WIEBELMEIDEN 8

Hoi Mier,

even kort: ik snap wel hoor, dat je niet weet wat je bij de mama's moet zeggen. Logisch. Net zo goed als dat ik het lastig vind hier een (zinnig) berichtje neer te zetten...maar ik houd het allemaal in de gaten hoor, en denk regelmatig aan jou en Pink.

Liefs, Ukkie26

Jeeee... veel gezegd hier....

Eigenlijk is alles al zo'n beetje gezegd en zou alles wat ik wil zeggen herhaling zijn, maat toch doe ik het.

Vs, wat een lief berichtje. Ik ben blij dat je de steun zo ervaren hebt zoals ie ook vanuit de grond van onze harten is gekomen. Zo ook nu voor Mier en Pink.

Het is idd voor Mier en Pink lastig bij de mama's te lezen en te schrijven omdat het zo confronterend is. Aan de andere kant vind ook ik het lastig om hier te posten, omdat ik dan ook weer niet teveel over Benthe wil vertellen, uit angst dat het teveel van het goede is. Vind dan vaak mn berichtjes wat oppervlakkig en onpersoonlijk. Weet dat het met alle goede bedoelingen is.

Mier, ik zou willen dat mn toverstok echt zou werken ;-) Ik gun jullie zo erg het prachtige geluk dat een kleintje kan brengen. Ik hoop dan ook dat voor jou Pink, jullie 1e icsi-poging succesvol zal zijn en Mier dat jullie nog voor januari op de natuurlijke manier zwanger raken! Mijn duimen draaien ervoor!

Lieve meiden, ook ik denk heel vaak aan jullie! Blijf het net als anderen al gezegd hebben een bijzonder contact vinden dat we met elkaar hebben. Het feit dat ik Mier ook in het echt omtmoet hebt, maakt het contact met haar nog bijzonderder. Ook dat ik met Tara gesproken heb aan de telefoon was heel bijzonder. Ik hoop dan ook echt dat we in 2009 een wiebelmama-ontmoeting kunnen organiseren, want voor mij kan dat pas echt als we allemaal mama of mama-to-be (=zwanger) zijn!!!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!!!!!

ik wil even zeggen dat jullie allemaal supermeiden zijn!

thanx!

nog geen nieuws van pippie en twinkel!
spannend'

xxx mier

Hallo,

Hoe is het met jullie?? Voel je je al wat beter Pink?? Mier wanneer was jou NOD?? Hoop echt dat jullie snel volgen. Moet je trouwens nog naar het ziekenhuis binnenkort Mier??

Pippie en Twinkel hebben zich nog niet gemeld vandaag. Erg spannend!!!

Liefs xxx

hey patricia,

we kunnen pas in december weer terugkomen en dan starten we in januari met de IUI!
dus we moeten nog geduld hebben!
durf eigenlijk niet te zeggen wanneer mijn nod is,heb het deze maand niet echt bijgehouden. ik denk zo n beetje van het weekend of ergens volgende week!
zie wel wanneer het weer komt

xxx mier

Hallo meiden,

Hier weer even een update.

Ben vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest voor een CTG en een afspraak op de poli. Het CTG zag er goed uit en op de poli heeft de gyn een inwendig onderzoek gedaan om te kijken of ik inleidbaar ben.

"Morgen bevallen dan maar?" vroeg hij.
Waarop mijn man en ik volmondig zeiden "JAAAAAAAAAAAAAAAAA".

Morgen is dus de grote dag voor ons.
Voelt nu wel een beetje apart hoor om dit nu al te weten.
Ik ben thuis nog een beetje aan het aanklungelen, opruimen en poetsen, maar met mijn gedachten zit ik nog maar op één plek.
Jullie snappen het vast wel.

Hopenlijk komt Pippie ook snel posten en zie ik haar berichtje nog voor morgen (ik denk nl. wel dat zij al mama is aangezien ze hier al eventjes niet is geweest).

Ik post zo gauw als ik daar weer aan toe ben, maar zal rekening houden met jullie nieuwsgierigheid .

@Mier, ben jij morgen jarig dan???

Liefs,

Twinkel3

nee twinkel ik ben vrijdag jarig!

wel spannend dat je weet dat het morgen gaat gebeuren!
heel veel succes voor  morgen!

xxx mier

Wat een lieve berichtjes zeg!! Inderdaad iedereen maakt iets anders mee, en je kunt je van elkaar alleen maar indenken hoe het voelt. Ben blij dat jullie er zijn!! Ik ben niet echt actief hier, maar lees wel altijd alles, ook bij de wiebelmeiden (ik blijf nieuwsgierig naar jullie baby's en buiken hoor!!!!). In het begin vond ik het wel een beetje jammer en ook wel en beetje gek dat jullie een apart wiebelmama topic hadden, maar nu denk ik dat het ook wel goed is. Ik lees daar dus wel altijd, maar reageer hier ietsje meer (ook niet zoveel de laatste tijd, maar ja...)

Ik heb nagenoeg geen last meer van de pil, maar het begint wel spannend te worden hoor! Nog een kleine twee weekjes (wat lijkt dat nu kort, in het begin ging het over maaaaaanden!) en dan de eerste prik!
Ben wel erg overgevoelig voor buiken, baby's en alles wat er maar mee te maken heeft! Ik heb genoeg tranen in ieder geval.
Soms vergeet je bijna dat het om een baby gaat, als je zit na te denken over het hele proces (pil, decapeptyl, puregon, pregnyl, punctie, terugplaatsing).

Twinkel, morgen bevallen..... Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan