wonderwomen

hoi yvette..

groep 7.. niet echt mijn ding, maar wat heerlijk om maar 1 groep te hebben. 3 groepen is namelijk nogal een organistatie!

waar zit je nu eigenlijk in je cyclus? neem aan dat je wel weer ongesteld bent geworden na de curretage?
en hoever was je precies toen je erachter kwam dat je kleine het niet meer deed?

probeer niet te blijven hangen in je verdriet.. ik kan het weten!
het is niet leuk, het is zwaar kut! maar het leven gaat wel door...
een nieuw huis is toch geweldig? stort je daar op.. doe ik ook!

het was voor mij een hele opluchting te horen dat mijn schoonzusje een miskraam heeft gekregen. (tenminste daar ga ik nu maar vanuit)
volgende week de vuurdoop.. de confrontatie met zwangere schoonzus in brabant. pfff daar zie ik wel tegenop!

groetjes

Hey meiden,

Hoe staat het er mee vandaag? Weer een nieuwe maandag he pfff. Wat een weekend heb ik achter de rug. Vrijdag mn auto opgehaald, heb nog wel geen rijbewijs maar wel vast een auto, knap he haha. En zaterdag boodschappen gedaan en het huis aan kant want gisteren hebben we de verjaardag van mn zoon gevierd, die is vandaag 6 geworden. Ik ga nu zometeen met de traktaties naar school en meteen blijf ik daar om een ochtendje te gaan knutselen.

Vannacht had ik een droom dat ik een zwangerschapstest deed en ik een hele dikke vette streep zag staan. Die droom was zo echt dat toen ik wakker werd ik echt dacht dat ik zwanger was haha....tjonge. Ik ben nog niet ongesteld en mn borsten doen zeer. Misschien dat ik het nog wel word maar ja hoelang zal ik eens wachten voor ik een test ga doen? Kweet het niet...wat denken jullie? Aangezien ik gewoon niet precies weet wanneer mn nod is...pff lastig.

@ Carina,

Hoe is het vandaag met je? Heeft je schoonzus een miskraam gehad? Is dat diegene bij wie het niet zo gewenst was allemaal? Dat jonge meisje? Dat is dan te hopen dat zij het is en niet die andere. Kom je de dagen nog door?

@ Yvette,

Ik wens je heel veel sterkte, Ik vind het erg voor je dat je je zo rot voelt. Ik duim voor je dat het snel goedkomt!! Wat Carina zegt klopt wel hoor, stort je lekker op je huis, afleiding is gewoon een goed medicijn! Kop op en gooi het er hier maar uit hoor.

@ Marije,

Hoe is het met je meid? Nog in de wolken zeker? Haha ik gun het je van harte meis.

@ Dattig,

Alles nog goed daar? Misselijk?

Liefs en groetjes Petra

En voor de anderen die ik vergeten ben, ook alle goeds en dat we met zn allen maar snel gezond zwanger mogen zijn en blijven!!!!!

Nee alleen maar gespannen nu. Aftellen tot vrijdag. De misselijkheid ga ik te lijf door direct na het opstaan te eten en dan pas douchen... werkt goed!

Hee succes allemaal, ik ga nu werken... :-(

Liefs
D

Hoi Carina, heb jij dan een combinatieklas? Welke groepen,dan?
Heb middagpauze, dus kan ik even het forum checken.
Nou, es even kijken of ik jouw vragen kan beantwoorden.
Ik was na de curettage op 7 mrt voor het eerst ongi geworden. Curettage was 5 feb.
Dus 31 dgn later ongi geworden. Het is nu 7 april en nog geen spoor van bloed, dus.... wie weet....???
Maar ik durf niet te testen. Het zou zo'n ontgoocheling zijn als ik  geen streep zou zien. Ik trek dat niet!!!
Dus voorlopig niet testen. Ik wacht even af. Misschien  don of vrij of in het weekend.
 Ik weet niet zo goed wat NOD betekent. Heb ik wel geweten ,maar vergeten.

Ik voel wel af en toe pijn in mijn onderrug, maar ja. Dat wil nog niks zeggen.Toch??
Ik had dit ook tijdens mijn eerste zwschap.
 Heel verhaal! Bijna 1 uur, dus de kinderen komen zo de klas weer in!

En Petra, bedankt voor je meelevende woorden!!

Liefs allemaal, Yvette

hoi hoi,
nou het weekend is inderdaad weer voorbij. Ik hoefde vandaag maar een half dagje te werken. Ik werk nl nog arbeidstherapeutisch omdat het nog zo kort geleden is dat ik mijn zwangerschap af heb moeten breken. Vandaag precies 3 maanden geleden dat ik het ziekenhuis in ging, ook op een maandag. Gek hoor dat het zo gelijk loopt. Toch voel ik me vandaag best goed, al is Bas* op 8 januari geboren, dus kan het morgen ook nog komen natuurlijk.:-(

@ Wanda: sjonge zeg, heftig dat je een tweeling hebt moeten verliezen. Ik vind het al heftig dat ik van 1 kindje afscheid heb moeten nemen, laat staan 2!!

@ Carina: wat voor behandeling zou je kunnen krijgen dan als er wat uit je bloedonderzoek komt? Ik zou dan zelf nl aansturen op prikken na 9 weken en dan gewoon klussen voor je ei. Dan pak je die maand nog mee. Het kan nl best zijn dat je pillen moet slikken om je bloed te verdunnen ofzo. Het zwanger worden is ook niet het probleem toch, maar juist het zwanger blijven?

@ Yvette, ja in de toekomst kijken zou mooi zijn. Ben alleen zo bang dat je dan iets te zien krijgt dat je helemaal niet wilt zien. Dan heeft het kijkje nog niet het effect gehad dat je wilde he..... Gelukkig dan maar dat het niet kan en dat we 'gewoon' maar geduld moeten hebben met wat er in ons leven gebeuren gaat...
Het zou wel fijn zijn als nu blijkt dat je zwanger bent. Helaas zegt pijn in je onderrug niks, het kan wel, maar hoeft niet. Heerlijk die tegenstrijdige kwaaltjes, alles kan betekenen dat je zwanger bent, maar kan net zo goed niks betekenen...
Ik weet niet hoe je cyclus voor je curretage liep, ook zo lang? Helaas hoor je wel eens dat een cyclus na een mk helemaal van slag is, maar ik hoop dat je in het weekend goed nieuws hebt!!

@ Petra, het zou toch wat zijn he, dat het gewoon klopt wat je hebt gedroomd......

liefs
Patricia, mama van Bas*

Hoi meiden

Vanochtend was ik nog vol onzekerheden, vanmiddag inmiddels niet meer. Mn droom is werkelijkheid. Een dikke vette streep. Ik ben zwanger! Nu maar hopen dat het blijft zitten en dat het gewoon goed is allemaal. Heb nog geen idee hoe ver ik ben ofzo.

@ carina, een hele dikke knuffel voor jou, meid ook voor jou moet het gewoon goed komen! Ik hoop dat je me nog aardig vindt, kan het niet helpen dat ik toch gewoon zwanger ben geraakt...knuffel en een roos voor jou...

@ Pat, hoe is het mogelijk he! Mn droom was zo echt en ja hoor, tis nog waar ook haha.

@ Yvette,  weet je zeker dat je niet gaat testen?  Onzekerheid is ook niks he....ik hield het niet meer uit. Wilde eerst wachten tot het weekend maar ik dacht...nee...ik voel wat en wil het weten. En zie hier...

Hé Petra, wat gaaaf!!!! Gefeliciteerd zeg!!!!! Echt super.... heerlijk die heldere dromen die uitkomen, niet direct een geslacht en datum bij gedroomd?!

Hier gaat het goed hoor.... na de eerste euforische dagen nu toch wel een beetje 'last' van de mk en alles. Ook al ben ik heel positief en heerlijk aan het dagdromen over van alles en nog wat.... wil het liefst bellen met het zhuis of die termijnecho eerder kan, maar wat schiet ik daarmee op he!? Dan ben ik de termijn van de vorige zw.schap niet voorbij en wil ik nog een keer en nog een keer kijken... en het verandert niks aan het verloop van de zw.schap natuurlijk al die echo's.
Zijn denk ik onzekerheden die je er gratis bij krijgt bij een mk/ misgelopen zw.schap en dat moet dan maar.... heb al ontzettende mazzel natuurlijk dat ik nu al over de 8 weken zit en over 2 weken alweer de termijnecho heb en hoop heel hard dan een compleet bewegend kindje te zien met een leeftijd die klopt bij de termijn.

Heb ook geen spontane klachten erbij gekregen ofzo sinds vorige week gelukkig hihi. Alleen geef ik nu meer toe aan mijn vermoeidheid. Tot vorige week vond ik dat het ergens anders door kwam en moest ik maar door gaan... nu heb ik vanmiddag ook even op bed gelegen toen de jongens sliepen  (heerlijk trouwens).

Maar echt super leuk ook zwanger.... nog net een 2008 kindje denk ik?! (half december ongeveer?)

groetjes,
Marije

het gaat toch niet zo zijn dat jullie straks allemaal wer zwanger zijn??? ik gun het jullie wel hoor, maa rof ik dat aan kan???
pffff

petra... gefeliciteerd! tuurlijk vind ik het leuk voor je! dat het voor mij ook komt, dat hoop ik, maar ik houd er wel rekening mee dat het net zo goed slecht nieuws kan worden en het voor ons letterlijk niet in de wieg gelegd is.

@ yvette
ik heb groe 3, 4 en 5. een heftige combi dus.

ga nu lekker ff snacken.. want heb   me toch een trek!

de rest van de berichtje beantwoord ik morgen wel...

Terug
Bovenaan