quote: petratjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2008 19:42:06&apos
);
@ Marije,
Jeminee, gefeliciteerd en ik zei het nog he...ben je niet zwanger? hahaha nee nee nee dat was je niet whaha...dat je niks gemerkt hebt dan?
haha ja erg he?!?! Maar ja ik had 2 negatieve testen en die echo bij de gyn de vorige keer waar niks op te zien was van een zw.schap.... dan geloof je er zelf verder ook niet meer in.... ging er gister echt heen van: ben het zat, ik wil verder.
De gyn was ook helemaal verbaasd hoor en was geloof ik net zo blij als ik haha, volgens mij zijn dat toch ook voor hun dingen die leuk blijven om te mogen vertellen.
En niks gemerkt... tja achteraf zijn er genoeg dingen dat als je ze bij elkaar op telt dat je zegt: ja je zou ook best weleens zwanger kunnen zijn. Maar ik verwachtte het niet dus schoof dingen af onder niet lekker in mijn vel zitten (en stel je voor dat je jezelf iets aan zit te praten wat er niet is?!!?). Maar heb al een week of 2 dat cruesli naar karton smaakt (en daar ontbijt ik normaal altijd mee dus anders geen probleem) en vorige week dat ik het vlees bedorven vond smaken en de mannen aan tafel zich wel heel erg gretig aanboden om het op te eten (dus lag niet aan het vlees), afentoe wat wee, maar ja dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden en meer van dat soort dingetjes.
Maar ben nog steeds helemaal verbaasd... het is maar goed dat ik het zelf gezien heb hoor want anders had ik die gyn gewoon voor gek verklaard. Tis ook zo onwaarschijnlijk. Ben gisteravond met een grote grijns op mijn gezicht in slaap gevallen en zo werd ik vanmorgen ook weer wakker haha moet er niet uit gezien hebben, maar ach boeiend .
Vind het wel spannend, maar ben toch relaxter dan ik vantevoren verwacht had... maar misschien komt dat wel doordat ik het nog maar net weet en nog een beetje boel ondersteboven van dat nieuws. Heb wel zoiets: eerst die termijnecho maar zien en dan geloven maar ondertussen geniet ik stiekum wel van het feit dat ik weer zwanger ben!
groetjes,
Marije