wonderwomen

quote: jessica1976 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-03-2008 09:51:21'));

Marije, hoe ous is je jongste eigenlijk? Vervelend dat je met bv zit en die kuur. Hoop voor je dat het alsnog op gang gaat komen..Verder super dat je bij Idols komt, geweldig!

Eh niet zo jong als je waarschijnlijk verwacht op basis van de bv hihi. Hij is net 2 geworden... jaar dus. Voorlopig nog niks dus we wachten het nog maar weer af (zou wel een 'goeie' 1 april grap zijn om een kwartier voor ik in de auto stap naar de gyn ongesteld word... of als je daar net wegrijdt....)

@Carina: nog wat leuks kunnen scoren bij de Intratuin? Nog iets achtergelaten voor andere kooplustigen of is het voor hun wachten op nieuwe voorraad?

@Sabine: wat balen dat je je zo voelt zeg... maar ik denk wel begrijpelijk. Ben hier nog niet eens weer zwanger en kan nu al zoiets hebben: wat als ik dan op een moment 9 weken en 4 dagen zwanger ben dan zit ik toch niet meer rustig op de bank?! Maar het meeste wat jij omschrijft aan klachten associeer ik vooral met spanning. De hoofdpijn, het vastzitten van nek etc (wat op zich al weer hoofdpijn kan veroorzaken). De misselijkheid klinkt dan wel weer lekker zwanger . Blijf hier voor je meeduimen hoor.

En die zwangeren om je heen... ken het maar al te goed, hier staat het meeste gelukkig 'op knappen' en daar kan ik toch beter mee omgaan dan verse zw.schappen waar ik over hoor. Maar volgens mij is dat met alles zo.... heb jij net nieuwe laarzen gekocht loop je de straat op en de eerste 4 vrouwen dragen ze! Heb jij een andere auto gekocht en de enige die nog opvallen in het verkeer is dat model met dezelfde kleur en wil je heel graag zwanger zijn... dan zie en hoor je alleen maar over zwangeren.... Over een tijdje lopen we daar zelf tussen meiden!

groetjes,
Marije

Nou, lekker paar uurtjes in de stad rond gehangen.
Het was heerlijk weer hier!
Hopelijk morgen ook zo"n dagje ,kunnen we lekker naar de efteling

Vandaag weer de eerste dag dat ik niet meer bruin vloei..... misschien is het nu dan toch afgelopen...op naar de rode duivels dan maar.
Maar dat kan nog wel ff duren..

Jullie nog iets leuks gedaan vandaag?

Veel liefs wanda

hoi hoi!

hahaha de intratuin is nog niet leeg hoor, al is de voorraad wel geslonken.
ik wilde eigenlijk een mooie grote plant kopen voor in het nieuwe huis, maar die waren of niet mooi, of heeeeeel erg duur!
ik heb nu een aantal kleine gekocht. staat hartstikke gezellig!

@ yvette.. vreselijk he.. een zwangere zo dichtbij.. heb er dus 2 waarvan eentje niet eens gepland, en naar mijn idee er nog lang niet aan toe.
maar goed.. we moeten er doorheen.
probeer er maar niet al te veel aan te denken, hoop dat het voor mij ook een keer mag gebeuren! en dat het dan ook wil blijven zitten natuurlijk!

@ wanda.. de efteling! leuk!!!

Hoi meiden,

Het is nogal druk hier zeg. Ik had heel wat bij te lezen. Zo te zien loopt dit nieuwe draadje goed. Vandaag zijn we op jacht gegaan voor een nieuwe fiets. Mijn zoontje wordt volgende week 6 jaar. We hebben een hele mooie stoere fiets gescoord dus we zijn happy en mn zoon des te meer. Die  liep te stralen. Verder  hebben we een druk weekend pffff. Zal blij zijn als ik straks lekker op de bank kan hangen.  

En helaas, ik voel nog geen zwangerschapstekens.....  en ik had het gehoopt. Dus verder met klussen...en duimen jullie he!  

@S,

Wat rottig dat je zo bang bent nu. Ik hoop dat je door die korte vakantie wat afleiding hebt en je gewoon goed gaat voelen! Hou je taai meid.

hey carina,sorry dat ik eventjes niet geweest ben  !
het gaat wel redelijk met me hoor,ik ben alleen jammer genoeg alweer 2 x ongesteld geworden na de miskraam!
ik snap wel dat je even niet gezellig ben hoor,heel begrijpelijk!!! ik zou precies hetzelfde hebben! pas geleden vertelde mijn vriend dat een maat van hem WEER vader wordt,sorry hoor maar kon niet blij zijn,ik dacht wanneer wij!!!

hoi wanda en yvonne waar wonen jullie in brabant?(of heb ik erover gelezen)  ik tussen breda en roosendaal.

xxx mier

hoi allemaal!

dankjulliewel voor de lieve geruststellende woorden!
ben gelukkig weer opgeknapt, goed gepraat met m'n vriend (en een massage gekregen   ) en daarna druk gaan inpakken voor de reis. Het rotgevoel is weer wat naar de achtergrond.

Jullie allemaal een fijne week, veel sterkte met alles waar jullie op dit moment staan en ik hoop dat ik over een dikke week een paar leuke nieuwtjes kan teruglezen hier!
(als het in dit tempo doorgaat kan ik volgens mij nog een dagje vrij nemen om alles bij te lezen haha!)

doei!
liefs sabine

Terug
Bovenaan