wonderwomen

@ yvette.. lief dat je zo met me meeleeft...
ik weet het ook echt even niet meer hoor...

@ marije..
mijn vriend was niet mee.. moest werken...
heb hem gebeld toen we het ziekenhuis uitliepen. zijn reactie was dat hij het ook wel erg lang vond.. verder kon hij niet zoveel praten.
we zullen het er vanavond nog wel meer over hebben...

mijn schoonzusje belde net (degene die gewenst zwanger is) om te vragen hoe het was. ik vind het moeilijk met haar te praten.
vooral als ze zegt dat je het niet voor he tuitkiezen hebt en het beste naar de gyn kan luisteren... alsof ik dat niet weet...
maar hoe durft ze.. zij is wel zwanger... ik moet dan echt oppassen dat ik niet iets heel vervelends ga zeggen.
dan mijn eigen zus die zegt dat ik er te geforceerd mee bezig ben en de gyn die zegt dat ik nog jong ben...
echt joh.. die opmerkingen praten me eerder de put in dan dat ze me helpen!

Hey Carina,
ja, die stomme opmerkingen. Die krijg ik nu ook nog naar mijn hoofd.   Je kan er niks mee en alsof je dat allemaal nog niet weet.  
Er  is niks wat  je echt op kan fleuren  alleen een zwangerschap. KLAAR UIT!
Yvette

zo wat is het hier druk geweest vandaag!

carina wat lang zeg dat je moet wachten,echt balen... en dan vooral nog reacties van mensen die denken dat ze het altijd beter weten!!! afgelopen zondag werd er ook tegen mij gezegd ,,ja ik denk toch dat je er teveel mee bezig ben,, ik was echt kwaad en heb het er ook gezegd,alleen was savonds helemaal over mijn toeren door die k#topmerking!!!

xxx mier

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-03-2008 23:09:47'));

quote: s77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-03-2008 16:03:16'));

wonderwomen kalender:

28-3
29-3
30-3
31-3
1-4   Marije afspraak met de gyn om  13.45 uur
              Misschien NOD Keesje (is precies 14 dagen na eisprong)
2-4   Carina afspraak met de gyn om 11 uur.
3-4
4-4
5-4
6-4
7-4
8-4 Sabine 1e termijnecho, dan 8 weken
9-4
10-4
11-4
12-4
13-4 Carina rond deze tijd NOD. moet nog eens tellen hoeveelste ronde inmiddels
14-4 mier ronde 3 na miskraam (15 maanden bezig voor 1e kindje) cyclus 24/27 dagen dit is dag 27
15-4
16-4
17-4
18-4
19-4
20-4

Hoi hoi meiden,

Wat een drukke boel hier zeg. Wel leuk nieuws van Marije iig! Dat is gewoon een hele leuke wending aan haar verhaal van het maar niet ongesteld worden om door te kunnen hahaha...tja..de wonderen zijn de wereld nog niet uit he.

@ Carina,

Ik kan me goed voorstellen dat je baalt van het wachten en dat je daar helemaal geen trek in hebt. En alle goedbedoelde opmerkingen van mensen ben je beu. Logisch ook. Probeer het echter naast je neer te leggen meid. Mensen weten het ook niet meer. Ze proberen je misschien te helpen met goede raad, maar ze vergeten dat ongevraagt advies nooit welkom is. Hopelijk kan je de tijd uitzingen en zo niet.....jammer dan meis. De gyn staat niet in jouw schoenen moet je maar denken he. Probeer gewoon te blijven ademhalen en toch wat te ontspannen. Weet je wat soms ook gewoon al helpt? Een paar dagen niet hier komen...hielp mij ook tenminste! Ik had daar nog hele gesprekken met S over gevoerd. Die had het toen ook zo zwaar en ik zelf ook pff.

Op een gegeven moment kon ik geen berichten meer lezen over zwangerschappen hier en daar. Werd er zo in en in triest van. Toen ben ik gewoon ff een tijdje weggebleven en ben wat andere dingen gaan doen om me echt helemaal te foucussen op wat anders en niet met zwanger zijn bezig te zijn. Dat duurde wel eventjes en heb flink wat huilbuien gehad maar uiteindelijk kon ik me  weer op andere dingen concentreren en dat gaat nu nog steeds gelukkig.  Het hielp mij enorm en nu kan ik er gewoon weer mee omgaan, zelfs nu ik nog steeds niet zwanger ben. Ik was er helemaal op gebrand, alles met baby's en zwanger raken en wat er maar mee te maken had in me op te nemen als een soort spons...alsof het me zwanger zou maken ofzo...en zucht....wat kostte dat een energie, snap je wat ik bedoel? Begrijp me niet verkeerd meid, iedereen is anders, maar zoals het forum je steunt, kan het je soms ook net teveel worden. Dat was bij mij het geval.

Nu even een update...ben nog niet zwanger volgens mij maar ook nog niet ongesteld...dus nog afwachten maar he. Heb wel emo buien deze week maar ja dat zal ook kunnen komen omdat mn nod er aan komt. Mijn wereld staat momenteel een beetje erg op zn kop. En het lijkt soms alsof ik in 2 werelden leef. De ene wereld waarin alles van het dagelijks leven zich afspeelt en het wereldje van het zwanger worden...rare gewaarwording haha.

Groetjes allemaal en Carina ik wens je veel sterkte, geduld wijsheid en kracht toe!

Liefs Petra

wonderwomen kalender:

28-3
29-3
30-3
31-3
3-4
4-4
5-4
6-4
7-4
9-4
10-4 Dattig voor de zekerheid nog een test doen...
11-4 Dattig 9.45 gyn (IK WIL EEN ECHO!!!!!)
12-4
14-4 mier ronde 3 na miskraam (15 maanden bezig voor 1e kindje) cyclus 24/27 dagen dit is dag 27
15-4
16-4
17-4
18-4
19-4
20-4

wonderwomen kalender:

28-3
29-3
30-3
31-3
3-4
4-4
5-4
6-4
7-4
9-4
10-4 Dattig voor de zekerheid nog een test doen...
11-4 Dattig 9.45 gyn (IK WIL EEN ECHO!!!!!)
12-4
15-4
16-4
17-4
18-4
19-4
20-4
27-4 Nod keesje

Nou eerst maar weer die rotkalender ingevuld, het is niet anders.

Meiden, dit is niet bij te lezen, het gaat in zo'n tempo.
@ Carina, wat een rotnieuws, ik begrijp je tranen heel erg goed en het is zo moeilijk beslissen wat goed is. En advies van anderen: pfff, ze bedoelen het altijd goed, maar het komt er oh zo rot uit en geeft je vaak een rotgevoel. Hopelijk kun je er vanavond met je man goed over praten.
@Yvette, het was geen rare reactie dat je wat jaloers was en verdrietig toen je las dat Marije zwanger is. Het is heel eerlijk, want .... ik voelde het ook zo. Ik ben echt wel blij voor Marije, maar het komt per keer bij mij harder aan als ik hoor dat anderen zwanger zijn. Ik weet dat ik me niet zo moet voelen, dat het vast nog wel gaat komen voor mij en zo niet dan moet het ook goed zijn, maar ja, dat is rationeel en mijn hart zegt nog steeds andere dingen.

groetjes, keesje

Terug
Bovenaan