WIEBELMEIDEN 8

Hallo,

Ja, zomercarnaval lijkt me ook wel wat. Hier in Brabant is het vaak zo koud als het carnaval is Brrrrr. Heb al vaak staan te verkleumen tijdens de optochten lopen en kijken naar anderen. Wij hebben ook lang meegedaan met optochten pippie. Gezellig is dat hé? En helemaal spannend is de prijsuitreiking. Wij waren nogal fanatiek met een clubje nl.

Hier vandaag zon, regen en  storm dus van alles wat.

Vanavond lekker niks op het programma. Mannetje gaat sporten. Ga maar eens de was bijwerken en aan het doopboekje voor onze kleine smurf beginnen denk ik (als hij tenminste rustig is want dat is nog maar de vraag).

x-vlinder

Hoi meiden,

Ook nog even hier een berichtje van mij.

Ook hier komt onze huwelijksdatum al weer in zicht.
20 Oktober zijn we 2 jaar getrouwd, dat is al weer zo.
Ik ben inmiddels al helemaal gewend aan het getrouwde leven en mijn nieuwe achternaam en vind het zelfs vreemd wanneer iemand me met mijn meisjesnaam aanspreekt. Hebben de getrouwde vrouwen onder jullie ook jullie man's naam aangenomen?

Ik ga nog even wat koken, want mijn man zal zo wel weer thuis zijn.
Tja, de eerste week als mama alleen in huis is het even je draai zien te vinden.
Ach, komt wel goed, al heb ik de routine nog niet echt te pakken (vanmorgen met boodschappen doen wel 100x gecheckt of ik Iva wel in de auto had zitten - hihi).

Tot snel.

Liefs,

Twinkel3

Hey,

ff snel vanaf het werk

Mier gefeliciteerd met het  voorgenomen huwelijk van je zus.
Wij zijn trouwens al ruim 5 jaar getrouwd en hebben het groots gevierd: stadhuis, kerk, receptie en feest (120 man). Het was een erg mooie dag en ik kijk er nog graag op terug.

Patricia: fijn dat het weer beter met Lisa gaat.

hopelijk tot vanavond

Hey meiden,

Alles goed met jullie?

Heb net lang verhaal getypt bij de mama;s!

Pink, hoe gaat het met je? Hoe was kamp? Morgen d-day! Ik denk aan je en hoop dat je groen licht krijgt om verder te gaan.

Miertje, jou heb ik nu opmsn. Dikke knuffel!

Nog ff msnen met MIer en dan naar bedje.

Morgen hopelijk meer, dan heb ik weekend.Ben nu best moe...

XX

Goedemorgen,

Gister dus verjaardag van mijn neefje. Het was best gezellig en we hebben druk zitten kletsen. Lisa heeft de hele avond lief gespeeld en de eigen goed vermaakt met de jongens. We waren om iets voor 11uur thuis en om 11 uur lag ze op bed. Ze is gelijk doorgelopen. Vanmorgen werd ze pas om half 10 wakker en is nu met haar papa naar mijn schoonmoeder. Ze ging ff een bakje koffie drinken, muts!!

Gelukkig geen regen hier, hopelijk blijft het de hele dag droog, want ik kan geen regen meer zien. Vandaag weinig op het programma. Beetje huishouden doen en verders niks. Mijn vriend gaat morgen naar de Beekse Bergen tot maandag, dus het is bijna tijd voor ons meidenweekend. Dalijk nog ff het een en ander voor hem wassen en strijken en dan kan ik zijn tas gaan inpakken. Hij moet vandaag wel nog ff werken van 2tot 22uur en dan morgen om 8uur word hij opgehaald. We zullen hem best wel gaan missen denk ik. Ben eigenlijk nog nooit een heel weekend alleen thuis geweest. Meestal ben ik de gene die naar een huisjke gaat en is hij alleen thuis. Nu is het ene keer omgedraaid, hahaha

@Pink, Hoe was het op kamp?? Spannend vandaag, hoop dat alles goed is!!
@Mier, Heb je terug gemaild.

Voor de rest weet ik het ff niet meer
Misschien tot later
Liefs xxx

Goedemorgen!

Jeej, de vloer in de hal ligt erin! Helemaal top! Weer een klusje dat van de lijst af kan...

Irritant: het toetsenbord is gisteren gevallen en nu doet 'ie het niet meer zo goed. De "o" en de "p" en de "backspace"   doen het slecht...typt niet lekker hoor!

Twinkel, ik heb ook de naam van mn mannetje aangenomen. Lekker traditioneel. Nouja, ook omdat ik mn meisjesnaam altijd moest spellen en ik de hoop had dat dat met mn mannetjes naam minder zou zijn.

De poedermelk is nog geen succes. Heb het gemengd met BV en water (150 BV, 30 poeder) en nog vindt ze het niet lekker. Ze heeft maar 110 gedronken. Nouja, ze zal eraan moeten wennen... Ga elke dag meer poeder en minder BV doen en dan maar zien...

Hier ook weinig op het programma. De wielen van de kinderwagen zitten nog in de auto en juist...die heeft mn mannetje mee naar het werk...balen (het is hier best aardig weer nu namelijk). Dan maar wat opruimen hier...

Mier, mn hotmail doet het niet (raar maar waar) dus ik kan je mailtje niet lezen/beantwoorden.   Ga het later vandaag weer proberen.

Fijne dag!

Liefs, Ukkie26

paricia; lisa had het goed volgehouden dan!

ukkie; al een beetje gewend in het nieuwe huis?

ik stuur vandaag nog wel een mail naar iedereen

xxx mier

Terug
Bovenaan