WIEBELMEIDEN 8

nanda heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel succes voor morgen!!!! en alvast gefeliciteerd met je verjaardag!!!

ik ga de computer uitschakelen en dan ga ik naar bed toe!
lekker warm onder de wol! heerlijk!

xxx mier

@Pink, GEFELICITEERD met je verjaardag!! en heeeeel veeel succes vandaag

Liefs xxx

Pink! GEFELICITEERD met je verjaardag!!!!!!!!!!!!!

En dan ook nog een spannende dag vandaag. Ook hier draaien de en op volle toeren!
Succes en ik hoop dat de punctie meeviel en een paar hele mooie eitjes!!

Dikke knuffel,
Anoek

Hey Mier,

Gisteravond nog gekart en moet zeggen ik word er steeds beter in. Vooral als ik een kanon ben, hihihihi! Vind het echt ontzettend leuk. Blijkbaar zó leuk dat ik er vannacht over gedroomd hebt!!

Hier alles verder ok. Vandaag denk ik een lui dagje. Straks nog even konijnenhok doen, want ze hebben er weer een zooi van gemaakt. Ook nog even studeren vanmiddag. Vanochtend nog lekker met zn 3tjes uitgeslapen (nou ja uitslapen? Tot 8 uur) en daarna nog even lekker geluierd in bed. Benthe begint te tijgeren. Zo grappig, kost nog erg veel kracht, dus lukt maar een paar keer. Op een gladde ondergrond lukt het nog niet maar in bed wel! Tijdens het ontbijt zat ze gezellig bij ons aan tafel... nou ja gezellig... ze kijkt het eten echt uit onze mond en begint zelfs te jengelen dat ze ook wil... dus maar een liga.. en die heeft halve heeft ze echt binnen no-time op, ha ha!

Ik kom straks nog even kijken of onze jarige job nog nieuws heeft gebracht!

Liefs

Pink, je hebt het inmiddels volgens mij al achter de rug. Ik hoop zo dat alles goed is gegaan! Dit worden wel hele spannende dagen/weken voor jullie.
In ieder geval gefeliciteerd met je verjaardag en doe rustig aan hè ?! Tis waarschijnlijk wel  je meest bijzondere verjaardag ooit!

liefs Tara  

pink gefeliciteerd met je verjaardag!!!
ben benieuwd hoe het is gegaan!! denk aan je!

xxx mier

Pink van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
Dat je over ruim 2 weken maar het mooiste kado ooit mag ontvangen.

Hoe is het gegaan? Hoop dat je niet al te veel last zal hebben... Doe lekker rustig aan.

Liefs bo

Pink, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Het zal wel een hele vreemde dag zijn zo. Ik duim heel hard dat je een erg mooi kado krijgt in de vorm van een heel aantal rijpe eitjes, een goede bevruchting daarvan en dan over een kleine 9 maanden een kleine mensje.

Terug
Bovenaan