WIEBELMEIDEN 8

He meiden,

Pink, wat een goed nieuws!!! En op je verjaardag inderdaad, wat zou dat toch prachtig zijn als die dag het begin mag zijn van jullie kindje! Vind die dag dan ook meteen de bevruchting plaats en wanneer heb je dan de terugplaatsing??? Het vruchtje moet dan toch eerst een paar maal delen toch?? Sorry voor de vragen hoor, maar ik weet gewoon niet precies hoe dat verder in zijn werk gaat... Wat ik wel weet is dat ik enorm voor je duim op het moment, ik hoop echt voor je dat het gaat lukken!!

Mier, knap hoor dat je weer wat naar buiten bent gegaan en op stap. Ik kan me voorstellen dat je daarvoor een flinke drempel over moet. Nou, rust maar lekker uit vandaag!!

Hier alles prima, vind het alleen wel spannend, vanavond voor het eerst zonder Bas weg, en dan meteen naar Amsterdam!! Nou ja, Bas is in goede handen. Ik ga maar proberen er gewoon van te genieten..... (en als de musical af is weer snel terug naar mijn mannetje).

Meiden, fijn weekend, en Pink alvast gefeliciteerd met je verjaardag en dat je verjaardag maar enorm bijzonder mag worden!!! met  het mooiste cadeau wat je je kunt wensen!!

Liefs Pippie

pippie heel veel plezier vanavond !! naar welke musical ga je?
even lekker genieten vanavond joh!

ik kan zeggen dat het ietsje beter gaat,het doet nog niet veel maar voor mijn gevoel ziet het er al beter uit!

pink bijna zondag!!! spannend!!

xxx mier

Pink wat een goed nieuws! Een hoop eitjes al ohw wat zou dat een mooi verjaardags kado zijn!!
Ik ga heel hard voor jullie duimen!

Mier wat goed dat je er gister uit bent geweest en s'avonds naar een feest, een beetje afleiding zal je ook goed doen..  alleen niet jezelf voorbij lopen hoor, maar daar let je volgens mij wel op.
Balen dat je ongi geworden bent, maar misschien wel beter nu met die zware medicijnen??

Liefs bo

He Pink,

wat een goed nieuws zeg! Morgen de punctie  met een mooi aantal follikels. Grote kans op 10-15 rijpe eitjes en hopelijk ook zo'n aantal bevruchtingen. Ik duim heel hard voor jullie.
Zie je op tegen de punctie van morgen? Krijg je wel of geen verdoving? In beide gevallen zal je de komende dagen waarschijnlijk nog als een pinguin lopen ;). Weet je trouwens al wanneer ze de terugplaatsing doen (3 of 5 dagen)?
Je komt elke keer een stapje dichterbij. Morgen de punctie, dan de bevruchting, het delen, dan de terugplaatsing, en dan over 2 weken de zwangerschapstest!
Fijn trouwens dat je de komende 2 weken niet hoeft te werken, dat geeft je de tijd om  rustig aan te doen en goed voor jezelf te zorgen.  

veel sterkte morgen
we lezen het wel hoe het is gegaan als je eraan toe bent
vs

He Mier,

knap van je dat je ook naar buiten gaat en andere mensen ziet. Een feestje lijkt me best lastig en een grote stap om te nemen, maar aan de andere kant natuurlijk ook leuk en afleiding. Hopelijk blijft het vanaf nu steeds beter gaan en ga je in grote stappen vooruit.

ik denk aan je
vs

Hoi!

Even kort, mn schoonouders zijn net weg en Benthe net naar bed. Vermoeiend dagje geweest en zo lekker op de bank hangen.

Pink, wil jou veel succes wensen voor morgen!! Hoop dat je een beetje kan slapen vannacht.

Mier, hele stap zeg ook nog naar een feest. Vandaag idd maar even rustig aan doen.
Heb vanmiddag voor het eerst gekart, ha ha!Wel supergaaf dus zometeen nog even aan de Mario... alhoewel ikmeer een Mario lijk die te diep in het Italiaanse wijnglas heeft gekeken, ha ha! Ik slinger nog al! Wij hebben maar 1 stuurtje, maar wel 2 afstandbedieningen dus kunnen wel met zn 2en spellen. Verder hebben we 2 nun-chuncks, gitaar en balance board! Missen alleen nog de dansmat, hihi, maar die gaat er niet komen denk ik. Hebben jullie wel 2 stuurtjes?

Nou fijne avond allemaal en tot morgen.

Liefs Anoek

vs dat hoop ik ook,maar daar gaan we maar vanuit he! woensdag weer terug naar de neuroloog dus ben benieuwd wat hij zegt!

anoek wij hebben idd 2 stuurtjes,je kan idd ook gewoon met de afstandbediening sturen!
wel leuk spel he!  en dat slingeren dat komt wel goed hahaha! had ik in het begin ook een beetje! nu ken ik redelijk winnen (als ik in mijn 1tje speel hahaha)

xxx mier

Terug
Bovenaan