hoi meiden,
even op vakantie een computer opgezocht.Kan het toch niet laten. Ik heb vorige week wat bruinige afscheiding gehad en daarna niks meer. Iedere dag is spannend en ik let op ieder krampje, pijntje en afscheiding die naar beneden glijd (lekker he) Maar tot nu toe blijft het zitten. Ik weet alleen niet wat dat betekent. Zaterdag gaan we naar huis en dan wil ik maandag een echo. Als het niks is wil ik dan nl zo snel mogelik een curretage. Als het wel wat is, ben ik natuurlijk blij, al zal ik er dan nogniet op gerust zijn. Maar het is weer eens stap in de goede richting. Al mis ik wel alle kwaaltjes, maar dat kan ook komen doordat ik hier niks hoef. En kwalen hoef je ook niet te hebben. Het blijft gewoon een onzeker iets.
Carina gefeliciteerd meid, had al zo'n vermoeden met je kwaaltjes.
Keesje, mij hielp het om naar de dokter/gyn te gaan. Bij de dokter werd al een spermatest gedaan, nou ja de doorverwijzing en daarna mocht ikn aar de gyn. Tussen de 1e en 2e afspraak was ik toen zwanger van Bas*. Toen kon ik het loslaten, omdat ik in de onderzoeken zat. Ze zoeken eerst uit of het sperma goed is, of je een eisprong hebt (dat ging bij mij met temperaturen en als je temp steeg na zoveel dagen bloed laten prikken om te zien of er echt een eisprong geweest was.) Toen was ik zwanger, dus ik weet niet wat ze verder doen. Kijken of je eileiders vrij zijn en een samenlevingstest geloof ik. Het geeft je wel duidelijkheid of het zou moeten lukken of niet. Succes ermee,
liefs Patricia mama van Bas*