Ja joh, tis echt niet te geloven haha.
Dromen zijn vaak bedrog toch? hihi.
@ Marije, ik heb er nog geen geslacht bij gedroomd hoor haha. Het was puur die test. Het gekke was he dat ik me zondag dus helemaal nog niet zwanger voelde ofzo. Maar na die droom voeld ik het maandag gelijk. Ik dacht heeee dit is herkenbaar. En aangezien ik geen flauw idee had van wanneer ik ongesteld moest worden dacht ik kom op doe die test! En ja hoor haha. Ik voel me ook echt geweldig. Niet misselijk of andere dingen. Een klein beetje duizelig en pijn in mn borsten is het enige. Bang ben ik ook niet. Het voelt geweldig gewoon. Donderdag kan ik bellen voor een eerste afspraak bij de vk en dan ben ik ook wel benieuwd hoe ver ik ben eigenlijk. Ik weet het gewoonweg niet.
@ S, Ben blij dat je weer terug bent en dat je het leuk hebt gehad. Wat en verrassing he dit nieuws haha. Zo zie je maar weer wat er kan gebeuren in een week tijd. Heerlijk dat je veel foto's hebt kunnen maken meid. Je klinkt wel enthousiast iig. Ik zal duimen dat zometeen alles goed is bij de echo. Laat je ff wat weten vanmiddag?
@ D, Nog 3 dagen? Spannend hoor, ik leef met je mee. Ik zal het ook heel spannend gaan vinden straks.
@ Carina, hoe gaat het vandaag? Het valt vast niet mee dit soort dingen te lezen. Ik voel met heel mn hart met je mee en ik hoop dat de tijd heel snel gaat zodat je ook weer aan het klussen kan. Als het verder maar gewoon wat beter met je gaat, je bent een sterke vrouw en ik weet zeker dat je die tijd doorkomt meid. Ik denk aan je hoor. En wij allemaal want we willen ook gewoon dat het goed met je gaat.
@ Yvette, heb je de stoute schoenen al aangetrokken en een test in huis gehaald?
@ Keesje, hoe gaat het met je? Ik heb al een tijdje niets van je gelezen.
Groetjes en liefs Petra