WIEBELMEIDEN 8

Mier, gelukkig dat de prednison goed aanslaat.Die is in januari toch al wel uit je lichaam? Had je toch al gevraagd of ben ik nou gek? Kan je je focus nu ook een beetje leggen bij je herstel of ben je nog steeds erg bezig met zwanger worden? Zou het zeker begrijpen als dat laatste het geval is, maar vind je de laatste tijd weer een stuk sterker! Goed van je, ben trots op je. Hoop zo dat jullie dan zo meteen ook echt aan de "slag" kunnen.

Hoe het met de beeb gaat? Ik vind mn beeb al geen beeb meer  69cm lang en 7,6 kg zwaar... én ze kan sinds dit weekend eigenlijk wel al goed zitten... het gaat zo hard...
Zag op het CB 2 babies van 4 weken en die waren zo ieniminie vergeleken Benthe....
Maaarrrr... het is zo geweldig om die ontwikkeling te zien. Bijdehante tante is het. Zit tijdens (ons) eten te schreeuwen dat ze ook wil als ze ons eten ziet, ha ha! Begint te tijgeren...als ze op haar buikje ligt krijgt ze sinds vandaag ook op een gladde ondergrond er beweging in...Onvoorstelbaar...

Liefs

hey anoek,

Benthe is alweer een half jaar he! wat gaat het ook snel!
én ik vind haar zo n snoesje he!! wat een lieverd!!

ik had het vorige week vrijdag al in het ziekenhuis gevraagd aan de verpleegkundige en die zei dat het zo uit je lichaam is! mijn schoonmoeder heeft het bij de apotheek opgezocht wat het kwaad kon als ik zwanger zou zijn of worden binnenkort,blijk bij die zelitrex dat het vruchtje/kindje een groeiachterstand zou kunnen krijgen maar niet met ernstige gevolgen! dus ga er maar vanuit dat het meevalt! alhoewel ik het woensdag nog eens aan de neuroloog ga voorleggen!

xxx mier

knap dat ze al kan zitten trouwens! en idd dat is een groot verschil van 4 weken of een half jaar! de eerste jaar groeien ze ook zooooooo hard!!

Dat is toch wel fijn om te weten toch? Dan kan je nu doorwiebelen... als je zou willen, weet niet of je daar nu behoefte aan hebt nu je beroerd bent, maar het idee..
Ik zou het idd ook gewoon nog eens aan de neuroloog vragen. Beter een keer te veel dan te weinig.

Ga je straks ook ANTM kijken? Ik ga ff douchen en dan nog ff karten (tegen mn mannetje). Heb jij alweer gewii-ed?

Liefs

we gaan maar gewoon doorwiebelen,en woensdag zoiezo nog even navragen!

ik heb vandaag nog niet gewii-ed! gisteravond wel,en ging echt slecht! was elke x bijna laatstes! dus nog maar even goed oefenen!

vanmorgen even bij de intratuin geweest in halsteren en die is echt megagroot!
ik heb 2 gave bloempotten!! eentje heb ik gehad van mijn vriendin! zoooo lief!
ze staan nu voor het raam en ben er zo blij mee!

xxx mier

Ha meiden!

Pink, wat een goed nieuws zeg! Jipppppie! Nu maar duimen voor een goede bevruchting en dat ze goed gaan delen. En jij flink doordrinken he...je moet toch niet hebben dat ze niet gaan terugplaatsen...
Fijn dat het vooralsnog goed gaat! Sterkte met de lichamelijke ongemakken...

Mier, knap hoor, dat je alweer zo veel buiten de deur bent geweest. Ik vind echt dat je stevig in je schoenen staat. Doe het je niet na denk ik.
En wat een goed bericht dat de medicijnen zo snel je lijf uit zijn en geen (blijvende) schade kunnen aanrichten bij een eventuele zwangerschap! Hoef je iig niet met rubbers te klooien ofzo...

Hier gaat het goed. Ik was nog ziek thuis vandaag (dacht gisteren dat het beter ging maar ik kon vanochtend niet eens opstaan van de koppijn), maar ach...het zal wel weer overgaan.
Met de kleine meid (nouja, kleine) gaat het prima! Ze is (denk ik) nu wel 70 cm en zeker 8,5 kilo! Echt een vetzakje... Ze zit al bijna goed zelf, valt af en toe om als ze een onverwachte beweging maakt. En ze probeert te kruipen maar dat lukt nog niet helemaal. Dus schuift ze achteruit de kamer door...haha.

Meiden, sterkte deze week en Pink, ik duim voor je/jullie woensdag!

Heeeeele dikke knuffel, Ukkie26

hey ukkie,

lekker hoor dat lise een michellin poppetje is,hahaha!
ik vind dat altijd zo lekker als ze van dat babyvet hebben,van die lekkere plooien!
mijn ene neefje was vroeger ook zo lekker dik,maar nu is er niks meer van over! de dunne spriet! hahaha,wel heel lief hoor!

xxx mier

Terug
Bovenaan