Haai!
Hihi, rare brabo's hoor, jullie. Nee, daar hebben wij Noord-Hollanders echt geen last van, gheghe . Wij zijn altijd zooooo duidelijk...niet dus.
Patricia, balen dat Lisa ziek was zeg. 41 graden koorts is ook echt veel, goed in de gaten houden hoor. Hopen dat haar temperatuur nu goed blijft...
Anoek, fijn dat de tactiek over het overdag korter en dus 's nachts langer slapen werkt. Gebroken nachten zijn toch echt niet fijn, zeker niet als je dacht ze gehad te hebben...ze schijnen trouwens weer te komen he: als ze kunnen zitten en niet meer willen/kunnen gaan liggen, met staan enzo...maar voor nu zijn ze gelukkig weer weg.
Wanneer komt je mannetje terug?
Mier, jullie gaan echt naar een gaaf park toe op vakantie! Wij gaan waarschijnlijk (hopelijk!) over een paar weekjes naar Center Parcs of Landal ofzo, ff weg. We zijn niet meer op vakantie geweest sinds vorig jaar zomer (Amerika). Dus ik ben er echt wel aan toe, zeker na de verhuizing.
Pink, ik heb je mail gelezen hoor, over de verwarring (om het zo maar te noemen). Gaat alles wel door zoals jij/jullie dachten? Wat een stress zullen jullie gehad hebben...bah. Sterkte meid.
Mier, jij maakt trouwens echt een onwijs lange werkdag zeg. Doodvermoeiend lijkt me dat, poe.
Hier gaat het goed. De verhuisdozen zijn de woonkamer uit, en we hebben echt vet veel ruimte! Zooooooo blij ben ik!
We hebben lekker geslapen hoor, vannacht (en de nacht ervoor ook trouwens). Weet niet meer wie het zei, maar we horen hier niets (alleen af en toe een auto die over de straat rijdt; we slapen aa de voorkant). Dus niet eens andere geluiden dan in ons vorige huis, maar gewoon bijna geen geluiden. Gelukkig maar want...
ons vorige huis was echt zoooooo gehorig. Echt veeeel erger waarschijnlijk dan ik hier op het forum heb gezegd. De ruziënde buurmeisjes waren vervelend, nog veel vervelender was...het onwijs krakende bed van de buren aan de andere kant. Je kon echt alles (en ik bedoel ALLES) horen. En dat voor een huis uit 1997. Ik heb de laatste maanden met oordopjes in geslapen en dan hadden we de babyfoon zodat we Lise wel zouden horen...ben echt zo blij dat we daar weg zijn!
Wel een beetje zielig voor de nieuwe bewoonster maar ja...de huizen zijn gewoon niet goed geïsoleerd (dat blijkt)...
Verder gaat het op mn werk goed. Nog steeds erg druk, maar ik heb besloten me er niet al te veel door opte laten naaien (of dat lukt is natuurlijk de vraag).
Verder is het spannend: morgen intakegesprek bij het KDV. Betrap mezelf erop dat ik het best spannend vind. Lise zal dan waarschijnlijk deze week wennen en volgende week voor het echt. Brrrr...
Ik vind het trouwens erg fijn dat we hier weer meer kletsen met zn allen! Mier, goed dat je je gevoel hier neer hebt gezet! En het werkt!!!
Ik ga nog eventjes bij de mama's lezen en reageren!
Fijne avond en misschien tot later (morgen in ieder geval).
Liefs, een beetje een gespannen, Ukkie