WIEBELMEIDEN 8

Hé Pink,

Hoe is het met jou?
Is het nog een beetje vol te houden met de pil?
Nog eventjes en dan kan de pil weer in de prullebak meid.
Ik duim voor je! (maar dat wist je vast al wel)

Hier is het vandaag wel een beetje een vreemde dag.
Vandaag uitgerekend, maar nog geen bevalling in zicht hoor.
Het zal nooit lang meer duren, maar jee... wat kan wachten lang duren als je ergens naar uitziet.
Morgen moet ik weer terug komen bij de gyn.

Tot gauw!

Liefs, Twinkel3

Hoi!!

Pink, hoe is het met jou? Wanneer mag je stoppen met die ellendige pil? Microgynon is echt een shit-pil. Ik had eerst mercilon en daar had ik veel hoofdpijn bij, maar mircrogynon sloeg alles en was ook vaak chagerijnig... Hoop dat het bijna voor bij is. Wanneer begin je met de spuiten en wanneer moet je weer naar het zkh?
Hoe is het voor de rest? Kan je nog wat afleiding vinden?

Mier, wanneer kom je nou ook alweer terug??? Weet iemand dat nog?
Hoop dat je een heerlijke vakantie hebt gehad! Er is trouwens weer een geweldig fout programma voor ons op tv ;-)

Met mij alles ok. Vandaag eerste dag op de nieuwe locatie. Erg hectisch want niet alles was geregeld zoals afgesproken... zal je altijd zien. Dus moest nog veel regelen.

Liefs

Hey Pink,

Voor jou begint het ook aardig op te schieten allemaal! Of vind je het zelf nog veelste langsaam gaan? Kan ik me ook goed voorstellen..
Wel vervelend dat je zo rot reageert op de pil.
Is er al bekent wanneer ze de punctie gaan doen?
Spannend allemaal hoor!

Liefs bo

Hey Pink,

Hoe is het met je?? Wat vervelend dat je zo slecht reageer op de pil. Wanneer mag je er ook alweer mee stoppen, eind september toch?? Hopelijk heb je genoeg afleiding!! Ik duim voor je!!

Hier gaat het goed. Lisa is gister weer voor het eerst naar school geweest na de vakantie. Ze vond het erg leuk, maar was ok erg moe. Vanmorgen kreeg ik haar amper uit bed. Vandaag is haar lievelings juf er van de peuterspeelzaal. Die word een paar dagen in de week haar juf. Dat vind ze helemaal geweldig en ging gelijk naast haar zitten en zitten kletsen.
Met mijn buik gaat het ok lekker. Hij groeit goed. Voel de kleine ook regelmatig nu beweging. Volgende week mijn 20wk echo, kan niet wachten!!

Liefs xxx

hoi allemaal,

wij zijn weer thuis van de vakantie!
we hebben echt een superleuke vakantie gehad!
heel mooi weer en weinig last gehad van orkaan gustav,alleen zaterdags een beetje regen maar het was zo warm dat je gewoon in het zwembad kon blijven.
ik heb met dolfijnen gezwommen,wat was dat gaaf zeg! zoooo mooi en lief zijn ze!
we hebben ook met schilpadden gezwommen,echt cool! en erg groot! daarna zijn we gaan snorkelen in een grot,ook dat was heel mooi.
we zijn alleen maar 1 dag in dat hotel geweest waar we voor geboekt hadden,want er waren veel mensen ziek in dat hotel,waarschijnlijk een bacterie! dus we zijn gelukkig overgeboekt naar een ander mooi hotel! was wel een beetje balen want er ging weer een dag verloren! dat was wel een beetje jammer maar ja beter als ziek worden!
we hadden met terugkomst wel erge vertraging maar konden gelukkig wat langer in het hotel blijven,we zouden eigenlijk om 17:20 vliegen en om 10:10 aankomen op schiphol! en gewoon een rechtstreekse vlucht omdat we op de heenweg al een tussenlanding hadden gehad! de vlucht werd veranderd naar 22:10 en aankomst 14.55 op schiphol,maar omdat ze op cuba last hadden van de orkaan hanna  konden ze smiddags niet landen dus die mensen moesten eerst mee naar mexico,dus toen hadden wij weer een tussenlanding op cuba want toen ging het wel om te landen,alleen wij hadden dus weer anderhalf uur vertraging erbij gekregen dus 16:30 waren we op schiphol.
maar we zijn weer terug! we hadden eigenlijk nog wel een weekje willen blijven!

ga zo slapen want ben erg brak!

nog geen wiebelbaby s !!

xxx mier

Hé Mier,

Welcome back!
Fijn dat jullie het leuk gehad hebben in Mexico.
Stuur je nog wat mooie foto's door?

Onze beebs wilden blijkbaar nog niet komen voordat jij weer thuis was.
Hopenlijk melden ze zich snel.

Liefs, Twinkel3

hey meiden,

ik ben weer weg voor een weekend!
dus anoek wil je me sms-en als er een wiebelbaby is gekomen!
kom pas zondag weer thuis dus....

xxx mier

He Pink,

hoe gaat het nu met je? Nog steeds zoveel last van de pil of begint je lichaam er al aan te wennen?
Die periode aan de pil heb ik totaal niet prettig gevonden. Ik reageerde er erg slecht op en  gevoelsmatig is het tegenstrijdig om aan de pil te zijn terwijl er een grote wens is. Verder voelde het  als het begin van het ICSI traject waarbij het lichaam klaargemaakt moet worden, maar waarbij de dagen voorbij kropen omdat je eigenlijk niks anders doet dan zo'n stom pilletje slikken waarvan ik me niet echt goed van voelde. Het duurde dan ook erg lang voordat de volgende stap in het traject gezet kan worden. Daarna gebeurt er zoveel in een week en op een dag dat, het voor mij voelde dat ik er veel actiever mee bezig kon zijn ipv bijna doelloos afwachten. Kortom, wat ik probeer te zeggen is dat de fase van de pil er ook bij hoort en dat je je bij volgende stappen anders kan voelen en niet noodzakelijkerwijs slechter of beter. (hoop natuurlijk het laatste).
Voor mijn gevoel (en ook die van mijn man) zijn we eigenlijk al zwanger vanaf het moment dat ik met de pil begon en dus eigenlijk bewust 2 maanden langer dan bij de gemiddelde zwangerschap. Het is allemaal een erg intensieve periode geweest. Ik ben heel benieuwd hoe dat gevoel bij jou zal zijn.

ik denk aan je en duim heel hard voor je
liefs
vs

Terug
Bovenaan