wonderwomen

Hoi meiden,

Ik baal en kan wel huilen. De eerste tekenen van ongi zijn er weer. Voor de tweede maand op rij verlies is alweer fliebers ruim 3 dagen voor nod (ook zo raar, nooit eerder gehad).Ik weet het niet hoor, wat moeten we nog doen om zwanger te raken. Ja, mijn man zou niet meer moeten roken en zijn biertjes laten staan, maar dat wil ie absoluut niet. Hij heeft zoiets van: het is altijd gelukt en dus gaat het ook wel lukken en anders is het jammer.
Ik raak daar zo gefrustreerd van.

Ik gebruik trouwens ovutests. Eigenlijk wil ik niet temperaturen, maar wie kan mij uitleggen hoe dat werkt en waar je zo'n speciale thermometer kan kopen.

Ik denk erover om een verwijzing naar de gyn te vragen. Kijken ze daar ook gelijk het sperma van je man na of keren ze je eerst zelf binnenste buiten en gaan daar kostbare maanden mee voorbij? Nou verwacht ik niet dat de huisarts snel zal verwijzen, maar een poging kan geen kwaad. Aan de andere kant, ik ben ook niet bereid over te gaan tot allerlei medische molens, ik wil alleen weten of we nog een kans maken. Is die kans verkeken, dan kan je dat ook een plekje gaan geven. We hebben tenslotte onze oudste nog.

groetjes, keesje

jeetje keesje.. balen zeg!

tja je kunt altijd naar de huisarts gaan. maar die wil weten hoelang je bezig bent. en hoelang de miskraam nu geleden is.
of ze gelijk ook het sperma gaan onderzoeken weet ik niet....
maar   voor zover ik begrepen heb, willen ze dat je een paar maanden getemperatuurd hebt. dan kunnen ze kijken of je een eisprong hebt. ofzoiets.

je zou kunnen vragen bij het forum als zwanger worden langer duurt. die zijn ook ooit naar de gyn gestapt. wie weet kunnen ze je daar vertellen wat je dan te wachten staat.

sterkte meid! maar weet wel... alle skomt goed!
liefs Carina

Hey Keesje,

Wat vind ik het balen en erg voor je. Ik snap dat je gefrustreerd raakt meid. Probeer het alsjeblieft geen obsessie te laten worden want dan lukt het straks juist helemaal niet meer. Een aantal weken geleden wilde je het bijltje er bij neergooien en volgens mij is dat precies wat je even moet doen. Voor je het weet ben je idd helemaal verwikkeld in de medische molens. Je man heeft over 1 ding gelijk, het is eerder gelukt! En dus kan het weer. Je bent nu zo gefocust op je temp en je eisprong etc en weet je nog het verhaal wat iemand, volgens mij Carina, hier neerzette over als je er teveel mee bezig bent je zelfs je cyclus beinvloedt? En tja...ik heb makkelijk praten ik ben zwanger maar ik bedoel het echt hartstikke goed....ik denk echt als je het ff helemaal laat varen je gewoon ineens zwanger kan raken. Net zoals eerst!!! Waarom zou het nu anders zijn? Ik wens je alle sterkte, wijsheid, kracht en liefs toe...hopelijk maak ik je niet boos met mijn verhaal, ik leef en voel gewoon keihard met je mee en wil verdorie dat je ook zwanger bent net als wij!

Wat Carina zegt is gewoon zo, het komt goed! heel veel sterkte! Dikke knuf

Peet

hoi hoi

hoe is het met iedereen hier?
keesje? voel je je weer wat beter?

met mij gaat alles goed. volgende week het moment van de waarheid.. ons gupje te zien   op de echo. spannend!!!

groetjes

hoi meiden,
even op vakantie een computer opgezocht.Kan het toch niet laten. Ik heb vorige week wat bruinige afscheiding gehad en daarna niks meer. Iedere dag is spannend en ik let op ieder krampje, pijntje en afscheiding die naar beneden glijd (lekker he) Maar tot nu toe blijft het zitten. Ik weet alleen niet wat dat betekent. Zaterdag gaan we naar huis en dan wil ik maandag een echo. Als het niks is wil ik dan nl zo snel mogelik een curretage. Als het wel wat is, ben ik natuurlijk blij, al zal ik er dan nogniet op gerust zijn. Maar het is weer eens stap in de goede richting. Al mis ik wel alle kwaaltjes, maar dat kan ook komen doordat ik hier niks hoef. En kwalen hoef je ook niet te hebben. Het blijft gewoon een onzeker iets.

Carina gefeliciteerd meid, had al zo'n vermoeden met je kwaaltjes.

Keesje, mij hielp het om naar de dokter/gyn te gaan. Bij de dokter werd al een spermatest gedaan, nou ja de doorverwijzing en daarna mocht ikn aar de gyn. Tussen de 1e en 2e afspraak was ik toen zwanger van Bas*. Toen kon ik het loslaten, omdat ik in de onderzoeken zat. Ze zoeken eerst uit of het sperma goed is, of je een eisprong hebt (dat ging bij mij met temperaturen en als je temp steeg na zoveel dagen bloed laten prikken om te zien of er echt een eisprong geweest was.) Toen was ik zwanger, dus ik weet niet wat ze verder doen. Kijken of je eileiders vrij zijn en een samenlevingstest geloof ik. Het geeft je wel duidelijkheid of het zou moeten lukken of niet. Succes ermee,

liefs Patricia mama van Bas*

jeetje pat..
het blijft zo wel spannend he!
ik heb in het weekenc ook veel minder last van kwaaltjes dan wanneer ik op tijd uit bed moet en  de hele dag moet werken...
wanneer je thuis bent of op vakantie, eet je toch al wanneer je trek hebt. en als je geen zin hebt om iets te doen, dan doe je het niet.

ik heb goede hoop... hoever zou je dan nu moeten zijn?

Heey Carina,

ten eerste super gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hooppp heel erg dat je dit wondertje mag houden. Ik weet zelf ook sinds een kleine week dat ik opnieuw zwanger ben na 2 miskramen (juni 2007, april 2008) Ik ben nu ongeveer 5wk3dg als het goed is,,

Wordt echt heen en weer geslingerd tussen gevoelend ben eenerzijds superblij natuurlijk maar ben ook super bang voor weer een miskraam...hoe ga jij hier mee om??

Ik strax de gyn bellen voor een afspraak maarja moet zoiezo nog 2wk w88 anders heeft een echo toch geen zin...

liefs,

Terug
Bovenaan