Ha!
Wat was het hier gezellig zeg, gisteren.... ik was even sporten (moet ook gebeuren)...
Mier, vandaag beter weer op je vrije dagje? Hier is het wel iets beter maar het is nog niet echt geweldig. Denk dat ik lekker thuis blijf vandaag. Ben trouwens de rest van de week vrij (jippie!). Lise moet vrijdag een paar uurtjes wennen op het KDV en ik breng en haal haar (dat zal lastig zijn).
VOlgende week ook nog een rare week qua werken (maandag wel, vrijdag ook, dinsdag meot Lise wennen van 9 tot 3, misschien ga ik dan een halve dag werken ofzo). En dan de week daarop komt er (eindelijk?!) structuur in.
Lise wil dus echt geen poedermelk drinken, de muts. Ze heeft net fruit gehad (rond kwart over 9), had ik zelf gemaakt trouwens. Ben helemaal trots op mezelf, het was echt lekker! Had dingen in de blender gemikt (handig) en Lise vond het ook helemaal goed.
Maarja, vervolgens had ze natuurlijk nog honger, dus ik de fles gemaakt (120cc maar, had al zo'n gevoel dat ze de poedermelk niet echt geweldig vindt), ze heeft maar 50 gedronken. En nu slaapt ze (na wat huilen). Ik ga haar niet zelf voeden, ik wil de BV afbouwen tot 2 voedingen en ze moet het toch leren drinken, de poeder.
Anoek, ik heb Nutrilon 2, hypo-allergeen.
Vlinder, nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! Hebben jullie het nog gevierd? Wij hebben dat in juni niet echt gedaan, alleen even samen uit eten.
Wij zijn inmiddels alweer ruim 6 jaar getrouwd (20-06-2002 was onze trouwdag). Het gaat echt zooooo snel! En het bevalt nog steeds goed .
Tara, wat heb jij het lastig zeg, nu. En inderdaad moeilijk wat je met je mannetje aan moet. Ik denk ook dat je niet mee moet gaan in de zieligheid, dan wordt maken jullie het misschen samen erger dan het is en gaan jullie samen in de put zitten. Misschien een liefdevolle schop onder zijn kont?
Pink, houden jullie het een beetje droog?
Patricia, nu al nesteldrang? Had ik maar een opruimtik nu, zou goed uitkomen zo net na de verhuizing.
Ik ga snel ff wat nuttigs doen: Lise slaapt!
Tot later!
Liefs, Ukkie26