VS, kunnen die cystes kwaad dan? En waar zitten die dan? Gewoon in de eierstokken? Hoe gaan ze weer weg? Wat een vragen in één keer!!
Vanmiddag weer even het medisch spreekuur gebeld en gelukkig gehoord dat het helemaal niet vreemd en abnormaal is dat ik deze 'klachten' heb. Bij de één duurt het herstel langer dan bij de ander. Advies: rust nemen en naar je lichaam luisteren. Kon gelukkig geen kwaad. Was even bang dat ik het teveel geforceerd had. Rust is echt prettig, dat kan ik wel merken.
Mier, mijn schoonmoeder zag jouw kaartje en vroeg wie je was. Ik heb haar verteld dat je een heel lief forumvriendinnetje bent!!!
Anoek, veel plezier in het eetcafé, mmmmmm!!!
Patricia, ik ga begin volgende week wel weer een keertje testen, deze is een beetje verprutst door de haarlak. Ik laat 'em dan wel gewoon drogen, geen haarlak voor mij meer!!
Zou me vandaag aanmelden bij moeders voor moeders. HEb altijd geroepen dat ik daar aan mee wilde doen mocht ik zwanger worden. Nu ben ik zwanger en doen ze dat niet bij ons in de buurt. Zou ik elke week drie kwartier in de auto moeten zitten om de flessen weg te brengen!! Nou dat gaat me net iets te ver, ik had het heel graag gewild, maar het moet leuk blijven, we hebben al genoeg drukte gehad!! Heeft iemand van jullie meegedaan aan moeders voor moeders?
Pink