wonderwomen

Hoi meiden,
 Fijn dat je er weer bent, Carina.
Had een tijdje niks gelezen van je. Wat  klotedat die andere gyn zegt dat je ook   tot de zomer moet wachten. Hoe voel je je nu?
Ik ga ook maar eens beginnen om mijn lichaam wat beter te leren kennen. Ik   ga maar met die ovulatietesten aan de gang.
Ik had zondag weer een gigantische dip. Dan voel ik me zo ontzettend verdrietig. En dan kost het me zoveel kracht om er weer uit te komen.
Vandaag gaat het wel weer een beetje. Misschien helpen die testen. Dan weet ik of ik wel een goede eisprong heb. Ik twijfel aan mijn lichaam: vreemde ongi's, miskraam.
Nou , genoeg geklaagd,  sorry hoor, moest er even  uit.
Liefs, Yvette

hé meiden,

Lang niks geschreven hier, maar heb me een klein beetje afzijdig gehouden... ook omdat ik het soms best moeilijk vond om al zwanger om te gaan met de mk van januari. Lees wel regelmatig even omdat ik erg benieuwd blijf hoef het met jullie gaat.

Vanmorgen hadden we de termijnecho en het was helemaal goed!
3 weken terug dus de verrassende echo en toen kwam de gyn op 7 weken en 4 dagen. Nu 3 week later 10 weken en 5 dagen, dus helemaal perfect . Uitgerekende datum is van 14 naar 13 november gezet en nu kan het genieten echt beginnen.
Vond het vanmorgen echt vreselijk om daar weer te zitten en te wachten en te wachten en te wachten.... VK van het zhuis herkende ons nog van de vorige keer, dus snel kijken en ja hoor een kloppend hartje, een termijn die klopt en ons wederom in aanleg luie kind kon nog net even een handje opsteken als om te zeggen 'yo ik ben er hoor'.

Kwam echt zeker 10 kilo lichter die ruimte uit dan ik erin ging en kon thuis ineens wel een cracker naar binnen werken. Pffff zit hier te stuiteren als een gek hihi, wil echt iets doen ofzo maar zou niet weten wat. Dus ik geniet in stilte verder .

@Carina, balen dat de andere gyn hetzelfde zegt... al is het gelukkig wel duidelijk. Anders ga je misschien toch weer twijfelen welke gyn te geloven, maar leuk is anders te moeten wachten tot de zomer . Hoop dat de maanden toch een beetje vlot voorbij zullen gaan met jullie bouwval (schiet het al een beetje op) en andere dingen... het wordt steeds vaker mooi weer, dus misschien afentoe er lekker op uit.

groetjes,
Marije

Wat heerlijk voor je, Marije!!!   Wat kan het leven toch raar lopen. Kon me nog herinneren dat je maar niet ongi werd. En zie hier...
Ik wou dat ik het ook mag beleven. Ik ben het wachten zo zat!!
Liefs, Yvette

hoi,
nou het duurde gister nog een hele tijd voordat die ogni dan ook eindelijk kwam. Het was rond 5 uur ofzo en toen zelfs maar een heel klein beetje. Ik zat alweer te denken dat mijn temp misschien wel fout geweest was, maar dat was natuurlijk niet zo. Vandaag is het feest ook echt begonnen.

Ik temp iedere ochtend rond een uur of 7, terwijl ik nog in bed lig. Je mag daarvoor niks doen, omdat je temp stijgt zodra je opstaat.
anaal schijnt het beste te zijn, dus dat doe ik dan maar. Mijn temp schrijf ik inderdaad op, maar ik heb ook een grafiekje gemaakt in excel, zo zou het helemaal inzichtelijk moeten worden. NOu wordt het dat niet voor mij, omdat het erg heen en weer gaat in temp. Ik kan alleen duidelijk zien dat ik een eisprong heb, omdat mijn temp aan het begin van mijn cyclus lager is dan aan het eind, maar waar dat ei precies zit, geen idee.

Daarnaast probeer ik ook per dag bij te houden hoe ik me voel. Om te kijken of daar ook iets van een lijn in zit, maar daar wordt ik ook niet niet veel wijzer van.
succes ermee, jammer dat je echt moet wachten met klussen.
liefs
Patricia mama van Bas*

Hoi meiden,

Nou, gistern naar de gyn. geweest, en een inwendige echo gekregen.
Hij zag weliswaar geen vruchtje, maar wel verdikt baarmoederweefsel, wat volgens hem op   een prille zwangerschap kan duiden....
Maar misschien ook wel op de menstruatie.... zo dubbel allemaal!!

Maar mocht van hem een bloedtest laten doen, en uit de uitslag is gekomen dat er toch hcg is gevonden.
Wel nog maar een kleine hoeveelheid, maar dat zou volgens hem wel passen bij het beeld van de echo.
Dus misschien een hele prille zwangerschap!!!!

Ben helemaal de kluts kwijt!!!

Mag over een week nog een keer bloed laten prikken mits ik dan geen menstruatie heb gehad.

Duimen jullie met me mee???

@ Pat: hopelijk volgende ronde goed nieuws!!!
@ petra: hoe was je echo?

Veel liefs wanda

Hoi Wanda,

Wat een spannende tijd zeg pfff. Heb je niet zoiets van ik haal testen zodat je elke week een test kan doen? haha...tjonge jonge tis me wat allemaal.

Mijn echo is verzet naar vanavond dus ik heb nog geen nieuws.

Groetjes Petra

Hoi meiden,

De echo is goed gegaan. Ben nu 6 weken en 4 dagen dus ik ben de gevarenzone nog niet uit. Ik voel me verder wel gewoon goed en geen alarmerende dingen dus....ik hoop dat het zo blijft.

Ik wens jullie nog heel veel succes en vooral ook sterkte voor alle mindere dagen.

Heel veel liefs en groetjes en ik kom af en toe weer ff langs.

Petra

Terug
Bovenaan