WIEBELMEIDEN 8

ukkie wat een leuke slofjes!!
ik heb deze een keer besteld voor mijn neefje!

http://www.kiddybizz.nl/

zootjes pumpkin!

krijg de link niet helemaal geplakt!

anoek hahaha ook aan de mariokart! echt leuk hoor!
was ook niet aan toegekomen om online te komen!
fijn dat Benthe niet meer mopperd hahaha!

vanmorgen was mijn moeder op visite geweest en vanmiddag een goede vriendin!
was gezellig! eindelijk wat afleiding!

xxx mier

Ev
en een korte update, want ik ben moe, moe, moe en kan bijna niet meer lopen. Een collega heeft vanmiddag de auto voorgereden, want ik kon écht niet meer lopen.
Inmiddels zijn het dus 29 follikels, waarvan er nu 4-6 op het juiste formaat zijn en een stuk of 3 die bijna op het juiste formaat zijn.
Vanwege het grote risico op overstimulatie mag ik geen hormonen meer spuiten en zal de punctie zondag zijn, jaja op mijn verjaardag!! Dus wie weet wordt ons (hopelijk) toekomstige kindje gemaakt op mijn verjaardag, da's toch wel het mooiste cadeau wat je kunt bedenken toch?
Vanavond de pregnyl spuiten en dan zondagochtend 9,45 uur aanwezig en de punctie om 10.15 uur......... Heeeeeeel spannend!! maar ik ben echt blij dat die eitjes eruit mogen. Volgende week lekker hele week vrij (geregeld met werk) en de week daarna herfstvakantie, dus echt rustig aan!!

Nu maar hopen dat in die ongeveer 8 follikels een paar hele mooie eicellen zitten!! En dan hopen dat de zaadjes goed zijn..........

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. volgende week heb ik vast meer tijd om te reageren. Wil ook nog even tegen Mier zeggen dat ik aan je denk.................

Liefs Pink

Pink, wederom goed nieuws! Fijn hoor! En idd, een mooier verjaardagscadeau kan je je niet wensen. Erg spannend. Hopelijk ga je je na de punctie ook beter voelen.Mn duimen draaien overuren.

Dikke knuffel

wauw pink!!! wat een goed nieuws!!
super hoor,en op je verjaardag nog wel!

xxx mier

oh ja,ik ben vandaag om boodschappen geweest  een hele overwinning vind ik zelf!
moest het toch proberen,kan moeilijk weken binnen blijven...

@Pink., Wow wat een goed nieuws. Hopelijk idd een mooi verjaarskado. Spannend hoor!! Ga voor je duimen. Doe je wel lekker rustig aan??!!

@Mier, Goed hoor van je dat je boodschappen ben wezen doen. Je kan idd niet weken binnen bivakeren!! Voel je je eigen wel wat beter??

Vanaf volgende week ga ik ook weer werken. Ik ben oproepkracht bij Schoenen Reus, maar heb al vanaf   mei niet meer gewerkt. Vandaag op mijn werk ff geweest en kan dus vanaf aanstaande week weer werken. Vanavond ff met mijn mannetje kijken welke dagen ik kan ivm Lisa en dan morgen mijn werk bellen om het door te geven. Het zal best wel zwaar worden en vermoeiend zijn in het begin, maar heb er reuze zin in!!

Liefs xxx

vlinder je vroeg hoe lang ik nog thuis zal zijn!
ik denk zelf dat ik de komende 4 weken nog wel thuis zal zitten want moet echt heel veel rust nemen en echt aan me eigen denken,want dit is weer een flinke waarschuwing geweest dat ik me eens beter in acht moet nemen! (ze hadden dat vorige keer ook al gezegd) denk dat het allemaal wel een rol speelt van het laatste jaar wat ik meegemaakt heb en dat jaar ervoor was ook al zo n k#t jaar want toen is mijn vader overleden!
een opstapeling van alles bijelkaar zeg maar.....

xxx mier

patricia ik voel me idd nu wat beter en heb ook geen last van oorpijn meer!

lekker weer aan het werk! hoeveel uur ga je dan werken? en wat doe je daar?

xxx mier

Terug
Bovenaan