wonderwomen

Toch ovu-test gedaan, maar weer geen streepje. Hoe kan dat nou??
Dus geen vruchrtbare periode. Maar volgens mijn cyclus wel! Ik snap er niks van. Zou het kunnen dat ik dat hormoon helemaal niet meer heb? Kan je ongi worden zonder dat hormoon?
Zit mezelf echt gek te maken.
Help!
Gr. Yvette

Hoi lieve Y,

Het lijkt er op dat je helemaal gek word van die testen he...ik denk dat je gewoon op je gevoel het moet doen hoor. Als ik naar mezelf kijk....ik lette echt nooit ergens op en hoppa...de hele maand door proberen is mijn motto.

Met mijn zwangerschap gaat het goed maar mn geestelijke gesteldheid is wat minder. Het is in mn priveleven nog steeds een bende. De ene week lijkt het de goede kant op te gaan en dan de volgende stort het in elkaar als een kaartenhuis en dat is dus nu.

Groetjes Petra

ff een berichtje van mij.
het gaat hier met vlagen goed en dan weer minder.
maar dat zal voorlopig nog wel zo blijven.

na onze eerste miskraam wilden we weer wat leven in en om ons heen en hadden we nieuwe vissen voor in de vijver gekocht (koi's). nu hebben we weer iets dergelijks gedaan. we hebben een pupje gekocht. met de zomervakantie komt deze ons gezinnetje vergroten. we hebben al een jack russel en nu komt er dus nog een 2de bij.

verder gaat de tijd hier naar mijn zin veel te langzaam en werd ik gisteren erg verdrietig toen i mijn etije voelde. vandaag is dat gevoel gelukkig weer wat minder.

@ yvette...
wat vervelend dat je er niet helemaal uit komt wanneer je eisprong is. hoe lanh is normaal gesproken je cyclus? is die zo erg onregematig?
als je uitgaat van je kortste cyclus en je langste cyclus... kun je daar dan niet iets mee?

@ wanda..
je houdt het wel spannend hoor! moest je nou vandaag weer naar de gyn?

@ mier...
hoe gaat het met jou? in de klusperiode of op het wachtbankje?

groetjes Carina

@ de zwangeren hoe gaat het?

oja yvete...
heb je je vriendin al gezien? kun je daar al wat beter mee omgaan?
ik heb inmiddels mijn schoonzusje wel gezien. gelukkig begon ze er zelf niet over... heb wel de echo gezien (heeeel vluchtig) en zelfs aan het eidnv an de middag durven vragen hoe het met haar gaat zonder dat het al te jaloers over kwam.

ik vind het nog steeds niet geweldig. sta nog steeds niet te springen, maar was wel erg trots op mezelf dat ik de dag zo goed had doorstaan...

Hallo iedereen,,

@ Carina: wat goed van jezelf dat je   toch wat tegen je schoonzus hebt gezegd over dr zwangerschap, kan me voorstellen dat dat niet makkelijk was!
Hopelijk vliegen je weken voorbij zodat je weer gewoon mag gaan klussen....

@Yvette; heb geen flauw idee hoe die testen precies werken, maar misschien ben je toch nog wel wat te vroeg i.v.m. onregelmatige cyclus misschien?

Nou, was gisteren naar het toilet gegaan, en zag wat bruinig verlies, dus ja ik dacht daar komen de rode duivels aan, maar het zetten maar niet door.
het bleef bij dat bruin en het was erg weinig.
Dus vandaag toch maar bloed laten prikken, en na 3 uur kreeg ik het verlossende telefoontje van mijn gynaecoloog.

Het HCG is dus toch gestegen, er is dus echt sprake van een nieuwe (maar o zo prille) zwangerschap!!!
Ik had het helemaal niet meer verwacht!
Volgende week mag ik weer komen om te kijken met de echo.

Maar kan helemaal niet optimaal blij zijn, ben superbang namelijk vooral nu ik dat bruinige heb gehad....
Zou het nog innestelingsbloed kunnen zijn???

Probeer het maar een beetje luchtig te zien en er niet te veel aan hechten op dit moment, het is natuurlijk nog maar heel pril( waarschijnlijk 4 of 5 weken..)Denk zelf pas 4 weken....

Hoe gaat het met alle andere meiden?

Veel liefs Wanda

he meiden,
hier komt mijn uitgerekende datum langzaam dichterbij (2 mei) Gekke gedachte dat ik nu met een hele dikke buik had moeten lopen, of al een frutje in mijn armen had moeten hebben... Op zich gaat het echter wel, heb gister en vandaag redelijk lekker gewerkt en er zelfs veel lol kunnen hebben.
Maar dan belt vanavond mijn moeder, dat ze niet goed weet wat ze met me aanmoet, dat ze haar dochter mist en dat mijn zus haar zus mist en dat ik zo weinig contact zoek. Nou dan loopt de emmer weer over, want ik mis mijn zoon!! Want ik snap heus wel dat ik momenteel weinig van me laat horen, maar ik ben al blij dat ik mijn werkritme terugkrijg, naast mijn werk heb ik gewoon even weinig energie voor andere dingen en ben ik blij dat ik niet in elkaar stort en daarbij zoeken zij ook geen contact met mij. Pff, daar kan ik nu even niet tegen hoor! En nou zit ik hier notabene weer met een schuldgevoel, daar kan ik zo kwaad om worden, daar wil ik mijn energie helemaal niet aan verspillen.
Gelukkig ga ik morgen lekker weg met mijn lief, even eruit tot maandag.

Qua vragen van jullie, ik ben 30.....

@ Keesje, het is inderdaad moeilijk om iedere maand weer ogni te worden. Dat kost ook veel energie. Dat merk ik ook. Dat is ook de reden dat ik weer contact heb gezocht met de gyn. Sowieso loopt mijn cyclus anders dan voor Bas* en daarbij wil ik gewoon wat duidelijkheid krijgen over mijn cyclus.

@ Y1972, het is volgens mij niet zo dat je sneller zwanger bent als je al kinderen hebt. Ik weet genoeg verhalen waar het bij een 2e erg lang duurt. Het is natuurlijk wel zo dat je in principe weet dat alles werkt, maar sommigen hebben dan toch echt hulp nodig, terwijl een 1e zonder problemen gekomen is. Gek he.
Lastig dat je nog niks wijzer wordt van die ovulatietesten. ik had dat ook hoor, toen heb ik ze maar aan de kant gegooid. Misschien deed ik het ook wel fout... Volgens mij wordt je echter niet ogni zonder dat je dit hormoon hebt. Want dit hormoon geeft aan dat je ei komt en als je geen ei hebt, wordt je niet ongesteld. Bij de gyn hebben ze tegen mij gezegd, als je een regelmatige ogni hebt, heb je ook een eisprong, dus dat zal dan wel.
Nou ik hoop gewoon dat ik bij de gyn weer bloed mag gaan prikken om mijn eisprong te gaan lokaliseren, want in die zin wordt ik ook niks wijzer van mijn lichaam. Ik begrijp mijn temperatuurschema niet en voel mij ei ook niet. Heerlijk zo'n lichaam.....

Nou ja fijne dagen iedereen,

groetjes
Patricia mama van Bas*

yes wanda ook al zwanger!! geniet van het mooie nieuws

wie zijn er nu allemaal zwanger? petra,wanda,sabine en wie nog meer?
gaat goed!!! hopen dat wij snel mogen volgen!! hoeveel rondes hebben jullie er allemaal over gedaan na de miskraam? ik zit nu in ronde 4 na de miskraam.

xxx mier

Terug
Bovenaan