WIEBELMEIDEN 8

Beter laat dan nooit:

Pink, van harte met je verjaardag!

Ik hoop echt dat jullie hét ultieme cadeau mogen krijgen! Gaat het een beetje met je? Ik duim dat alles goed zal gaan de komende paar weken (en hopelijk komende 9 maanden)...

Dikke knuffel, Ukkie26

Hieperdepiep....Hoeraaaaa

Pink natuurlijk als eerste van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Hoe is het gegaan vandaag?
We zijn natuurlijk allemaal heel erg benieuwd.
Net als alle anderen hoop ik dat je je mooiste cadeau ooit gaat krijgen

x-vlinder

Hallo meiden,

Pink, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Ben zo benieuwd hoe het gegaan is gisteren? Maar goed, laat het maar weten als je eraan toe bent...

Mier, we zijn naar Ciske de Rat geweest in de RAI. Was een mooie musical hoor, duurde alleen wel even voor ik erin zat. Kwam wat langzaam op gang, maar toen eenmaal een klein kindje als Ciske het podium betrad met zijn lekkere amsterdamse accentje en vele scheldwoorden, kwam het verhaal en de sfeer er snel in...
Hoe gaat het vandaag met je??
Een beetje uitgerust het weekend??

Liefs Pippie

Bedankt voor alle berichtjes!
Gisteren dus de punctie gehad, was zeker niet fijn, ondanks de morfine! Er zijn 15 eicellen gevonden, moie oogst dus! Ook waren er genoeg bruikbare zaadcellen, waar we toch ook wel een beetje over in zaten!
Daarna nog een hele tijd op zo'n bed gelegen, was echt heel gevoelig, maar dat was het de hele week al, gewoon omdat het zoveel zijn!
Woensdag afwachten of er bevruchting en deling heeft plaatsgevonden. Maar ipv dat ik gebeld wordt over tp moet ik eerst bloedprikken 's morgens vroeg en dan een echo, omdat ik een heel hoog risico heb op overstimulatie....... MOcht dat het geval zijn of dat ik er tegenaan zit dan kan er geen terugplaatsing plaatsvinden en worden de evt. embryo;s ingevroren en op een later tijdstip teruggeplaatst. Nou dat hoop ik dus echt niet!! Weg kwaliteit!! En bij het ontdooien gaat het ook lang niet altijd goed!! Niet teveel op de zaken vooruit lopen, maar ze hebben ons hier duidelijk op gewezen!

Het voelt nu al wat rustiger in mijn buik, ik moet plat en heel veel drinken, dus ga zo weer languit op de bank!

Liefs Pink

Hoi Pink.

15 eitjes is inderdaad een mooie oogst!

Wordt woensdag weer spannend dus voor jullie. Hopelijk heb je geen last van overstimulatie en kan de terugplaatsing plaatsvinden.

Rustig aan doen en veel drinken...allemaal voor dat kleine wonder!

Succes.

x-vlinder

Ha Mier.

Hoe is het nu met je?
Heb je nog wat gedaan in het weekend of rustig aan gedaan?

Moet je binnenkort weer op controle ofzo?

Ik hoop dat je je iedere dag een beetje beter voelt, dat je snel herstelt  en dat ook jullie weer verder kunnen met het zwanger worden.

Jullie afspraak staat  in januari toch?

Tot snel.

x-vlinder

pink doe maar lekker rustig aan,en zorg maar goed voor jezelf! drink maar goed!!!
spannende tijd en hoop dat de terugplaatsing wel snel plaats kan vinden!

pippie wat gaaf zeg naar ciske de rat,lijk me een hele mooie musical!

vlinder ik moet woensdag terug naar de neuroloog,gaat gelukkig stukken beter,de prednison doet nu echt goed zijn werk! voel me nu stikberoerd maar zie er gelukkig al beter uit als een week geleden!
het zal dit x ook geen half jaar gaan duren denk ik!
en in januari kunnen we met de IUI gaan beginnen,december terugkomen bij de gyn,dit zal denk ik geen verdere gevolgen hebben voor het zwanger worden,maar ga het voor de zekerheid wel even woensdag vragen bij de neuroloog!

anoek,ukkie,twinkel,tara,vlinder,pippie alles goed met de beebs?
vs,bo en patricia jullie ook met de buiken?

xxx mier

Hey Pink!!

Wauwie, goed nieuws;15 eitjes. Dat nu de zaadjes hun best gaan doen. Fijn dat er bruikbare zaadcellen bij waren. NU hopen dat het allemaal mooi gaat delen. Ik duim er in elk geval voor.

Jij lekker rustig aan doen en idd veel drinken. Gelukkig heb je 2 weken vrij dan is rust houden een stuk gemakkelijker.

Liefs

Terug
Bovenaan