WIEBELMEIDEN 8

Mier,

goed zeg dat het allemaal zo snel beter gaat. Dat zal vast en zeker een hele opluchting zijn. Veel succes bij de neuroloog morgen.

vs

Pink en Mier, ik wil jullie allebei heel veel succes toewensen voor morgen!

x-vlinder

vs en vlinder bedankt!

anoek mijn pijn is gelukkig ook veel minder!

xxx mier

Pink,

Heeeeeeeeel veel succes voor vandaag! Ik duim dat het allemaal goed mag gaan, er een goede bevruchting plaats heeft gevonden en er teruggeplaatst kan worden!

Liefs, Ukkie26

Mier,

fijn te lezen dat het beter met je gaat en dat de pijn minder wordt...hopen dat je sneller herstelt dan de vorige keer (maar daar lijkt het wel op!).

Hier ng steeds balen: verkoudheid is weer helemaal terug, en dus de koppijn ook. Echt zoooo balen. Krijg vanmiddag een griepprik, ik hoop dat 'ie helpt!

Fijne dag! Liefs, Ukkie26

Hoihoi,

Benik ook weer es. Sorry dat ik de laatste dagen zo weinig/niet geweest ben. Druk,druk,druk... Zaterdag hele dag gewerkt,zondag visite (mn verjaardag gevierd), maandag en dinsdag weer de hele dag gewerkt. Maandagavond op kraamvisite geweest en gisteravond naar de sport school. Tussendoor mn  mannetje nog geknuffeld en  flesjes gegeven....weg tijd! Maar  Viggo ligt nu op bed, en mn visite is de deur weer uit.  

Mier, fijn dat het weer wat opknapt. Hopelijk is het nu snel over. Hoe was het  bij de neuroloog?

Pink, hoop zo voor je dat de tp kon doorgaan en dat  het gelukt is. Denk veel  aan je hoor. Dikke knuffel  en doe rustig aan.

liefs  Tara  

hey

vanmorgen dus naar het ziekenhuis geweest,moest dus wat oefeningen doen,hij kon duidelijk zien dat ik het nog had,maar ik moet nu dus veel oefeningen gaan doen!
nu begin ik a,s maandag al met de mimiektherapie! en over een half jaar moet ik weer terugkomen bij de neuroloog en als ik er dan iets van over hou kunnen ze plastische chirurgie doen maar zover zijn we nog lang niet en vorige x was het erger en toen is het ook zo goed als over gegaan! dus heb er wel vertrouwen in! denk zelf dat het met een week 2/3 al ver genezen zal zijn!
ze houden me nu wel goed onder controle,is echt veel beter als je gelijk naar het ziekenhuis ga,want nu krijg ik van alles,zonder dat ik er om hoeft te vragen! vorige x moest ik overal zelf achteraan rennen! toen moest ik onderhand gaan smeken voor therapie! (nou zo erg was het dan ook niet) maar het was wel veel anders als nu!
en over het zwanger gebeuren zij hij de 1e 3maanden liever niet maar als het wel zo zou zijn was het niet erg zei hij! dus gewoon doorwiebelen dus en in januari kunnen we gewoon van start gaan!!
oh ja,en de bloeduitslagen van de ziekte van lyme waren ook goed!
en zodra ik dus iets voel aan mijn tong mag ik dus gelijk naar het ziekenhuis komen!
echt een fijne neuroloog!!!

pink hoe is het met jou?
ben benieuwd!!!

xxx mier

Mier, klinkt best wel positief!! Heb je er zelf ook een goed gevoel over?

Hier was het vanmorgen heeeeel spannend, maar met resultaat: bloedtest gaf wel aan dat het bloed iets stroperig is, dus goed in de gaten houden, maar de waarde was niet hoog genoeg om niks te kunnen doen.
Toen echo, leek allemaal rustig in mij.
En toen hoorden we over onze embryo's: Van de 15 eitjes waren er 12 rijp, die zijn allemaal bevrucht en er zaten 6 topembryo's van 8 cellen bij!! Ongelooflijk he? Er is er dus eentje teruggeplaatst en morgen moet ik bellen of de anderen doorgedeeld zijn en dan mogen die in de vriezer!
Over twee weken de test en dan afwachten maar.........

Spannend he? Ik heb nu 25% kans, we zijn heel positief!

Pink

Terug
Bovenaan