WIEBELMEIDEN 8

Haai Mier,

wat leuk zeg, dat je zus gaat trouwen! Altjid een feestje (vind ik). Gefeliciteerd alvast (ook al duurt het waarschijnlijk nog wel even). Hebben ze al een idee wanneer ze gaan trouwen?

Ben het helemaal met je eens hoor. We kunnen hier ook over babies praten, maar niet alleen maar... Ik vind dat we ondertussen zo'n goede band hebben opgebouwd met zn allen dat we ook andere dingen dan onze dikke buiken enzo kunnen delen. Gewoon, wat ons bezighoudt...

Vanochtend ons huis geleverd bij de notaris, Lise was erg lief (zoals gewoonlijk, haha). Daarna intake bij het KDV. moeilijk, moeilijk. Natuurlijk went het om Lise weg te brengen, maar ik vind het alles behalve makkelijk. Vrijdag moet ze voor het eerst wennen, een ochtendje, volgende week 2 hele dagen. Brr...spannend.

Heb haar zojuist voor het eerst FV gegeven. Ze keek me vies! Poe. Heeft maar 80 cc gedronken en ligt nu te zeuren in de wipstoel. Ga het zo maar weer proberen, ze moet er toch aan geloven...ben benieuwd.

Mier, lekker vrij? Hier is het echt vies weer, ineens is het herfst geworden.

Nou, mijn plicht roept (fles erin stoppen). Tot later!

Liefs, Ukkie26

He meiden,

Mier, gefeliciteerd met het aankomend huwelijk van je zus hoor!! Leuk, wanneer gaat de grote dag zijn.
Enne, over brabanders gesproken. Wij hier in Gelderland spreken ook over aanrijden en afwerken. Maar goed, ik zit in het meest zuidelijke stukkie gelderland, zo tegen brabant aan in het land van Maas en Waal, waar ook de carnavalsziekte heerst, dus waarschijnljik hebben wij die tik gewoon meegekregen van die gekke brabo's!!

Tara, fijn dat de uitslagen goed waren, al zal het toch wel spannend blijven iedere keer. Ik vind het wel knap hoe je dat doet hoor, net bevallen, alweer veel werken en dan thuis in zo'n moeilijke en emotionele situatie zitten, hou je dat allemaal wel een beetje vol??

Pink, al ben ja al weg, heel erg veel plezier op je kamp!!

Liefs Pippie...

hey allemaal,

mijn zus gaat al heel snel trouwen!  24 november! ja gewoon makkelijk hoor,gewoon gemeentehuis,gebakje smiddags en savonds etentje met familie! voor mij zou het ook niet groots hoeven!

ja vandaag lekker vrij,morgen ook nog! en dan weer 3 dagen werken!

ik vind het fijn weer om zo te kletsen met jullie! heb dat echt gemist!

xxx mier

Ha meiden,

Bah wat een vies weer vandaag, hoop voor Pink dat er niet te veel buitenactiviteiten gepland staan.

Mier gefeliciteerd met je zus! Ze gaat idd al snel trouwen... Wij hadden ook niet een hele grote bruiloft een beetje er tussen in alleen goede vrienden en familie een man of 70, maar daar zit je al snel aan! Ik had wel een hele mooie jurk aan (staat een foto van op me'n hyves) Wil je zus ook een echte trouwjurk?
Hoe is het met je hoofdpijn, al wat beter?

Tara wat fijn dat alle uitslagen goed waren! Best nog een grote kans dat het gaat uitzaaien, maar ze houden het gelukkig goed in de gaten. Hoe is je man eronder?

Ukkie hier nog een ex provinciegenote van je! Heb tot me 23e in dezelfde plaats gewoond als waar vs gewoond heeft!
Spannend Lise naar het kdv, hoop dat alles goed gaat!

Patricia hoe is het met je vriend? Doet ie al wat rustiger aan?

Liefs bo

dank je wel!

ik weet niet ofdat mijn zus een trouwjurk wil!
ik heb net even je foto s op hyves gekeken!
leuk joh!
curacao was ook wel mooi zo te zien! mijn schoonzusje is pas terug van dominicaanse!

xxx mier

Ja curacao was erg mooi! Dominicaane lijkt me ook heerlijk!

Hebben  jullie  eigenlijk plannen  om in de toekomst te gaan trouwen?

wij hebben ook aan de carribische zee gezeten!
mooi hoor!

HAHAHA TROUWEN?? mijn vriend wil dat niet! hij vind dat we het goed zo hebben!
maar wie weet OOIT!
had het ook niet van mijn zus meer verwacht dus het kan nog!

xxx mier

Haha tja het zijn meestal de mannen van wie het niet zo hoeft.. Maarja je weet idd maar nooit.. en dan als huwelijksreis naar het caribisch gebied

xxx

Terug
Bovenaan