WIEBELMEIDEN 8

even gekopieert

Pink, wat een goed nieuws! En zondag  al, das best snel. Mooi kadootje idd, kreeg alweer tranen in mn ogen bij het idee...tja hormonen! Ik zal in ieder geval heel hard voor je duimen, en ook dat de zaadjes goed zijn.

Mier, goed dat je er even uit bent geweest! Vaak heb je zelf het idee dat het er veel erger uitziet, terwijl het anderen niet eens zo erg opvalt. (niet dat ik denk dat je je aanstelt hoor, je snapt wel wat ik bedoel toch?)

Rustig aan meiden!
knuffel, Tara

Haai!

Pink, wat een goed nieuws! Zondag al de punctie! Fijn hoor, ik hoop dat je je daarna weer wat beter voelt en...natuurlijk...dat er eitjes bij zijn die goed genoeg zijn om te bevruchten! Nu gaan mn duimen overuren draaien voor je mannetje (klinkt wat raar, maar je begrijpt me vast ). Ik hoop op een mooi verjaardagscadeau!

Mier, knap dat je de deur uit bent geweest. Je kunt inderdaad niet de hele tijd binnen zitten, maar ik snap wel dat je (letterlijk en figuurlijk) even over een drempel heen moest. Meid, probeer het nog rustig aan te doen.

Hier gaat het aardig. De hoofdpijn was wat weggezakt maar komt nu weer opzetten: time for bed!

Meiden, ik denk aan jullie!

Fijn weekend, Pink, ik hoop dat je nog wat kunt slapen van de spanning...

Liefs, Ukkie26

Mier, ik weet hoe moeilijk je het er mee hebt, dus ben dan ook supertrots op je dat je de deur bent uitgegaan om boodschappen te doen! Viel het mee?

Ik heb nog geen Mariokart gedaan, maar mn mannetje vindt het wel leuk. Ik vind het er wel leuk uitzien. Heb jij het wel gedaan?

XX

ja ben eigenlijk ook wel trots op mijn zelf!
vanmorgen eerst op de fiets naar de bakker,rabobank,en ah geweest samen  met mijn moeder en smiddags met een vriendin naar de action geweest met de auto (niet zelf gereden hoor) en ook vanavond nog naar de friettent geweest! helemaal knap van mezelf!

ja anoek tuurlijk heb ik zelf mario gekard!
zei toch dat het een leuk spel was! heb je 1 of 2 sturen?

xxx mier

Lieve Mier,
Wat knap van je dat je eruit bent geweest, toch weer een hele overwinning voor jezelf denk ik! Verder wel lekker rustigaan doen he?

Liefs Pink

Pink, wat een goed bericht!
Hopelijk wordt het een HELE mooie verjaadag voor jou met een geweldig resultaat. Ook hier draaien de duimen volop zowel voor jou als voor je mannetje!
Dat het spannend is kan ik me voorstellen. Hopelijk kom je de dagen een beetje door...en anders kom je hier maar schrijven.

Mier, wat super knap van je dat je eruit bent geweest vandaag. Een hele stap zo weer voor de eerste keer. Echt heel goed. Verder lekker rustig aan doen hé en je af en toe lekker laten verwennen of jezelf lekker verwennen hoor door iets leuks te kopen, iets lekkers te eten of iets leuks te doen als dat gaat (filmpje thuis samen met je mannetje of vriendinnen ofzo).

x-vlinder

hey lieve meiden,

het doet me goed dat jullie me zo steunen!
gisteravond hadden we een feest en zat eigenlijk de hele tijd te twijfelen ofdat ik daar wel heen zou gaan,en ik heb het toch maar gedaan omdat het zo goed ging,er waren veel goede bekenden en iedereen was ook erg begripvol.ik heb het tot 12 uur vol gehouden!
vandaag ga ik het dubbel zo rustig aan doen,vanavond hadden we weer een feest maar daar ga ik niet heen,ten eerste omdat ik daar bijna niemand ken en ten tweede dan wordt het echt teveel van het goede ! terwijl ik rust moet houden! vandaag maar heel de dag plat! mijn vriend gaat vanavond wel naar dat feest dus dat wordt lekker op tijd pitten voor mij!

oh ja en vanmorgen alweer ongesteld geworden!

xxx mier

Terug
Bovenaan