wonderwomen

@pat: Had je verhaal al een keer ergens anders gelezen, ook toen kreeg ik kippevel.
Is zo erg he om je kindje te moeten afgeven...
Ik heb het zelf 2,5 jaar geleden gehad met mijn 2 zoontjes(2ling) die te vroeg geboren werden.
Gelukkig hebben die nog wel even  geleefd zodat ik ze lekker lang bij me heb ,mogen houden.
Na 3 maanden raakte ik alweer zwanger van onze dochter, nu inmiddels 1,5 jaar oud.
Dus het kan wel nog hoor binnen 1 jaar..
Ik hoop met je mee zodat je misschien idd in december weer een nieuw wondertje mag vast houden...

@ carina; Hoe gaat het vandaag met je?
Weet dat we met je meeleven, hopelijk geeft je dat toch weer een duwtje in de rug...

Vandaag is mijn goede vriendin bevallen van een dochter!!
En wonder boven wonder ben ik superblij voor ze, kan niet wachten om de kleine te gaan bewonderen...

Voor alle andere meiden: een goed weekend gewenst!

Veel liefs wanda

@ pat...
gezellig dat je hier ook mee komt kletsen.
je verhaal kan ik al.. jij de mijne zo ongeveer ook wel geloof ik...

@ wanda..
het gaat redelijk. een aantal ouders van kinderen ui mijn klasje weten wat er speelt. heb een lief kaartje gekregen en een moeder kwam even met me kletsen na schooltijd. zij heeft hetzelfde meegemaakt. ik hoop niet dat ik zoveel moet doorstaan als zij...

wat ik wel hoop is dat ze gelijk krijgen. dat het ook echt goedkomt.

wat denken jullie.. kan ik ipv 10 weken met 9 weken ook gaan.. ik ben toch al 2 weken niet emer zwanger, dus over 9 weken is dat toch 11?? of ben ik nu heel erg aan het miepen....
(iedere week eerder is mooi meegenomen toch?)

@ petra...
bedankt weer voor je lieve woorden.. ze slepen me er echt doorheen.
ik hoop dat ik het ook echt kan loslaten.. deze ronde weet ik al dat mijn eitje is geweest.. dus de komende 3 weken zal het wel meevallen. maar zodra mijn volgende eitje in zicht is.. pfff dat zal wel een moeilijk weekje worden dan. maar goed dat zien we dan wel weer toch?

ga nu eerst eens ff lekker uitgebreid douchen...
groetjes!

Hoi Carina,
sta jij net als ik ook voor de klas?
En ik vind ook dat elke week een week teveel is. Konden we maar in de toekomst kijken of de tijd vooruit draaien. Hadden we iets van zekerheid. Zo van: Op die datum ben je zwanger en alles komt goed! Wat zou dat heerlijk zijn.
Liefs, Yvette.
Heb trouwens mijn vriendin nog steeds niet gebeld of gezien. Wel per sms contact gehad. Ik kan het   gewoon nog steeds niet.

Hoi, dat komt wel weer geef het de tijd! Best balen dan he, ik baalde in ieder geval van mezelf... Nu ook een beetje, maar dat is weer anders... nu omdat ik me zo'n zorgen maak. Dat is zo niet goed maar ik knijp hem echt. Was het inderdaad maar mogelijk om in de toekomst te kijken. Zo eentje met allemaal lieve leuke kleintjes!!!!

Liefs
D

En dat is 100. Op naar de volgende 100.

@Hey Carina, lastig hoor dat je zo lang geen poging mag doen om zwanger te worden. Ik begrijp je dan ook volkomen dat je probeert om het een week op te schuiven. Maar Misschien is het handig om eerst uit te rekenen of het wel nut heeft om het een week op te schuiven. Als je bv dan ook net na je ei zit, heeft het toch eigenlijk geen nut. Net zoals je zegt dat je de komende 3 weken redelijk door zal komen, omdat er geen ei is.

Verder merk ik ook dat ik enorm jaloers ben op zwangeren. Dat ging van de week zelfs zo ver dat ik niet eens blij kon zijn voor een nieuwe vriendin die na het verlies van haar dochterje in januari (zo hebben we elkaar leren kennen) alweer zwanger is. Op haar 1e echo konden ze niks zien. Nu hadden ze een goede echo. Voor mezelf had ik gewoon liever gehad dat het niet goed zat. Maar ja dat is voor haar natuurlijk ook niet leuk. Gelukkig begrijpt ze het wel en zou ze andersom hetzelfde voelen. Helaas is het dus iets dat erbij hoort, maar niet echt een leuke eigenschap om te ontwikkelen.

Ik dacht deze maand trouwens helemaal in de gaten te hebben wanneer mijn ei is. Maar nu ben ik weer helemaal de weg kwijt. Qua temperatuur loopt het nl zo:
1:   36.9 ogni
2:   37.0
3:   37.1
4:   37.1
5:   37.1
6:   36.9
7:   36.8
8:   36.7
9:   36.9 Hier zit al een sprong die ik niet begrijp, maar die is wel heel vroeg.
10: 36.9
11: 36.9
12: 36.8
13: 36.6 wat bruine afscheiding
14: 36.6 wat rood bloedverlies en volgens mij gevoel van eisprong
15: 36.8 wat bruine afscheiding
16: 36.7
17: 36.6 maar wat dit dan weer betekent, ik snap het vanaf hier echt niet meer
18: 36.9 zeker niet als dit erop volgt

Zijn er experts die hier wijs uit kunnen? Ik hoor het graag,

groetjes
Patricia

@ pat... goed idee.. pak zo de kalender er even bij!

@ yvette..
ik werk ook in het onderwijs. erg leuk! jij dus ook snap ik uit je berichtje.. welke groep heb je?

dat je je vriendin nog niet gezien hebt, snap ik wel. ik vind he took moeilijk weer naar mijn schoonfamilie te gaan. volgend weekend moet ik van Mark (mijn vriend) mee. stiekum hoop ik mijn schoonzusje niet tegen te komen, maar de kans is natuurlijk wel groot dat ze even bij haar ouders koffie komt drinken en daar logeren wij dat weekend.

ik zal je zeker even laten weten hoe die confrontatie dan geweest is.. misschien valt het wel mee toch?
heb je die vriendin wel laten weten dat je het moeilijk vind?
mijn ervaring bij een ander vriendin is dat het minder werd toen ze voorbij het aantal weken was die ik ook was. want alles daarna was voor mij niet herkenbaar. had ik zelf niet meegemaakt.... snap je wat ik bedoel...

liefs Carina
(die alweer een beetje beter in haar vel zit...(lees: klein beetje beter))

ff de kalender erbij gepakt...

als het gewoon cyclussen van 30 dagen zijn...
heb ik rond 14 juni mijn eitje.
en mijn NOD is dan 28 juni.

ik mag als ik 10 weken wacht... rond 9 juni prikken.. een paar dagen voor mijn eitje..
ik heb dan een paar dagen voor mijn nod de uitslag.

en ik met 9 weken ga, dan heb ik de uitslag net na mijn eitje. als er dan een behandeling plaats gaat vinden... zou ik dan op tijd kunnen zijn? anderhalve week voor mijn nod?

ga denk ik eens googlen op bloedstollingsonderzoek, wie weet kom ik wat meer te weten...
groetjes en een fijne zondag!
Carina

Hoi Carina, ik heb groep 7. En sta al weer 15 jr voor de klas. Laatste 2jr werk ik 4 dgn.
Ik heb m'n vriendin het nog niet persoonlijk laten weten ,maarik weet dat het ze het wel snapt. Ik voel me nog steeds rot en hoop   dat dit kutgevoel (sorry, voor het woord) weggaat. We hebben afgelopen vrijdag de sleutel van ons huis gekregen, maar het interesseert me niks. Lijkt wel of ik overspannen ben.
Ben blij dat jij je al ietsjes beter voelt,.Daar trek ik me maar aan op.
Liefs, Yvette

Terug
Bovenaan