WIEBELMEIDEN 8

hey meiden,

weer lekker gekletst vandaag!
ik heb dus van 10:45 tot 17:00 gewerkt! dus moest al om 10:15 van huis dus had geen tijd om vanmorgen nog te kijken op de laptop! na het werken was het snel omkleden en dus weer gelijk weg omdat we met schoonouders uit eten gingen! en nu net pas thuis!
wilde nog even snel een berichtje plaatsten!
ik heb jullie verhalen nog niet gelezen want dat ga nu naar bed,morgen weer een lange dag werken 7:45 tot 20:00 dus reageer morgenavond weer even wat meer!

fijn dat jullie weer komen kletsen hier!

ukkie zag dat je er al weer was! jeeehhhhhhhhh!

xxx mier

Goedemorgen,

Pfff wat een nacht zeg. Lisa werd gisteravond helemaal histerisch wakker en huilde als een gek. Ik schrok me rot. Ze heeft ff bij ons op de bank gezeten om bij te komen. Denk dat ze een nare droom had ofzo.
Ze belande uiteraard bij mij in bed. Ze was echt niet in orde. Voelde ook een beetje warm aan. We hebben een paar uurtjes geslapen en toen begon het. Lisa is gaan spugen en kon niet meer ophouden, zo zielig. Ze had ook bijna 41 graden koorts. Om kwart over 9kwamen we uit bed (net dus eigenlijk) en toen was de koorts als sneeuw voor de zon verdwenen. De temperatuur is nu weer normaal 36.4. Houd haar toch voor de zekerheid binnen vandaag en vannacht en morgen zien we wel verder. Heb net school ook al gebeld dat ze net komt. Ze ligt nu als een vaatdoekje op de bank tv te kijken.

Mijn schoonmoeder komt zo ff bij Lisa zitten want ik moet nog boodschappen doen. Heb niets meer in huis. Mijn mannetje is zo eigenwijs als hij is toch gaan werken!!

@Tara, Hier was het gister ook erg mooi weer. De hele dag scheen de zon.
Spannend!!Zal voor jullie duimen!!

@Anoek, Hopelijk heeft je nieuwe tactiek gewerkt en heeft Benthe doorgeslapen vannacht!?!

@Ukkie, Fijn dat je er weer bent. We hebben je gemist!!Alles goed gegaan met de verhuizing!??

@Pink, Veel plezier op kamp!! Nee ons mannetje gaat geen Junior heten. Ik noem de beeb Junior zolang hij in mijn buik zit. Moest hem toch een naam geven als ik tegen hem praat, hahaha. Succes een donderdag!!

Liefs xxx

Hahahahahaha afgewerkt voor ons als brabo's heel normaal. Net als dat je 's morgens om 8 uur bent aangereden (gewoon vertrokken vanaf huis) daar wordt ook vaak raar op gereageerd door mensen uit het noorden.

Maar goed...ik ben er weer.

Hier is het gisteren ook heerlijk weer geweest. We zijn 's morgens lekker gaan wandelen en 's middags kregen we visite. We hebben gewoon buiten kunnen zitten...heerlijk!

Ukkie wat leuk dat je er weer bent. Is de verhuizing goed gegaan? Heb je een beetje kunnen slapen. Vaak hoor je net weer andere geluiden etc.

Tara ik snap dat je wat meer bent gaan werken maar probeer ook te relaxen en te genieten van Viggo hé? Succes in het ziekenhuis met je mannetje weer!

Hoe is het met de rest?

Ik ga nog even bij de wiebelmama's kijken.

x-vlinder

He meiden,

Wilde zoals bij de mama's ook hier even reageren op Mier's berichtje:
Mier, je hebt gelijk hoor, ik moet zeggen dat ik me wel aangesproken voelde door je berichtje, maar ik maak me er dan ook regelmatig schuldig aan om wel de berichten te lezen en niet te reageren.   Ik heb soms het geduld niet om eens rustig een berichtje terug te typen. Is zeker geen excuus hoor, want wat voor tijd kost die nu, is eigenlijk zo gedaan inderdaad. Weet wel dat ik regelmatig aan jou en Pink denk als ik jullie berichtjes lees en ook echt hoop dat jullie snel uit die vervelende situatie zijn en ook kunnen genieten van een zwangerschap.... Zoals ik mijn best ga doen om regelmatiger hier te zijn, zal ik ook mijn best doen om meer bij de wiebelmeiden te reageren....

Liefs Pippie.

Hallo!!!

Wat heerlijk om hier weer zoveel drukte te zien!

Patricia, jee wat is die man van jou eigenwijs zeg! Misschien moet je hem vastbinden
Heeft ie niet ontzettend veel pijn????

Ukkkkkiieeeeeeee, joehoe je bent er weer! Heb je echt gemist!! Alles goed gegaan met de verhuizing. Ik vind trouwens ook dat er nog andere dingen zijn om over te kletsen dan babies en zwangerschappen!

Mier, maandag weer de lange dag. Vind het wel erg lang hoor. Ik ben vanavond online, dus je weet me te vinden als je wilt kletsen. Ik ga lekker ANTM kijken. Jij ook?

Jep, tactiek heeft voor de 2e nacht op rij gewerkt, dus vanochtend instructies op KDV gebleven om Benthe korter te laten slapen en dat hebben ze gedaan (uurtje minder ongeveer). Ze heeft ook eindelijk weer goed gedronken. Ben wel opgelucht, hoop dat het nu even zo blijft! Wel allebei snotverkouden... bleehhh ik heb ook keelpijn. Vanochtend vroeg zat ik me echt af te vragen hoe ik de dag moest doorkomen. Gelukkig werd het wat beter toen ik aan het werk was. Nu begint het weer wat erger te worden, dus maar beetje op tijd naar bed.

Nog ff bij de mama's kijken en dan maar eens vuilnis buiten zetten... Krijg je als je man niet thuis is, ha ha ha!!

Liefs Anoek

Haai!

Hihi, rare brabo's hoor, jullie. Nee, daar hebben wij Noord-Hollanders echt geen last van, gheghe . Wij zijn altijd zooooo duidelijk...niet dus.

Patricia, balen dat Lisa ziek was zeg. 41 graden koorts is ook echt veel, goed in de gaten houden hoor. Hopen dat haar temperatuur nu goed blijft...

Anoek, fijn dat de tactiek over het overdag korter en dus 's nachts langer slapen werkt. Gebroken nachten zijn toch echt niet fijn, zeker niet als je dacht ze gehad te hebben...ze schijnen trouwens weer te komen he: als ze kunnen zitten en niet meer willen/kunnen gaan liggen, met staan enzo...maar voor nu zijn ze gelukkig weer weg.

Wanneer komt je mannetje terug?

Mier, jullie gaan echt naar een gaaf park toe op vakantie! Wij gaan waarschijnlijk (hopelijk!) over een paar weekjes naar Center Parcs of Landal ofzo, ff weg. We zijn niet meer op vakantie geweest sinds vorig jaar zomer (Amerika). Dus ik ben er echt wel aan toe, zeker na de verhuizing.

Pink, ik heb je mail gelezen hoor, over de verwarring (om het zo maar te noemen). Gaat alles wel door zoals jij/jullie dachten? Wat een stress zullen jullie gehad hebben...bah. Sterkte meid.

Mier, jij maakt trouwens echt een onwijs lange werkdag zeg. Doodvermoeiend lijkt me dat, poe.

Hier gaat het goed. De verhuisdozen zijn de woonkamer uit, en we hebben echt vet veel ruimte! Zooooooo blij ben ik!

We hebben lekker geslapen hoor, vannacht (en de nacht ervoor ook trouwens). Weet niet meer wie het zei, maar we horen hier niets (alleen af en toe een auto die over de straat rijdt; we slapen aa de voorkant). Dus niet eens andere geluiden dan in ons vorige huis, maar gewoon bijna geen geluiden. Gelukkig maar want...
ons vorige huis was echt zoooooo gehorig. Echt veeeel erger waarschijnlijk dan ik hier op het forum heb gezegd. De ruziënde buurmeisjes waren vervelend, nog veel vervelender was...het onwijs krakende bed van de buren aan de andere kant. Je kon echt alles (en ik bedoel ALLES) horen. En dat voor een huis uit 1997. Ik heb de laatste maanden met oordopjes in geslapen en dan hadden we de babyfoon zodat we Lise wel zouden horen...ben echt zo blij dat we daar weg zijn!

Wel een beetje zielig voor de nieuwe bewoonster maar ja...de huizen zijn gewoon niet goed geïsoleerd (dat blijkt)...

Verder gaat het op mn werk goed. Nog steeds erg druk, maar ik heb besloten me er niet al te veel door opte laten naaien (of dat lukt is natuurlijk de vraag).

Verder is het spannend: morgen intakegesprek bij het KDV. Betrap mezelf erop dat ik het best spannend vind. Lise zal dan waarschijnlijk deze week wennen en volgende week voor het echt. Brrrr...

Ik vind het trouwens erg fijn dat we hier weer meer kletsen met zn allen! Mier, goed dat je je gevoel hier neer hebt gezet! En het werkt!!!

Ik ga nog eventjes bij de mama's lezen en reageren!

Fijne avond en misschien tot later (morgen in ieder geval).

Liefs, een beetje een gespannen, Ukkie

He meiden,

haha die spraakverschillen tussen de provincies ;). Ik (NH) ben me een keer rot geschrokken toen ik mijn schoonouders (Brabant) belde omdat ik mijn mannetje al thuis had verwacht en de reactie was "oh die is een uurtje terug aangereden". En nu moet ik eerlijk zeggen dat ik mezelf er soms op betrap dat ik dat ook zeg........

Ukkie, jippie je bent weer terug!

Een heel enkele keer kijk ik antm ook. Het seizoen waar ze hier nu mee bezig zijn, heeft wat  specifieke typetjes erin zitten waardoor het af en toe behoorlijk botst en beschuldigingen van discriminatie worden gemaakt. Behoorlijk overtrokken, maar gezien de achtergrond van sommige meiden (eentje is ontzettend beschermd opgevoed)  wel te verklaren. Ik ben benieuwd wat jullie ervan zullen vinden.

zo ga weer even verder werken.

zo weer lekker druk!
mijn berichtje heeft idd gewerkt

ik ben echt helemaal gaar!! ik heb gewoon oorpijn omdat ik zo n hoofdpijn en moe ben,morgen en overmorgen ben ik lekker vrij dus kan weer even wat bijkomen.
normaal gesproken werk ik smaandags altijd van 12 tot 20 dus dat is niet zo lang,maar omdat mijn baas op vakantie is en een ander leidinggevende was vandaag vrij stond mijn aankomend assistent vanmorgen alleen (en dat kan gewoon echt niet op maandagmorgen!!!) en zoiezo niet omdat hij nog van alles moet leren. op maandagmorgen is het al een administratie waar je al 3 uur mee bezig bent en als je dan ook nog in de winkel een man of 8 aan het werk moet houden is dat gewoon niet haalbaar! dus vandaar dat ik vanmorgen om kwart voor 8 ben begonnen en de weekafsluiting   en de administratie heb gedaan tot kwart voor 11!
en het was maar goed ook dat ik was gekomen want hij wist niet hoe hij dat moest doen! en de uren moesten voor 10 uur afgesloten worden!
maar goed! dat was nog niet alles! hij zit ook niet lekker in zijn vel dus alles kwam op mij neer!
maar goed! ik zat ook pas geleden ook niet goed in mijn vel!

even kijken ofdat ik alles nog heb kunnen onthouden!

PINK; je ben al weg maar fijne kamp en donderdag al spuiten!

UKKIE; hahaha lekkere details van je buren hahaha!!!
ben blij dat je er weer ben!
leuk hoor naar van die parken met kids! de kleine van mijn schoonzus gaat ook mee natuurlijk dus vandaar zo n park en geen hotel!

BO.PIPPIE EN VS; fijn dat jullie er ook weer zijn!

PATRICIA; wow wat had lisa koorts zeg! maar effe lekker rustig doen!

ANOEK; we kletsen wel effe lekker op msn! hihi

TWINKEL; fijn dat je ook weer even heb gepost! fijn hoor!

VLINDER; mooie foto s!

xxx mier

Terug
Bovenaan