wonderwomen

Hoi Keesje,

Ik heb het programma niet gezien gelukkig pff moet er niet aan denken om nu weer een miskraam te krijgen.

Als het je helpt, ik ben 38 en nu al 2 x achter elkaar zwanger he (helaas van die miskraam in januari maar goed)

Mischien geeft het je wat hoop dat het toch gewoon raak kan zijn. En Marije is ook ongeveer onze leeftijd en al een tijdje zwanger he. Alles kan nog hoor.

Groetjes en sterkte

Petra

hé Peet wat nou van jullie leeftijd
Ben net 30 hihi.

Maar wil wel een hartje onder de riem steken.... vriendin van mij is nu hoogzwanger en 38. Heeft een zoon van 4 en voor deze zw.schap een mk gehad. Duurde daarna wel even voor ze zwanger was (9 maand) maar de zw.schap op zich gaat hartstikke goed. Kindje heeft het zelfs erg goed naar de zin, want die zit er al bijna 42 weken....

Keesje hoe gaat het verder met jou!!?

groetjes,
Marije

jaaa en mijn moeder was 37 toen ze zwanger werd van mijn broertje!
en pas hoorde ik van iemand die zwanger was, en die was 41!!

hoe gaat het met jullie verder??
sabine

haha sorry Marije, dacht dat je ouder was...waarom weet ik niet.

@ Keesje, er zijn iig wel wat voorbeelden te noemen. Ik ken er ook nog een aantal die net zo oud zijn als ik of nog een jaar ouder zelfs die ook zwanger zijn!

Hou moed!

Groetjes Petra

Hoi meiden,

Heb geprobeerd wat minder op het forum te komen in de hoop dat ik dan sneller zwanger zou raken . Nee, zodat ik het zwanger raken iets meer los kan laten. Lukt uiteraard niet, vorige week wist ik nog zeker dat ik nooit meer ovu tests zou gaan gebruiken en dat ik misschien toch maar geen derde wil en ach deze week: zeer ongesteld geworden en dan toch weer de gedachte: wanneer valt mijn ei de komende maand en zal ik toch maar weer ovu-tests gebruiken? Ik word soms simpel van mezelf. Ik ben tot nu toe alle keren dat ik zwanger was echt zo snel zwanger geraakt  (mijn oudste was ongepland net als mijn eerste miskraam) en nu... Duurt het blijkbaar langer. Vriendinnen houden me maar voor dat het normaal is als het een jaar duurt, maar ik weet voor mezelf niet zeker of ik het op kan brengen. Iedere maand die paar uur hoop op je nod dat je misschien niet ongi gaat worden en dan die zware teleurstelling als het toch komt. Het hakt er best in en zo ben ik nooit geweest in eerdere zwangerschappen. Ik raak ook echt overstuur als ik hoor dat mensen om me heen zwanger zijn, ik trek dat niet , dat heb ik ook nooit gehad. Ik weet het niet, ik ben gewoon een muts. Ik wil niet klagen, ik heb een prachtige zoon om me heen iedere dag en een prachtige zoon in mijn hart.

Dus vandaar dat ik toch maar weer terug ben op het forum zo nu en dan.

groetjes, keesje

hoi keesje,

'het is allemaal wat he dat zwanger worden.
ik zal ook wel zo zwanger zijn dacht ik nog voordat ik stopte met de pil (mijn zussen waren het zo) nou niets is minder waar! ben nu al 16 maanden bezig en heb nog niks!
ik weet niet hoe lang ik dat nog trek hoor,al die teleurstellingen! was het eindelijk raak na bijn een jaar bezig te zijn,gaat het mis en nu alweer 3 x ongesteld geworden!
ik weet het soms niet meer hoor,wat kunnen we er nog meer aan doen!

xxx mier

Hoi meiden,

Ik ben 35 en in juli word ik 36 jaar. Ik heb die Zembla-uitzending (gelukkig) niet gezien. Ik zou er helemaal in de stress van raken. Ik heb nog geen kinderen. Ik heb hetv gevoel dat als je al kinderen hebt, je dan sneller zwanger raakt. Of niet?
Ik ga morgen wel weer met ovu-test beginnen.
@Keesje, ik had op de 17de dag getest en toen had ik geen streepje, dus misschien was ik wel   te vroeg.  
Volgens "Babybox.nl" heb ik mijn vruchtbare periode as. woe, don.
Maar het kan ook zijn dat mijn cyclus helemaal in de war is.
Word er gek van. Waarom kan het nou niet gewoon "normaal"?? Zonder heel dat gedoe!
Liefs, Yvette

Terug
Bovenaan