WIEBELMEIDEN 8

Mijn schoonvader kwam vanmiddag ff langs om te kijken en te meten hoe groot de muur moet worden tussen Lisa de kamer en die van Junior. Volgende week gaat hij beginnen als het goed is met het kamertje. Ben zo benieuwd!! Heb daarom gelijk ff Lisa de kamer goed opgeruimd. Lisa was met mijn schoonmoeder naar de kinderboerderij dus ik kon ongestoord rommelen (was ook echt nodig). Weer 2 zakken met knuffels voor in de kelder, kan geen knuffel meer zien. Hopelijk houd ze het nu een beetje netjes en schoon,hahaha

Lisa heeft toen ze 2werd van mijn vriend en mij een scooter gehad van prinsses. Ze heeft er eigenlijk weinig gebruik van gemaakt en maar 1xtje ermee buiten gereden voor de rest reed ze er altijd binnen mee. Heb hem nu op marktplaats gezet, hopelijk is hij snel weg.

Link naar advertentie

http://link.marktplaats.nl/196860547
Ga ons eten maken, misschien tot later.
xxx

Hey!
Wat een drukte hier!! Fijn hoor, weer heel gezellig!!
En wat betreft de vraag waar jullie wel en niet over 'mogen' schrijven, moeilijk hoor!! Ik lees toch alle berichtjes, ook die bij de mama's, al vind ik het soms wel moeilijk om daar op te reageren...... Lezen doe ik altijd, lastige vraag dus! Gewoon doen wat je gevoel je ingeeft!

Patricia, je had het over de kamer van Junior. Betekent het dat jullie mannetje Junior gaat heten of noem je hem nu gewoon zo hier?

Morgen op kamp naar Drente. We zitten in huisjes op een park, geen tenten gelukkig en ook geen kampeerboerderijen!! Hopen op beter weer dan nu, het komt hier met bakken uit de hemel!!

Ik ga mijn tas even inpakken, moet mijn spuiten niet vergeten mee te nemen, dan heb ik een probleem....... Spannend, het is al bijna donderdag!!! Ben nu zwaar ongesteld, dus donderdag hopelijk weer voorbij!!

Liefs Pink

Het is weer druk hier!! Gezellig.

Pink: ik wil je niet afschrikken maar bij mijn uitgangsecho was een cyste te zien. Ik heb toen nog een week langer de pil moeten slikken (we volgen een iets anders schema denk ik). Bij de volgende echo was de cyste iets kleiner geworden en kon ik starten met de rest.
Overigens is het heel gewoon dat er cystes achterblijven na een ivf cyclus en de artsen waren dara blij mee omdat de cystes dan voor extra goeie hormonen zorgen. Bij mijn 20-weken echo waren er nog steeds 3 kleine aanwezig.
Veel plezier de komende dagen op kamp.

liefs, vs

Hoi,

Weer afscheid genomen van mn mannetje voor een paar dagen.... dacht dat ik weer aan het opknappen was, heb sinds vanmiddag keelpijn... bleehhh, hopelijk morgen over.

Pink, beter dat je in deze tijd van het jaar in bungalows zit hoor. Hier is het trouwens de hele dag lekker weer geweest. Zijn nog lekker wezen wandelen, het zonnetje scheen!
Spannend voor donderdag. Hoor je dan of je dat andere mag spuiten? Sorry, maar kan die namen niet onthouden...
Veel plezier op kamp. Die dagen zullen voorbij vliegen en voor je het weet is het donderdag! (hoop ik ook want dan heb ik weekend)
Ok zal mn gevoel volgen in wat ik schrijf, maar vind dat best lastig.

Patricia, hoop dat je he scooter snel kwijt bent! Misschien kan je de link ook op het forum zetten? Zijn ook forums voor moeders met oudere kinderen. Je weet nooit!

Liefs

Hallo,

Er is hier weer heel wat afgekletst...gezellig!

Ik blijf vandaag niet zo lang kletsen want ik ga zo echt Gooische vrouwen kijken dat is bij mij echt favoriet!

Pink veel plezier op kamp, maak er iets gezelligs van met z'n allen. Succes!

x-vlinder

Goeieavond!

Anoek, lekker weer bij jullie???? Wij wouden ook wandelen, maar hier heeft het zowat de hele middag geregent. Dus toen maar even koffie gedroken bij opa (mn vader)

Morgen moeten we weer naar het zh (ook umcg, hopelijk werkt deze afdeling niet zo chaotisch) Geen idee wat ze precies gaan doen, waarschijnlijk uitslag van bloedprikken en onderzoek? We zaten eerst in het andere ziekenhuis in Groningen, maar de controles worden alleen door het umcg gedaan. Wel spannend, ben dr ook nog niet helemaal gerust op (het schijnt dat 30% toch uitzaaiingen heeft, terwijl ze op de scan nog niet zichtbaar waren)

Pink, veel plezier op kamp en is het snel donderdag! Ga je naar appelscha? Daar gaan ze bij ons nl vaak heen.

Anoek, je had het over dat mier afgewerkt was???? uitgewerkt  snap ik maar bij afgewerkt heb ik toch  andere ideeen

Patricia, ik heb officieel geen verlof. Ben na 4 weken weer begonnen met werken, en ivm met mn mannetje wat eerder meer  uren dan de bedoeling was. Ik werk nu ong 2,5 a 3 dagen.  

liefs Tara  

Hahahahaha Tara, tja snap wel wat je bedoeld, zal wel iets Brabants zijn. Mier, Vlinder, voor jullie wel een normale uitdrukking?!!

Spannend Tara. Duim voor jullie.

Hier eindelijk rust in huis. Benthe is nog wakker geweest van 18.30 tot 20.45. Ze vertelt op haar manier echt hele verhalen, het is een druktemakertje. Gaat mar door totdat haar oogjes echt dichtvallen, ha ha!

Ja weer is hier de hele dag goed geweest. Geen spatje regen gezien hoor!
Ga nu nog even lekker televisiekijken en dan mn bedje maar op tijd op zoeken. Morgen weer werken en heb voor het eerst geen zin, ha ha!

Trusten alvast!

Ik meld me weer hoor! We zijn verhuisd en weer online (nog eventjes in de woonkamer in plaats van op zolder, maar goed...het werkt).

Mier, goed dat je hebt 'gezegd' hoe je je voelt hoor, moet je doen! Anders ga je misschien niet meer reageren hier, dat zou echt onwijs jammer zijn.

Ik vind het wel lastig hoor, Mier en Pink nog niet zwanger. Heb het gevoel dat ik alles al gezegd heb en ik wil ook niet een soort 'standaard-berichtje'hier neerzetten.

MOet zeggen dat ik jullie (meiden en mama's) onwijs gemist heb hoor, de afgelopen week. Ben echt blij dat het internet weer werkt! Vind het onwijs gezellig met jullie, lekker kletsen enzo. Hoeft overigens ook niet altijd over babies en dikke buiken te gaan ;) (vind ik)...

Meiden, ik ga naar mn bedje toe, slapen.

Liefs, mij

Terug
Bovenaan