wonderwomen

sorry bedoelde idd Jessica i.p.v. Mier haha.
Maar is idd maar 5 min rijden naar ons toe....echt heel toevallig.

Was wel in de efteling, maar toen het begon te regenen toch maar weer gegaan...
Is makkelijk als je een abbonement hebt he....

hey meiden,

Vanmiddag om 13.45 uur naar de gyn en ik voel me nu echt een wonderwoman.... want ik ben namelijk ruim 7 weken zwanger?!?!?!?!?!?

Hij zei direct al: laten we eerst maar even kijken. Dus fijn weer een inwendige echo, maar daar had ik me op voorbereid. En ik zag wel iets zitten dus dacht: mijn mazzel een cyste of een vleesboom en vraagt hij inees: ben je in voor een verrassing?!?! Nou ligt eraan wat u onder een verrassing verstaat (al hoopte ik natuurlijk toen al heel sterk) en toen zei hij het dus : JE BENT ZWANGER!!!!!
Lag daar echt helemaal totaal verbaasd in die stoel te wezen nog net niet in lichte shock en ondertussen zag ik ook het hartje kloppen.... (en stond mijn jongste met een opgeblazen chirurgenhandschoen achter het gordijn te spelen en te vragen of ik weer uit de tent kwam haha)

Bij de vorige echo moet ik dus net wel net niet overtijd zijn geweest en dat verklaart direct waarom hij toen nog niks zag.

Pfff ben helemaal flabbergasted maar zooooo blij.... van alle scenario's die door ons hoofd zijn gegaan de afgelopen weken was dit er wel eentje, maar niet degene waar we onze grote hoop op durfden inzetten.

Over 2 of 3 weken moest ik nog maar even een termijnecho laten maken bij de VK (wel in het zhuis) en hij hoopte mij niet weer te zien... nou dat hopen wij natuurlijk ook!

groetjes van een helemaal ondersteboven maar erg blije
Marije

JOEHOEEE!!!! Marije,
Wat een geweldig nieuws!!!!
Ben echt super blij voor jullie!!!
Heb je enig idee hoever je nu al kunt zijn?

Zo zie je maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!

Veel liefs Wanda

joehoeeeeeeeeeee!!! marije zwanger! gefeliciteerd zeg!

zo lachen dat jullie zo vlakbij elkaar wonen.
het lig iig ook niet heel ver van mij vandaan,ik heb zelfs een x in rijen gewerkt

jullie zijn allemaal vrij vlot zwanger,dat is wel fijn dan.
carina wij zijn ook al 15 maanden bezig en pas 1 x zwanger....

xxx mier

@ Marije,

Jeminee, gefeliciteerd en ik zei het nog he...ben je niet zwanger? hahaha nee nee nee dat was je niet whaha...dat je niks gemerkt hebt dan?

Erug leuk nieuws. Ben heel blij voor je meid. Hou ons op de hoogte van de ontwikkelingen he...je kunt gelijk data gaan invullen straks op de lijst hihi.

Geniet er maar van,  liefs

Petra

jeetje marije! wat een nieuws!
ben je al een beetje bijgekomen van de schok?

ben stiekum wel jaloers hoor.. maar een goed teken zeg!
er is nog hoop!

en nu is het tijd om te gaan genieten voor je..
gefeliciteerd!!!!

liefs Carina

quote: petratjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2008 19:42:06'));

@ Marije,

Jeminee, gefeliciteerd en ik zei het nog he...ben je niet zwanger? hahaha nee nee nee dat was je niet whaha...dat je niks gemerkt hebt dan?

haha ja erg he?!?! Maar ja ik had  2 negatieve testen en die echo bij de gyn de vorige keer waar niks op te zien was van een zw.schap.... dan geloof je er zelf verder ook niet meer in.... ging er gister echt heen van: ben het zat, ik wil verder.

De gyn was ook helemaal verbaasd hoor en was geloof ik net zo blij als ik haha, volgens mij zijn dat toch ook voor hun dingen die leuk blijven om te mogen vertellen.

En niks gemerkt... tja achteraf zijn er genoeg dingen dat als je ze bij elkaar op telt dat je zegt: ja je zou ook best weleens zwanger kunnen zijn. Maar ik verwachtte het niet dus schoof dingen af onder niet lekker in mijn vel zitten (en stel je voor dat je jezelf iets aan zit te praten wat er niet is?!!?). Maar heb al een week of 2 dat cruesli naar karton smaakt (en daar ontbijt ik normaal altijd mee dus anders geen probleem) en vorige week dat ik het vlees bedorven vond smaken en de mannen aan tafel zich wel heel erg gretig aanboden om het op te eten (dus lag niet aan het vlees), afentoe wat wee, maar ja dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden en meer van dat soort dingetjes.

Maar ben nog steeds helemaal verbaasd... het is maar goed dat ik het zelf gezien heb hoor want anders had ik die gyn gewoon voor gek verklaard. Tis ook zo onwaarschijnlijk. Ben gisteravond met een grote grijns op mijn gezicht in slaap gevallen en zo werd ik vanmorgen ook weer wakker haha moet er niet uit gezien hebben, maar ach boeiend .

Vind het wel spannend, maar ben toch relaxter dan ik vantevoren verwacht had... maar misschien komt dat wel doordat ik het nog maar net weet en nog een beetje boel ondersteboven van dat nieuws. Heb wel zoiets: eerst die termijnecho maar zien en dan geloven maar ondertussen geniet ik stiekum wel van het feit dat ik weer zwanger ben!

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan