WIEBELMEIDEN 9!!!!!

hummm niemand???

vanmiddag weer even werken,nu lig ik nog lekker op bed wat te rusten!
maar ja ga zo maar even douchen want ik moet eigenlijk nog even naar de bakker om broodjes te halen voor van het weekend en even naar de supermarkt.

ukkie had jij  de griepprik ook weer gehaald? ik ook vorige week! pfff wat was het druk!

anoek heb je het leuk gehad gisteravond??

patricia ik weet niet ofdat ik nog gereageerd had op je kamer,maar bij deze ik vind hem wel heel gaaf hoor!!

xxx mier

't Dringt langzaam door dat ik écht zwanger ben!! Vanmorgen de laatste test gebruikt, mijn vriendin zei dat het streepje mooi bleef als je een beetje haarlak over het venstertje spuit. Nou was het binnen 10 seconden een dikke +, toen haarlak erover heen en toen ik net uit bed kwam, stond alleen het bovenste en onderste stukje van de + er nog maar, de rest was vervaagd..... Was misschien ook wel een beetje té enthousiast met de haarlak geweest. Nu heb ik maar even 2 nieuwe testen online besteld.

Gisteren weer aan het werk geweest en dat was echt teveel van het goede. Mijn eierstokken begonnen al snel te protesteren, vooral de linker, die steeds de meeste pijn al gaf. Gistermiddag liep ik weer helemaal voorover, met af en toe beste steken. UMCG gebeld en de arts zei dat de overgang van bijna 3 weken niks doen naar ineens werken te groot was, ja vertel mij wat..... dat voelde ik ook duidelijk. Het voelt nu weer net als 2 weken geleden, net na de punctie!! Balen dus, ik heb het geforceerd!
Nu dus vandaag en volgende week ook nog thuis. Heb zelf het gevoel dat ik misschien toch lichte overstimulatie heb, want vanaf maandag werd alles al iets gevoeliger. Dus zometeen maar weer lekker met liters thee op de bank. Voor het goede doel he?

Mier, bedankt voor je hele lieve kaartje!!!!! Super hoor!!! Hopen dat het volgende blije kaartje naar jou gaat!!!!!

Oh ja, ik heb wel kunnen slapen hoor!! Toch ook een soort spanning die van je af is gevallen en daar word je ook erg moe van.......

Liefs Pink

Hallo!!

Hier al vroeg uit de veren, want ze kunnen vanaf 9 uur het bed komen brengen... Helaas zijn ze nog niet geweest. Dat vind ik altijd zo balen want had best nog wel even willen slapen :)

Pink, kan me voorstellen dat die overgang inderdaad erg groot is. Dus heel verstandig om thuis te blijven nog even en de boel wat te laten kalmeren daarbinnen zeg maar. Gek idee he dat over 8 maandjes (ja, die eerste maand zit er al op met dank aan de 2 weken cadeau, wat ik nooit zo begrepen heb, ha ha) nu dan eindelijk ook jullie wens in vervulling zal gaan! Ben echt zo blij voor jullie!

Mier, straks weer werken dus. Ben je van t weekend wel vrij?
Gisteravond was erg gezellig! Onbedoeld wordt het dan toch later dan eigenlijk de bedoeling was, ha ha! Wel aan de cola (light) dus dan valt opstaan wel weer mee. Nu denken jullie was nachtwerk, maar nee was om half 11 thuis en rond half 12 gingen we naar bed, maar ja... de dag was wel om 5.45 begonnen ;-)

Mn man is ook thuis, dus als het bed bezorgd is dan gaan we even de stad in.
Even een frisse neus halen. Ondertussen tijdens het wachten wassen en internetten!
Morgenavond gaan we uit eten met mijn ouders en broertje en schoonzus. Benthe gaat ook mee. Ben benieuwd hoe dat zal gaan. Het is wel een eetcafe, dus dan is het wel een heel stuk makkelijker!

Liefs

hey pink,

ik zag het kaartje en vond het echt iets voor jou!!

ohhh doe nou rustig aan he!! (en dat zeg ik) nou kijk er wel mee uit! en flink maar wat drinken ja!!

xxx mier

hey anoek,

we hadden tegelijk gereageerd zag ik!
ik kon niet meer posten want mijn batterij van mijn laptop was leeg,dus eerst maar effe lekker gedouched en daarna aangesloten aan de oplader!

je heb het niet echt superlaat gemaakt,en

heel verstandig aan de cola light

lekker shoppen met je man,gezellig hoor!!
niet teveel kopen he

morgenavond lekker uiteten mmmm!

wij hebben morgenavond kraamvisite! heel leuk maar ook ontzettend moeilijk!!

xxx mier

Hallo,

Lekker druk hierzo!

Pink wel rustig aan doen nu hé? Fijn dat je vrij bent dan kan het allemaal even tot rust komen. Straks zal  het weer druk genoeg worden daar binnen in je buik als jullie uk gaat rondzwemmen.

Mier, lastig ja op kraamvisite. Jij ook wel rustig aan doen. Zoveel eerder bent je weer de oude!

Anoek, een nieuw bed! Hmmm lekker slapen, dat kan zo heerlijk zijn. Ik zou wel weer eens willen slapen wanneer ik dat wil (haha nu bepaalt Lars wanneer  we slapen).

x-vlinder

Ff snle want Lisa staat al met een spelletje naast me. Heb gezegt dat we een spelletje gaan doen en ze is hem al gelijk gaan halen, hahah. Ze heeft er zin in!!

Ff over de testen en haarlak. Ik had dara nog nooit van gehoord dus bij de test van Lisa nooit gedaan. Nou na ruim 5 jaar is de test nog steeds goed hoor. De streepjes zijn nog steeds net zo zichtbaar als toen ik ze net deed. Had wel de testen van kruidvat. Nou dat wilde ik ff snel laten weten.

Ga gauw de laptop afsluiten want Lisa gaat stuiteren, hahahaha
Liefs xxx

He meiden,

zo ik ben even een ochtendje thuis. Ze zijn aan het klussen in huis. Alle binnendeuren sluiten niet fantastisch en tot nu toe vonden we dat niet zo vervelend. Afhankelijk van het weer is het ook erger en staan de deuren echt krom. Maar als de kleine er zo is wil ik wel dat ik met 1 hand de deuren gewoon kan openen en sluiten. Dus eindelijk maar eens de verhuurder gebeld. Er is nu een mannetje al een half uur met 1 deur bezig dus dat kan nog wel ff duren. Ik hoop wel dat ie rond 12 uur klaar is want dan haal ik mijn mannetje op en gaan we lekker een weekendje weg.

Pink: ik vind het echt geweldig dat het bij jullie ook allemaal is gelukt en je nu zwanger bent. Probeer je wel rustig aan te doen de komende tijd, want je lichaam heeft veel te verduren gehad met de hele behandeling en het zal er niet rustiger op worden :). Ik hoop dat de ergste pijn in je eierstok snel over zal zijn. Grote kans dat je er wat cystes hebt zitten, en daar mag je nu voor de verandering eens blij mee zijn omdat ze de juiste hormonen produceren!  En dan over een kleine 2 weken de  eerste echo. Echte super vond ik dat. Alhoewel er eigenlijk niets meer te zien was dan een vlekje wat licht en donker werd (hart).

Mier: ik ben blij dat het met jou ook weer "beter" gaat. En dan bedoel ik dat voor het grootste gedeelte hoe je momenteel zelf met zwanger worden omgaat. Ik heb namelijk het idee dat je er iets meer rust mee hebt dan een aantal maanden terug. Niet dat de wens niet minder groot is, maar de frustratie is misschien wat minder.

humm, ik ben er even vandoor. Het mannetje gaat nu aan de slag met de deur waar de internetkabel langs loopt. Dus ik heb ff geen internet.

liefs
vs

Terug
Bovenaan