wonderwomen

lieve meiden,
@ petra, wat fijn die positieve echo. Ik dacht alleen dat je al verder was. Gaat de tijd toch langzamer dan ik dacht waarschijnlijk.

@ Wanda, ik hoop dat de tekenen nog steeds positief zijn!

Ik heb inmiddels contact gehad met de verloskundige. Mijn cyclus doet raar na de bevalling van Bas*. Zo heb ik veel meer pijn tijdens mijn menstruatie, heb ik gedurende mijn cyclus wat bloedveries en nu dus een langere cyclus dan normaal. De verloskundige gaf aan dat ik maar even met de gyn moest bellen, zodat die aan kan geven hoe lang je cyclus van slag mag zijn. Nou dus naar de gyn gebeld en ik heb een afspraak voor 13 mei. Hopenlijk gaan we dan ook wat verder dan de cyclus kijken, of gaan ze me helpen om die goed in beeld te krijgen, want ook al temperatuur ik, ik word er niet veel wijzer van.
Ik ben in ieder geval blij met deze afspraak. Voor mijn gevoel gaat er nu een balletje rollen. Is het niet meer 'zomaar' afwachten of het raak is iedere maand.

liefs
Patricia mama van Bas*

Hoi Pat,

Hier nog steeds geen ongi vandaag, dus dat is een goed teken.
Wel erg veel last van rugpijn en veel witte afscheiding....

Maar vanmorgen weer een test gedaan en die was toch nog steeds negatief!
Nu heb ik die testen op het internet gekocht, zou dat iets uitmaken?
Misschien minder gevoelig of zo?
Maar kan ook goed zijn dat ik eigenlijk nog net niet over tijd ben.....

Hopelijk is het snel dinsdag...
Wel fijn dat je in mei naar het ziekenhuis mag, is toch weer wat hoop om naar toe te leven, zit je niet zo stil he.

@Yvette: hoe gaat het met je?al begonnen aan de testen?
@mier en jessica hoe gaat het met jullie?

XXX Wanda

Ps: Petra: fijn dat je een goede echo had!!!

quote: wanda1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-04-2008 22:00:59'));

Hoi Pat,

Hier nog steeds geen ongi vandaag, dus dat is een goed teken.
Wel erg veel last van rugpijn en veel witte afscheiding....

Maar vanmorgen weer een test gedaan en die was toch nog steeds negatief!
Nu heb ik die testen op het internet gekocht, zou dat iets uitmaken?
Misschien minder gevoelig of zo?
Maar kan ook goed zijn dat ik eigenlijk nog net niet over tijd ben.....

Lieve Wanda,
meid wat spannend allemaal!! Jammer dan he dat je nog geen positieve test in handen hebt. Ik hoopte ook dat het bij mij aan de test lag en dat die dus inderdaad ook minder gevoelig waren. Ik ben er bij mijn testen nog niet achter, omdat ik dus ogni geworden ben...
Bij Bas* had ik een matcare test, ook van het internet. Die reageerde op dag 31, maar als jij niet weet of je al overtijd bent, is dat misschien wel een reden dat de test nog niks doet, ook al lijkt dat wel in strijd met dat bloedonderzoek.....

Nou ja het is helaas nog even afwachten dus,
liefs
Patricia mama van Bas*

Hoi wanda,

Ik ga morgen maar beginnen met die testen. Dan is het 16 dgn na mijn laatste ongi. E iik heb een cyclus van gemiddeld 33 dgn.   Ben benieuwd. Het is de eerste keer. Heb jij hier ervaring mee?
Liefs, Yvette

Hoi Yvette,

Begin je dan niet te laat met je ovu test? Je moet tellen vanaf de eerste dag dat je ongi bent. Ik begin veiligheidshalve altijd vanaf dag 10 te testen. En ik moet zeggen na drie maanden weet ik nu wel wanneer mijn ei ongeveer komt. Wat ik dan wel raar vindt is dat ik de ene keer precies 14 dagen na mijn eisprong ongi wordt en vorige keer was het na 13 dagen en deze maand was het zelfs na 12 dagen.
Succes met de testen.

keesje

@Wanda, heb je al weer een keer getest?

Hoi Keesje,

In de gebruiksaanwijzing staat   17 dgn na je laatste ongi. Denk je dat dat te laat is? Hoe doe jij het dan?
Ik weet er niet veel van. Ben net begonnen met die dingen. Heb gisteren de eerste gedaan.
Gr. Yvette

Hoi Yvette,

Volgens mijn bijsluiter (sensitest) neem je de eerste dag van je ongi als uitgangspunt. Dus als jij altijd 33 dagen cyclus hebt begin je op de 16e dag na je 1e dag ongesteldheid.
Ik zit zelf na mijn miskraam ineens op +/- 28 cyclus, vroeger altijd 35. Dus ik test dan vanaf dag 10 vanaf de 1e dag. Maar na drie rondes durf ik ook wel te testen vanaf dag 13. Dan zit ik sneller op mijn ei, scheelt weer teststrips.

Heb gisteren Zembla zitten kijken over het laat moeder worden. Daar werd ik zwaar depri van. Ik ben 37 en dan zijn mijn kansen om zwanger te raken nog maar 25% van wat ze waren toen ik 30 was en rond je 40e zou je 50% kans hebben op een miskraam. Ik weet dat ik dat soort dingen niet moet kijken, maar ja, als je eenmaal kijkt schakel je niet zo snel meer weg. Maar ik werd er niet vrolijk van, krijg ik gelijk een gevoel van: zie je wel, het is me niet meer gegund. Hebben meer van jullie (die al wat ouder zijn) dit gezien? Wat vonden jullie ervan?

groetjes, keesje

Terug
Bovenaan