WIEBELMEIDEN 8

Haai Mier,

ja, michelin-poppetje, da's het goede woord! Overal plooien inderdaad... Ach het is borstvoedingsvet (zeggen ze) en dat schijnt er snel weer af te gaan als ze gaan kruipen...

nou, dan mag het grote afvallen gaan beginnen!!!

gaat er idd heel snel van af,als ze eenmaal gaan lopen dan blijf er helemaal niks meer van over! lekker hoor als ze zo mollig zijn,want dat ziet er altijd zoooooo schattig uit!

Hoe is het hier?

Mier, fijn dat het sneller lijkt te gaan deze keer.

Pink, hoe voel je je nu?

x-vlinder

hey vlinder,

ja gelukkig gaat het dit x sneller! mijn oog knipperd ook weer redelijk,nog niet zo als het wezen moet maar het begin is er weer in ieder geval.

alles goed met jou? en met lars?

xxx mier

Hallo!

Pink, hoe voel je je? Is de gevoeligheid al wat weg getrokken? Morgen weer naar het ziekenhuis. Spannend. Veel succes en ik hoop morgen goed nieuws te lezen hier!

Mier, hé wat goed dat je oog alweer wat kan knipperen! Gaat sneller dan je verwacht had of niet? Ook jij morgen weer naar het ziekenhuis. Hopen dat ook de neuroloog tevreden is.
Ben je er al uit wie ANTM gaat winnen?

Hier weinig te melden eerlijk gezegd. Ben vanochtend om 7 uur begonnen met werken. en was dus ook lekker weer op tijd thuis. Heerlijk hoor. Morgen nog een dagje werken en dan weekend!!!!!!!! Zijn we gezellig lang weekend met zn 3tjes!

Liefs

hey anoek,

het geneest echt boven verwachting! ben helemaal opgelucht!
kan nog niet tuiten en mijn lippen naar binnen trekken hoor want dan zie je echt dat het nog scheef trek,maar als ik gewoon praat zie je het bijna niet meer! moet alleen echt niet gaan lachen want dan trek het behoorlijk scheef,kan ook nog niet uit een flesje of blikje drinken,uit een glas gaat gelukkig nu heel goed!
nog even goed rustig aan doen!!!

jij lekker lang weekend joh!! heerlijk!

hey pink,

hoe is het met je?
vind je het spannend voor morgen? kan het me in ieder geval wel voorstellen

ik weet wie er al wint bij antm!
ik vind die ambreal zoiezo echt helemaal niks

xxx mier

He Pink,

wat een mooi aantal eitjes zeg! En het zaad gelukkig ook goed. Nu hopen op een goede bevruchting en goede delingen. duim duim duim!

Wel erg vervelend dat je zo dicht tegen overstimulatie aan zit. Dat geldt voor zowel het lichamelijke aspect als wel de kans dat er nu misschien geen tp kan plaatsvinden. Dat laatste zou ongelovelijk verrot zijn, maar het is ook fijn om te weten dat men goed voor jou probeert te zorgen. Maar goed, ik hoop heel hard voor je dat je bloedwaardes en echo morgen laten zien dat het veilig is om een tp te doen en er daarnaast nog een aantal emmy's de vriezer in kunnen.

Trouwens na de tp  gaven ze hier het advies om 2 dagen plat te liggen. Niet dat het aantoonbaar effect heeft voor de innesteling, maar kwaad kan het zeker niet!  Verder was het advies om de eerste 3 maanden geen lichamelijke inspanningen te doen behalve rustig lopen (dus niet tillen, sporten, wiebelen etc).

liefs
vs

Terug
Bovenaan