WIEBELMEIDEN 8

Hé Pink,

Ik heb het artikel vanmorgen ook gelezen (had de Viva mama van een vriendin gehad) en ook hier liepen de traantjes hoor.
Die onzekerheid lijkt mij idd ook het ergste.
Dat vond ik zelf eind vorig jaar al en als ik mijn verhaal vergelijk met dat van jou en Mier dan mag ik nog helemaal niet klagen. Ik voelde me afgelopen week in de wachtkamer bij de gyn ook wel een beetje ongemakkelijk tussen de vrouwen die (nog) niet met dikke buiken zitten. Toen ik in november zelf tussen de dikke buiken zat moest ik zelf soms ook wel even slikken.

Het kleurtjesverhaal is voor mij trouwens ook herkenbaar.
Toen ik met de pil begon ben ik wel 3 maanden zo aan het rotzooien geweest met bruinverlies. Helemaal niet leuk (en zeker niet als je net verkering hebt ).

Wat betreft de opvliegers en het ongeduldig zijn, neem het jezelf maar niet kwalijk hoor. Het is nogal wat wat jullie nu meemaken, nogal logisch dat je op andere vlakken nu even wat minder presteert. Komt wel weer goed meid.

Heel veel succes in ieder geval nog met het slikken van die rotpil en ik duim voor jullie mee dat het allemaal niet voor niets blijkt te zijn!

Veel liefs,

Twinkel3

He meiden,

Mier, natuurlijk zit je al op het vliegtuig, beetje laat dus maar in ieder geval nog een hele hele fijne vakantie en ik hoop ook op een mexicaantje!!!!!!!!!!

Pink, wat vervelend zeg dat je je zo rot voelt door die pil. Ik kan me voorstellen dat je er van baalt en dat je soms geen zin hebt in dingen. Ik hoop zo dat het dan ook de eerste keer meteen goed zal gaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het heel moeilijk vind om me voor te stellen waar jullie nu doorheen moeten gaan. Je hoort en leest inderdaad vaak zulke verhalen, waarvan je dan de kriebels krijgt, maar hoe het echt is. Ja, verschrikkelijk denk ik.

Mier en Pink, 2009 gaat jullie jaar worden, echt!!

Liefs Pippie

Hey Pink,

Ben blij dat je wat aan mn verhaal had en ook Twinkel blijkt er last van te hebben gehad. Dus los van het feit dat het vervelend is en dat je die rotpil met al die kunstmatige hormonen moet slikken, is er volgens mij niks aan de hand. Weet iedereen in jullie omgeving waar jullie mee bezig zijn of houden jullie dat voor jullie zelf?

Vind dat Pippie het mooi verwoord heeft. Het is ook voor mij moeilijk voor te stellen hoe het voelt. Ik denk ook dat het niet voor te stellen is. Alleen uit jouw woorden voel ik al het enorme verdriet, de teleurstelling, maar ook de hoop. Ik vind wel dat je het heel goed doet. Ook hier mag je alles schrijven, niks is gek. Vs zal je gevoelens denk ik uit eigen ervaring heel erg herkennen. Hoop dan ook dat jullie elkaar tot steun (kunnen) zijn.
Met alle duimen die hier en ongetwijfeld in jullie omgeving voor jullie draaien moet het goed komen!!
Hoe gaat het voor de rest? Kan je je een beetje motiveren voor andere dingen? Zodat je ook een beetje afleiding hebt?

Liefs Anoek

Hey!!
Wat een lieve woorden allemaal, thanx!
Bruin is al bijna over, gelukkig, voel me weer een stuk frisser......
Wist niet dat ik zoveel last zou hebben van de pil, belooft nog wat voor straks...
Ik ben er heel erg mee bezig, het is nu echt nog maar een paar weken! Ik ga nog wel vragen in het UMCG of er echt geen mogelijkheid is dat er twee embryo's teruggeplaatst kunnen worden (als we zover komen natuurlijk) want weet nu al van 3 stellen in de omgeving dat er 2 zijn teruggeplaatst en alledrie zwanger van 1 kindje! Dus, toch meer kans lijkt mij. Volgens de IVF-arts scheelt het maar 1-3%, maar dat gaat toch wat tegen mijn gevoel. Helaas weet ik dat dit de regel in het ziekenhuis is sinds begin 2008. MOchten de eerste twee pogingen mislukken, dan overwegen ze bij de 3e poging om er twee terug te plaatsen.
Nou ja, eerst maar zien of we zover komen, ga ik wel van uit hoor!

Pink

Eventjes weer omhoog, we stonden op pagina 2.

Weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet 'zeggen', Pink. Het is voor mij gewoon niet voor te stellen hoe moeilijk het is als het zwanger worden niet lukt. En dan nog eens last van de pil, bah.

Ik hoop echt voor je dat ze 2 embryo's terug gaan plaatsen, toch meer kans (denk ik dan). en al is het maar 1-3%: is toch weer meer, toch?

Meid, sterkte.

Liefs, Ukkie26

...weer eventjes omhoog.

Pink, was het bij jullie vandaag ook zulk mooi weer? Bij ons scheen het zonnetje, echt heerlijk! Graadje of 25, beetje wind erbij, ik heb genoten! Lekker veel buiten geweest, hmm...

Verder weinig bijzonders te melden. Nouja, maandag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en dan kan het beginnen: behangen, verven, keuken en vloer erin...pfoe. Een hele klus, maar heb er ook wel zin in om het helemaal ons huisje te maken!

Ik ga nog even zappen!

Tot later!

Liefs, Ukkie26

Leuk Ukkie, eindelijk de sleutel! Moet er veel gebeuren aan het huis?
Hier is het ook heerlijk weer, dus zometeen lekker buiten zitten, maar moet eerst nog even douchen!!

Pink

Haai Pink!

Jaaaa, we hebben de sleutel! Helemaal geweldig! Ook erg aardige buren (1 kant kwarm zich direct even voorstellen)...heb er helemaal zin in.

Er moet niet echt veel gebeuren hoor. Verven (natuurlijk), een andere vloer beneden (ze hebben de vloer meegenomen: wij wilden 'm niet) en een andere keuken (laten we plaatsen). Eerst Lise haar kamer af, dan de onze en de badkamer en dan beneden. We hebben een maandje...

Met jou alles nog goed? Nog veel last van de pil? Nog eventjes meid...hoop zooooo voor jou en Mier dat jullie toch ook zwanger mogen raken!

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan