WIEBELMEIDEN 8

Hoi hoi!

Lekker gekletst hier!

Tara, fijn dat de uitslagen goed waren. Gelukkig dat ze je mannetje goed onder controle houden. Zal elke keer weer spannend zijn, maar het is wel goed.Mochten ze ooit iets vinden, dan zijn ze er echt op tijd bij. Is natuurlijk absoluut niet te hopen. Zkh lopen echt zo vaak uit,wel fijn dat Viggo het allemaal prima vond!

Mier, gefeliciteerd met het trouwen van je zus! Had je al op msn gefeliciteerd, maar hier dan nog een keer. Idd al snel... ik had acute stress gekregen, ha ha!

Wie zijn er eigenlijk allemaal getrouwd? Ukkie en Twinkel van jullie weet ik het. Ik ben getrouwd en Bo dus ook vertelt ze net. Nog meer getrouwde vrouwen? Hoe hebben jullie het gedaan?
Wij hebben het klein en groots gedaan zeg maar. Wel alles erop en eraan, maar dan met een niet al te groot gezelschap. s Ochtends natuurlijk mooi maken, haren laten doen, makeup laten doen, aankleden. Toen elkaar voor het eerst zien (zenuwen!!!) en dan fotoshoot. Om 15.30 zijn we getrouwd in een oud klooster in de kapel (alleen voor de wet), daarna buiten op die locatie een borrel, daarna daar eten met de daggasten (45) en s avonds een feest met band in de kapel (80). Het was zo'n geweldige dag en we hadden stralend weer (ook op mijn hyves foto's). Ik zou het zo weer over doen!
Meiden, die niet gertouwd zijn, willen jullie niet of wacht je nog op een aanzoek?!!!

Ukkie, ja was het moeilijk de intake? Hoop dat je me gelooft als ik zeg dat het makkelijker wordt....Miss verschilt dat ook per vrouw hoor, ik weet het niet. Ik kon eigenlijk de eerste dag de knop al omschakelen. Ze zijn zolief daar voor Benthe en ze zorgen goed voor haar, dus dat vertrouwen geeft mij wel rust daarin.

Hier nog steeds op mn tandvlees de dag weer door... Ben echt superverkouden. Heb er vannacht gewoon slecht van geslapen. Benthe is ook nog verkouden. Ze heeft vannacht wel redelijk geslapen. 1 keer wakker, maar denk door haar verkoudheid. Ze sliep gelukkig met 5min weer.
Zo meteen maar eens wakker maken, badje en flesje.Heb haar rond 18 uur opbed gelegd want ze was echt doodop. Ligt zete draaien en te doen. Ga ik later kijken ligt ze gewoon echt helemaal overdwars, dus met hoofdje en voetjes tegen de spijlen aan de zijkant, ha ha ha!!! Snap niet dat ze zo lekker ligt... ;-)

Dus ga zo maar eens mn meissie wakker maken.

Liefs Anoek

Oh ja over gekke brabanders...
Pippie, denk dat jullie meer met Brabant hebben hoor.Kom nl oorspronkelijk uit gelderland en daar zeggen ze dat soort dingen echt niet, hihi!

En carnaval voor mij al lang geleden, maar voor mij dan geen brabants carnaval maar Limburgs en dan héééél zuidelijk (MST).

X

Mier, gefeliciteerd met je zus. Leuk dat ze gaat trouwen. Jij ook niet getrouwd dus, nou ik ook niet hoor! Je bent dus niet de enige. Ik zou wel willen hoor, maar ja...mn vriend dus niet. Op zich snap ik hem wel hoor, hij zegt dat ie nooit van die dag kan genieten omdat zn ouders er beide niet meer zijn. Maar ik vind het wel jammer, ik wil best een keer zon mooie jurk aan, maar als ik zou trouwen dan wel in een klein gezelschap. Van mij hoeft niet iedereen erbij te zijn, alleen directe familie en echte vrienden is voor mij genoeg. Wie weet, misschien krijg ik hem ooit nogeens zover...

En met mij gaat best, maar wel moe. De hele thuis situatie en het werken is best vermoeiend, maar goed. Geen keus, dus ga gewoon rustig verder. Ik ben niet zo van het type bij-de-pakken-naar-zitten. Mn mannetje heeft emotioneel nogwel erg moeilijk met de ziekte. Hoewel het nu weg is, is hij nog niet weer de oude. Ik vind het zelf soms best lastig hoe hiermee om te gaan.  Bedoel dan dat ik niet zo goed weet of ik hem bij wijze van een schop onder zn kont moet geven, of mee moet gaan in het zielig zijn. Het eerste ligt me een stuk beter.  De uitslagen waren dan wel goed, maar omdat die ene bloedwaarde toch iets hoog was en hij nu elke week moet prikken ga je je toch weer zorgen maken. Ik vind wel dat ie weer aan het werk moet, en dat gaat ie morgen dan ook weer doen (alleen de ochtend) De arts had dat trouwens ook  gezegd. Vorige week heeft maar 1 ochtend gewerkt, dus deze week wel wat meer hoop ik.

liefs Tara  

Gezellig gezellig hier!

Ik heb eindelijk even rust (over een half uurtje staat er weer bezoek voor de deur en onze kleine vent is eindelijk weer stil). Hij heeft erg veel gehuild vanmiddag...wat is dat toch af en toe???

Leuk dat jullie het over trouwen hebben. Wij zijn vandaag precies 2 jaar getrouwd.
Het was een hele gave dag met alles erop en eraan om zo maar te zeggen. Ik heb wel eens foto's gemaild in het begin...misschien gaat er bij sommigen een lichtje branden.
We hadden die dag stralend weer en hebben eerst foto's gemaakt daarna naar het ouderlijk huis van mijn mannetje waar we verwelkomt werden door iedreen die er de hele dag bij zou zijn, daarna naar het  gemeentehuis, de kerk, naar de feestlokatie met de daggasten, kinderreceptie, receptie voor collega's, receptie, diner en groot feest met ongeveer 120 mensen!
Kan er weer helemaal van genieten nu ik dit zo zit te schrijven!

Carnavallen doen wij ook!
Jaren heel erg fanatiek (5 dagen van vroeg tot laat), de laatste jaren iets minder! Wel atijd een dagje naar Oeteldonk (Den Bosch) daar is het echt zo leuk carnaval vieren. Vooral in van die kleine kroegjes en op straat als het droog is.

x-vlinder

Ooooo Mier natuurlijk GEFELICITEERD met je zus!
Daar was het allemaal mee begonnen (haha).

Inderdaad al snel maar wel leuk hoor!

tara jij ook nog niet getrouwd! pink ook niet!
pippie,vs en patricia weet ik eigenlijk niet!

vlinder jij alweer 2 jaar getrouwd! en dan nog wel vandaag! gefeliciteerd hoor!

vind het weer lekker gezellig hier!

xxx mier

Vlinder, gefeliciteerd!!! Kan me nu je het zegt wel die foto herinneren!

Wel grappig, we zijn echt vlak na elkaar getrouwd! Ik was de 15e 2 jaar getrouwd!!
Het was dat jaar echt nog een hele mooie nazomer. Wij hadden iets van 27 graden die dag! Volgens mij is Twinkel ook in september getrouwd of ik haal weer iets door elkaar. Heel in het begin was hier nog een meisje dat net getrouwd was... weet het ook niet meer, ha ha!!

X

Terug
Bovenaan