WIEBELMEIDEN 8

Hey!

Jakkes Pink, kan me goed voorstellen dat je je nu niet lekker voelt, wat balen zeg! Ik hoop voor je dat de echo morgen goed is en dat "ze" er snel uitmogen! En dan maar duimen dat de bijdrage van je mannetje goed gaat...en dat ze kunnen terugplaatsen! Al meer bekend wanneer dat allemaal kan gaan gebeuren?

Mier, ik denk aan je hoor! Knap je wel een beetje op (langzaam?). En heb je wel wat te doen???

Hier gaat het aardig. Ik ben alleen snotverkouden en heb daardoor nogal koppijn. Ga zo lekker douchen, ff kolven (afbouwen gaat zo-zo) en dan mn bedje in!

Pink, ik duim voor je voor morgen!

Dikke knuffel, Ukkie26

ukkie ik verveel me wel heel erg hoor! vandaag ook weer geen visite gehad
maar als het goed is morgen wel!
hier is nog steeds niets veranderd maar weet dat het lang kan duren...

xxx mier

Hallo allemaal,

Spannend is het hier zeg en...lekker veel gekletst!

Pink ik hoop dat het er allemaal goed uit ziet voor jullie. Jullie zijn al een heel eind op weg hoor. Het zal een spannende tijd gaan worden de komende weken.
Heb je herfstvakantie of hoe heb je het met je werk geregeld?
Wat zou het mooi zijn om volgend jaar een minimensje in je armen te houden. Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat en dat ook Mier snel op zal knappen en jullie samen naar het andere forum kunnen!

Mier hoelang ben je nog thuis denk je?
We kunnen natuurlijk een wiebelmeiden meeting houden hier op het forum. Als we een keer een tijd afspreken en  er een keer tegelijk zijn kunnen we lekker kletsen!
Ik hoop in ieder geval ook dat jij weer snel lekker in je vel zit!

Ik denk aan jullie!

x-vlinder

Pink, ik hoop dat je eitjes goed gegroeit zijn! Vervelend dat je er zo'n last van hebt, maar er gebeurt nu natuurlijk ook heel veel in je lijf. Doe lekker rustig aan het weekend en dan hopelijk maandag alles eruit.

Mier, balen dat het nog niet opknapt. Gezellig dat je vandaag visite krijgt. Kan me voorstellen dat je je wel verveeld thuis.

liefs Tara

Hé Pink wat een spannede dagen voor jullie.. Goed nieuws dat er veel foikels zijn, maar aan de andere kant spannend dat het geen overstimulatie wordt... maar dat gaan ze vandaag bekijken toch?
Succes vandaag!! Hoe laat moet je?

Mier hoop dat je vandaag niet zo zal vervelen, maar je kreeg visite vandaag toch!
Vind het heel rot voor je hoop echt  dat het snel weer iets beter zal gaan..

Liefs bo

Hoi!

Nou, waar ik gisteren al een beetje bang voor was is gebeurd: ik zit ziek thuis. Mn mannetje heeft Lise toch maar naar het KDV gebracht: kan ik ff bijslapen. Heb echt knallende koppijn...bah.

Pink, sterkte vandaag meid! Ik hoop dat het vele drinken heeft geholpen en dat er niet nog meer follikels bij zijn gekomen!

Mier, jij beterschap meid!

Ik heb gisteren schattige slofjes voor Lise gekocht:

En nog een paar suede met lichtbruin en donkerbruin. Zooo lief.

Via http://www.baby-schoenen.nl/winkel/babyslofjes.php

Hier zijn ze tenminste te betalen, in de babywinkel in het dorp hier warem ze minstens 25E per stuk (voor de effen) en 30 met een printje...

Meiden, ik kom later vandaag weer ff kijken!

Liefs, Ukkie26

Goedemiddag,

Balen ukkie dat je ziek bent. Doe maar lekker rustig het weekend en dan is het hopelijk weer snel over. En laat je een beetje verwennen...vers sapje enzo! leuke slofjes trouwens, en wat goedkoop!

Pink, hoe was het met de follikels? Doe je ook een beetje rustig in het weekend?! Lekker op de bank hangen en niet te druk maken. Zie je op tegen maandag? Het lijkt me best een beetje eng. Succes met alles!

Mier, was de visite gezellig? Laat jij je ook maar lekker verwennen hoor!

Hier alles goed. Vandaag is de kinderfysio langs geweest, Viggo heeft een voorkeurshouding en zn hoodfje is aan 1 kant afgeplat. Voor het hele verhaal lees bij de mama's

liefs  Tara  

Pink, hoe was het vandaag?

Miertje, ben helaas weinig online geweest. s ochtends wel bij onze grote KV geweest en nodige ingeslagen ;-) Was de visite gezellig?
Hier trouwens nu ook een mannetje aan de Mariokart!

Bij CB was alles goed! Arts vond Benthe een vlotte meid. Gewicht was 7670 gram en lengte 69 cm.
Mopperperiode is echt voorbij! Vandaag weer een heerlijke vrolijke Benthe, wel beetje een stuiterballetje, ha ha!

Liefs

Terug
Bovenaan