WIEBELMEIDEN 8

Lieve allemaal,

het is hier eerder al gezegd dat het soms heel moeilijk is om iets te zeggen en je in te leven in wat een ander doormaakt. Ik denk dat dat voor een ieder van ons geldt omdat elke situatie weer anders is en/of de woorden moeilijk te vinden zijn. Maar ik denk dat we onszelf misschien wel onderschatten.
Ik heb van de week veel over gedacht wat het nu is geweest wat mij gedurende de MM tot steun is geweest. Voor mij is dat het gevoel en besef dat een ieder van jullie met mij mee leefde en ik er niet alleen voor stond. Het is misschien gek, maar de gedachte was erg hoopgevend dat er 10 paar extra duimen aan het draaien waren voor een goede uitkomst (en dat heeft gewerkt!!!). Elk berichtje, krabbel, mailtje, kaart, tik  etc  gaf me weer wat energie om de dag door te komen.
Het is en blijft heel bijzonder om persoonlijke dingen te delen met meiden die je op de normale manier niet kent en je nog nooit gezien hebt.

Ik hoop dat we Pink en Mier, elk  op onze manier, ook erg tot steun kunnen zijn op hun weg.

liefs
vs

Hey Mier,

welkom terug van vakantie! Het klinkt alsof je een prima tijd hebt gehad. Geweldig wat jullie allemaal hebben gedaan. Ik kan me voorstellen dat je nog helemaal niet naar huis wilde gaan. Is het nog een Mexicaans eitje geworden?

Ik heb trouwens nog over je gedroomd een aantal nachten terug (ik heb tegenwoordig last van aparte dromen). Vanuit Mexico werden jullie ge-evacueerd voor orkaan Gustav en kwamen jullie hier in de stad terecht. Na enig speurwerk, oa via Anoek, heb ik je kunnen opsporen en heb je een tijdje hier gelogeerd want door al het gedoe waren jullie je paspoort verloren. Het was erg gezellig en leuk om je in het echt te zien en het was net alsof ik je al jaren kende........  Het is maar goed  dat ik gelukkig geen last heb van voorspellende dromen en je gewoon vakantie hebt kunnen vieren :).

groetjes
vs

Oh VS,

wat een mooi berichtje ("lieve allemaal"). Het is inderdaad vaak zo dat ik hier lees, en niet weet hoe ik moet reageren. Het is ook zo lastig voor Mier en Pink allemaal, en bij mij is het allemaal zo makkelijk gegaan. Kan me niet eens voorstellen hoe het voor hen moet voelen. En dan, precies op het (voor mij) goede moment, zo'n berichtje!

Meiden, ik zal hier zeker blijven reageren en jullie (digitaal) een hart onder de riem steken! Ook al weet ik dan niet wat ik moet zeggen, het komt uit een goed hart en ik wens jullie echt het allerbeste!

Dikke knuffel,

Ukkie26

Ik sluit me eigen helemaal aan bij Ukkie. Wat een mooi berichtje Vs. Ook ik lees hier wel, maar weet vaak ook niet wat ik moet schrijven. Ik denk wel veel aan jullie en hoop dat alles goed komt bij jullie!!!

Liefs xxx

Oh vs, wat heb je dat mooi gezegd. Het is soms idd erg moeilijk om de juiste woorden te vinden. Maar Pink en Mier ook al zeggen we het niet altijd, we denken wel heel veel aan jullie hoor! En ik hoop ook zo dat jullie wachten ook wordt beloond met een goede zwangerschap!

Heel veel knuffels,
Tara

Ook ik sluit me hierbij aan meiden.

Vs, je hebt het wel heel mooi weten te verwoorden.

Ik vind het ook wel heel dubbel om hier berichten te plaatsen over mijn zwangerschap en bevalling, vooral met het idee dat het bij Pink en Mier helaas nog niet zover is en ook wel omdat Mier als ze geen miskraam had gehad nu ook een kindje in haar armen zou hebben. Heel dubbel allemaal.

Misschien ten overvloede maar mijn gedachten zijn veel bij jullie meiden.
Heel veel succes met alles wat jullie te wachten staat en we hopen allemaal met jullie mee dat het heel snel zover is dat jullie ook zwanger zijn.

Liefs, Twinkel3

hey meiden,

wat een lief berichtje
ik weet dat jullie aan ons denken! het wordt voor ons ook eens hoogtijd!
ja twinkel ik had al uitgerekend geweestals ik daar aan denk wordt ik heel verdrietig en denk ik waarom ging het bij mij niet goed! maar mag er ook niet teveel aan denken want anders gaat het ook weer niet goed met me,maar het had al heel wat gescheeld als ik weer zwanger zou zijn!
we blijven hopen dat het in ieder geval niet meer te lang gaat duren!
ik denk dat jou beeb op mijn verjaardag kom

vs wat een droom hahaha
ja mijn eitje was waarschijnlijk in mexico  nu weer afwachten...maar geloof er niet zo meer in,maar het kan altijd!

pippie nog niet gemeld zag ik bij de mama s! spannend

ik weet nooit zo goed wat ik moet schrijven bij de mama s,lees soms wel maar reageer eigenlijk weinig. (ik wil ook).......

xxx   mier

Hallo allemaal.

Mier, dat snappen we wel hoor!
Hopelijk hebben jullie een klein mexicaantje meegenomen ... je weet tenslotte maar nooit!

Pink, hoe is het nu met jou?

x-vlinder

Terug
Bovenaan