@pat: Had je verhaal al een keer ergens anders gelezen, ook toen kreeg ik kippevel.
Is zo erg he om je kindje te moeten afgeven...
Ik heb het zelf 2,5 jaar geleden gehad met mijn 2 zoontjes(2ling) die te vroeg geboren werden.
Gelukkig hebben die nog wel even geleefd zodat ik ze lekker lang bij me heb ,mogen houden.
Na 3 maanden raakte ik alweer zwanger van onze dochter, nu inmiddels 1,5 jaar oud.
Dus het kan wel nog hoor binnen 1 jaar..
Ik hoop met je mee zodat je misschien idd in december weer een nieuw wondertje mag vast houden...
@ carina; Hoe gaat het vandaag met je?
Weet dat we met je meeleven, hopelijk geeft je dat toch weer een duwtje in de rug...
Vandaag is mijn goede vriendin bevallen van een dochter!!
En wonder boven wonder ben ik superblij voor ze, kan niet wachten om de kleine te gaan bewonderen...
Voor alle andere meiden: een goed weekend gewenst!
Veel liefs wanda
Is zo erg he om je kindje te moeten afgeven...
Ik heb het zelf 2,5 jaar geleden gehad met mijn 2 zoontjes(2ling) die te vroeg geboren werden.
Gelukkig hebben die nog wel even geleefd zodat ik ze lekker lang bij me heb ,mogen houden.
Na 3 maanden raakte ik alweer zwanger van onze dochter, nu inmiddels 1,5 jaar oud.
Dus het kan wel nog hoor binnen 1 jaar..
Ik hoop met je mee zodat je misschien idd in december weer een nieuw wondertje mag vast houden...
@ carina; Hoe gaat het vandaag met je?
Weet dat we met je meeleven, hopelijk geeft je dat toch weer een duwtje in de rug...
Vandaag is mijn goede vriendin bevallen van een dochter!!
En wonder boven wonder ben ik superblij voor ze, kan niet wachten om de kleine te gaan bewonderen...
Voor alle andere meiden: een goed weekend gewenst!
Veel liefs wanda