wonderwomen

Hoi Carina,

Nou het begint idd er aardig op te lijken dat de ene na de andere hier zwanger raakt he. Het is een nogal vruchtbaar forum geloof ik. Ik ben wel blij dat je al wat vrolijker klinkt overigens. Ook al zal de weg best nog lang en moeilijk zijn. Je klinkt al veel optimistischer dan een aantal dagen geleden. Gelukkig is elke dag er eentje he!

Hou vol meid!

Liefs en sterkte de komende tijd hoor.

Peet

HEE MEIDEN!!!

jemig ik ben een week weg en kijk wat er allemaal gebeurt is!!!
MARIJE EN PETRA ONWIJS HEEL ERG GEFELICITEERD!!! jeetje wat een goed nieuws zeg!! marije wat een wonder! wat een kado dat je al zo ver bent! petra wat geweldig dat je droom letterlijk is uitgekomen!!
voelen jullie je goed? marije wanneer ben jij dan uitgerekend? bijna tegelijk met mij dan denk ik?

en voor de andere meiden, wat een verhalen ook weer bij jullie. heel erg rot dat jullie je zo voelen. ik zal er later wat uitgebreider op reageren jullie ook proberen te steunen.

hier gaat het goed, ik heb een geweldige reis gehad, echt prachtige dingen gezien en meer dan 1000 foto's gemaakt. ben behoorlijk misselijk geweest en dat was wel fijn, want verder voelde ik me qua zwangerschap behoorlijk op m'n kop staan, zo onwerkelijk allemaal.
vanmiddag om 12.30 hebben we de 1e echo. ben enorm nerveus.
ik ga nu ook maar even lekker druk doen in huis, en proberen er niet teveel bij stil te staan, dan is het hopelijk zo 12.40 en weten we meer. pff m'n hart klopt in m'n keel.

het gaat trouwens wel erg lekker zeg, met dit wonderwomen forum...had 4 pagina's bij te lezen! en dat in 1 week!

liefs s

Jee we zijn echt wonderwomen he? Gefeliciteerd zeg! Wow dromen komen dus toch uit. Heus de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Hoop dat we binnenkort allemaal zwanger zijn, wat een heerlijkheid!
Veel plezier zo bij de echo. Ikke nog drie nachtjes!!!!

Pff,

Hee allemaal: sterkte!!!!! Ik denk en hoop aan en voor jullie allemaal!

Liefs
D

Ja joh, tis echt niet te geloven haha.

Dromen zijn vaak bedrog toch? hihi.

@ Marije, ik heb er nog geen geslacht bij gedroomd hoor haha. Het was puur die test. Het gekke was he dat ik me zondag dus helemaal nog niet zwanger voelde ofzo. Maar na die droom voeld ik het maandag gelijk. Ik dacht heeee dit is herkenbaar. En aangezien ik geen flauw idee had van wanneer ik ongesteld moest worden dacht ik kom op doe die test! En ja hoor haha. Ik voel me ook echt geweldig. Niet misselijk of andere dingen. Een klein beetje duizelig en pijn in mn borsten is het enige. Bang ben ik ook niet. Het voelt geweldig gewoon. Donderdag kan ik bellen voor een eerste afspraak bij de vk en dan ben ik ook wel benieuwd hoe ver ik ben eigenlijk. Ik weet het gewoonweg niet.

@ S, Ben blij dat je weer terug bent en dat je het leuk hebt gehad. Wat en verrassing he dit nieuws haha. Zo zie je maar weer wat er kan gebeuren in een week tijd. Heerlijk dat je veel foto's hebt kunnen maken meid. Je klinkt wel enthousiast iig. Ik zal duimen dat zometeen alles goed is bij de echo. Laat je ff wat weten vanmiddag?

@ D, Nog 3 dagen? Spannend hoor, ik leef met je mee. Ik zal het ook heel spannend gaan vinden straks.

@ Carina, hoe gaat het vandaag? Het valt vast niet mee dit soort dingen te lezen. Ik voel met heel mn hart met je mee en ik hoop dat de tijd heel snel gaat zodat je ook weer aan het klussen kan. Als het verder maar gewoon wat beter met je gaat, je bent een sterke vrouw en ik weet zeker dat je die tijd doorkomt meid. Ik denk aan je hoor. En wij allemaal want we willen ook gewoon dat het goed met je gaat.

@ Yvette, heb je de stoute schoenen al aangetrokken en een test in huis gehaald?

@ Keesje, hoe gaat het met je? Ik heb al een tijdje niets van je gelezen.

Groetjes en liefs Petra

Wow Petra!!! Echt te gek , van harte gefeliciteerd!!!
Waar kan ik ergens die droom downloaden?
Want DIE DROOM WIL IK OOK!!!!

Vanmorgen even nog een zwangerschapstest gedaan....was negatief, dus mag ik er denk wel vanuit gaan dat het hcg uit me lichaam is toch???
Nu maar wachten op ongi....

S77: succes met je echo!! ben benieuwd en duim met je mee...

ik wil heel graag blij zijn voor jullie...
maar kan het vandaag even niet hoor.,..

IK WIL OOK GVD!

nog 8 weken wachten, want heb besloten met 9 weken bloed te laten prikken.
dan nog 2 weken wachten op de uitslag pffff

ik weet het er is zo weer een dag voorbij, maar het lijkt wel of iedereen door gaat en ik sitl blijf staan!
je merkt het al.. ik heb een mindere dag vandaag

hoi hoi,
@ Petra gefeliciteerd meid. Stuur die droom van je maar door naar het Westland... Hij is hier van harte welkom!!!!

@ Carina ik heb het donkere vermoeden dat ik je gewoon blijf vergezellen op dit forum. Hoop het natuurlijk van niet, maar probeer gewoon niet te veel te hopen dat het snel lukt. Het zou natuurlijk wel fijn zijn als dit topic ervoor zorgt dat iedereen met 3 maanden zwanger is. Dan heb je dat wel even heel goed opgestart.
Goed dat je een keuze gemaakt hebt om met 9 weken te laten prikken, is toch iets fijner dan 1 week later.
Verder is het denk heel logisch dat je slechte dagen zich afwisselen met nog slechtere dagen. Daar weet ik alles van. Ze worden vanzelf weer iets beter, maar dat heb je zelf natuurlijk ook al meegemaakt met die eerdere miskramen van je :-((

@ Wanda als je een negatieve test gehad hebt, zou dat inderdaad moeten betekenen dat het HCG uit je lichaam is. Dan zou het inderdaad niet al te lang meer moeten duren voor je ogni weer komt.

Hier gaat het verder zijn gangetje. Ik ben naarstig op zoek naar signalen dat het wel eens raak kan zijn, ook al probeer ik er niet teveel mee bezig te zijn. Voel af en toe mijn borsten. Het is ook nog een ruime week tot mijn NOD, dus kan ook nog niet teveel signalen hebben.
Pff, we wachten wel af,

liefs
Patricia

Hoi Petra, ben nog noet ongi geworden, maar ik kan geen pijl trekken op die cyclus van mij, dus wacht nog even af. Durf geen test te doen . Bang voor de teleurstelling! Wat zou jij doen??
Yvette

Terug
Bovenaan