he meiden,
hier komt mijn uitgerekende datum langzaam dichterbij (2 mei) Gekke gedachte dat ik nu met een hele dikke buik had moeten lopen, of al een frutje in mijn armen had moeten hebben... Op zich gaat het echter wel, heb gister en vandaag redelijk lekker gewerkt en er zelfs veel lol kunnen hebben.
Maar dan belt vanavond mijn moeder, dat ze niet goed weet wat ze met me aanmoet, dat ze haar dochter mist en dat mijn zus haar zus mist en dat ik zo weinig contact zoek. Nou dan loopt de emmer weer over, want ik mis mijn zoon!! Want ik snap heus wel dat ik momenteel weinig van me laat horen, maar ik ben al blij dat ik mijn werkritme terugkrijg, naast mijn werk heb ik gewoon even weinig energie voor andere dingen en ben ik blij dat ik niet in elkaar stort en daarbij zoeken zij ook geen contact met mij. Pff, daar kan ik nu even niet tegen hoor! En nou zit ik hier notabene weer met een schuldgevoel, daar kan ik zo kwaad om worden, daar wil ik mijn energie helemaal niet aan verspillen.
Gelukkig ga ik morgen lekker weg met mijn lief, even eruit tot maandag.
Qua vragen van jullie, ik ben 30.....
@ Keesje, het is inderdaad moeilijk om iedere maand weer ogni te worden. Dat kost ook veel energie. Dat merk ik ook. Dat is ook de reden dat ik weer contact heb gezocht met de gyn. Sowieso loopt mijn cyclus anders dan voor Bas* en daarbij wil ik gewoon wat duidelijkheid krijgen over mijn cyclus.
@ Y1972, het is volgens mij niet zo dat je sneller zwanger bent als je al kinderen hebt. Ik weet genoeg verhalen waar het bij een 2e erg lang duurt. Het is natuurlijk wel zo dat je in principe weet dat alles werkt, maar sommigen hebben dan toch echt hulp nodig, terwijl een 1e zonder problemen gekomen is. Gek he.
Lastig dat je nog niks wijzer wordt van die ovulatietesten. ik had dat ook hoor, toen heb ik ze maar aan de kant gegooid. Misschien deed ik het ook wel fout... Volgens mij wordt je echter niet ogni zonder dat je dit hormoon hebt. Want dit hormoon geeft aan dat je ei komt en als je geen ei hebt, wordt je niet ongesteld. Bij de gyn hebben ze tegen mij gezegd, als je een regelmatige ogni hebt, heb je ook een eisprong, dus dat zal dan wel.
Nou ik hoop gewoon dat ik bij de gyn weer bloed mag gaan prikken om mijn eisprong te gaan lokaliseren, want in die zin wordt ik ook niks wijzer van mijn lichaam. Ik begrijp mijn temperatuurschema niet en voel mij ei ook niet. Heerlijk zo'n lichaam.....
Nou ja fijne dagen iedereen,
groetjes
Patricia mama van Bas*