hoofd, de laatste 2 jaar niet en vanaf vorige week dus weer erg warm. Gek he?
Maar het is voor het goede doel. Anoek, het is wel een geruststelling dat jij ook last van een kleurtje had (deze omschrijving lijkt iets frisser) en dat het er dus blijkbaar bij hoort. Had het al even opgezocht en idd, de kleur lijkt niet op die van een infectie.
In de viva mama stond een verhaal over iemand die uiteindelijk (na jaren MM) een kindje heeft gekregen via icsi, zo herkenbaar over de tijd die lijkt stil te staan, terwijl het om je heen gewoon doorgaat. Echt zo'n verhaal waar de tranen mij van in de ogen springen!

Pink

oh anoek jammer dat temptation niet meer komt! vond dat echt een geweldig programma! wat zetten ze hun toch voor lul he!

ik durf nog niet te zeggen wie er gaat winnen,als we terug zijn dan zal ik wel eens een gok doen!

ik ga nu even douchen en dan lekker naar bed,voel me echt belabberd! (ben verkouden)
bah en dat net voor we op vakantie gaan

tot over een week

xxx mier

Terug
Bovenaan