WIEBELMEIDEN 8

TARA; werk je al niet wat veel al? denk je wel om jezelf?
heel spannend in het ziekenhuis! alvast heeeeeeel veel sterkte en duim voor jullie dat alles voor de rest ok is!

Even kort,

Uitslagen waren goed, maar we moesten hardstikke lang wachten. Om 12.30 de afspraak en om 13.00 was die arts er nog niet. Viggo was mee  maar gelukkig was ie wel rustig. Mn mannetje moet nu elke maand bloedprikken en om de 3mnd ct scan. Omdat 1 van zn bloedwaardes toch ietsje hoog was moet ie de komende maand elke week bloedprikken. Van de mensen waar in eerste instantie geen uitzaaiingen zijn gevonden krijgt 1 op de 4 toch binnen 2 jaar nog uitzaaiingen, vandaar de strenge controles. Gelukkig is de overlevingskans als ze nu wat vinden ook 95%, hardstikke goed dus.

Mier, 8 man aan het werk? Wat een groot filiaal! Wij werken meestal met 4 of 5.

aanrijden??? Gekke brabanders..

liefs Tara  

oh je was al geweest! strenge controle maar wel fijn!

ja heel groot filiaal,1 van de grootste filialen! vanmiddag tussen 4 en 5 stonden we met 14 mensen! en vanaf 5 met zijn 10en!

Ach Mier, dat wij Brabanders een beetje gek zijn weet toch iedereen die hier wel eens carnaval heeft gevierd!

Ik heb zelfs een brabants woordenboekje...echt geweldig!

Zoals wij Brabo's zeggen:

Houdoe en tot snel weer!

x-vlinder

Haai!

Ben ik weer eventjes. Mn zus en moeder kwamen langs: mn zus had ons huis nog niet gezien. Was wel ff gezellig hoor, ik spreek/zie haar niet zo vaak (laatste keer was alweer een maand terug)...

Mier, jeetje zeg, wat een grote winkel werk jij in! Pfoe! En pas je wel een beetje op jezelf? Niet te hard werken hoor! Wel fijn dat je morgen en overmorgen vrij bent, kun je ff bijtanken. En gezellig forummen natuurlijk . Ik ben er ook wel eventjes morgen!

Tara, fijn dat de uitslagen goed waren. Vervelend he, dat wachten in een ziekenhuis. Wel goed dat ze je mannetje toch nauwlettend in de gaten houden...hoop dat het goed blijft gaan.

Anoek en Mier, lekker ANTM gekeken?

VS, jij ook uit Noord-Holland? Toch nog een provinciegenote hier...

Meiden, ik ga mn bedje in!

Tot later! Liefs,

ja dat is waar vlinder  vieren jullie het nog fanatiek?
wij niet meer! mijn vriend vind het verschrikkelijk en ik ook wel maar hij meer hahaha!
alles goed met lars?

ukkie leuk dat je zus langs is geweest! wonen jullie niet vlakbij elkaar?

ik werd een half uur geleden wakker,lag mijn vreiend nog naast me! VERSLAPEN!
ik wordt altijd wel rond een uur of 6 wakker,net voor zijn wekker,en nu dus niet... was ook zo moe gisteravond!

mijn zus belde me zondag op dat ze gaat trouwen!!! LEUK! had het niet meer verwacht hahaha!

xxx mier

over wat er gezegd mag worden hier over de beebs! nou vind dat je alles wel mag neerzetten hoor maar het ging er mij meer om dat we ook weer over andere stof deden praten waar ik ook over mee kan praten,dat snappen jullie vast wel!

heb nog steeds oorpijn trouwens! misschien ook een verkoudheid in aantocht

Terug
Bovenaan