wonderwomen

hoi souzen...
ten eerste gefeliciteerd!  

hoe ik ermee om ga? ik heb vanaf dag 1 al een goed gevoel bij deze zwangerschap. ik ben nogal een gevoelsmens namelijk.
de afgelopen 2x was ik bang naar de wc te gaan ed. maar nu helemaal niet.

geef jezelf rust, eet gezond en weet dat je er zelf alles aan hebt gedaan om deze zwangerschap goed te laten verlopen. en verder is het afwachten wat de natuur ervan maakt.
moeilijk he!

ik ben inmiddels 7 weken en 1 dag (volgens mijn eigen berekening) en heb last van verschillende kwaaltjes. als ik die niet zou hebben, zou ik denk ik wel meer onzeker zijn.

laat je weten hoe het verloopt? en wanneer je naar de gyn mag? ik mag vrijdagochtend! ben zo benieuwd naar ons gupje!

groetjes

Heey carina,

bedankt voor je reactie! Ben er blij mee..ja probeer er echt alles aan te doen om dit wondertje te mogen houden al moet ik 12wk plat!

Ik ben nog niet misselijk maar dat ben ik bij de vorige twee zwangerschappen ook niet geweest, heb alleen last van mijn borsten en die check ik dan ook tig keer per dag! Als ik maar denk dat ze niet meer zo zeer doen schiet ik in de stress maar kan mezelf gelukkig ook wel terug roepen.. ik probeer er allemaal niet teveel bij na te denken

Ik zal je zeker laten weten hoe het gaat kan bijna niet wachten tot we mogen! (we hebben nog nooit een kloppend hartje gezien :(       )

Ik zal vrijdag zeker aan je denken als je je gupje mag bewonderen nog 2 daagjes wachten!

Liefs

Ps, het lucht ook zeker op om hier je verhaal ff te doen, zeker omdat wij de zwangerschap geheim houden

komgerust je hart luchten wanneer je dat nodig hebt! of gewoon gezellig kletsen natuurlijk!

de spanning stijgt wel hoor..   hoe dichter we bij de vrijdag komen.

ik heb alleen al 2 nachten achter elkaar gedroomd dat ze er bij de echo achter kwamen dat het er 3 waren... pffff ik ben al dolgelukkig met eentje hoor!!!

groetjes

Hoi Carina,
Zit actiever op een ander forum, maar lees wel met jullie mee.
Heel spannend, vrijdag de echo. Leef met je mee en hoop zo dat alles goed is!!
Je gevoel is in ieder geval goed, en dat is volgens mij een goed teken.
Succes vrijdag!!
Gr. Laura

Hey Carina,

Ik wil je ff heel veel plezier, succes en sterkte toewensen voor morgen. Het blijft gewoon enorm spannend zo'n eerste echo in die eerste weken. Ik lees dat je je wel goed voelt en een goed gevoel hebt wat mij een goed teken lijkt meid.

Dat het eindelijk maar goed mag zijn dit keer he!

@ Pat, ik hoop dat je heel snel duidelijkheid hebt.

@ Keesje, hoe voel je je? Ik hoop dat mijn berichtje je niet verdrietig of boos heeft gemaakt. Ik bedoelde het echt goed! Knuf.

Peet

hoi meiden...

wat een lieve berichtjes! ik zit ze met tranen in mijn ogen te lezen..
hoezo hormonen????

2 weken geleden zat ik letterlijk te wachten op bloedverlies. want dat hoort toch bij een zwangerschap bij mij?! maar nu ben ik misselijker dan ooit, voel me de hele dag wagenziek.

morgen om 8:40 worden we verwacht!
moet daarna nog wel werken.. dus morgenmiddag krijgen jullie natuurlijk het nieuws te lezen!

liefs Carina

Hoi carina,

Wil je heel veel succes wensen voor je 1e echo morgen!!
Komt helemaal goed, ben er helemaal zeker van!

Je laat toch wel snel van je horen he?
Ben niet nieuwsgierig ofzo hoor.....
Leef gewoon erg met je mee.

@Yvette: hoe gaat het met je? Al even niks meer van je gelezen...
@ Keesje: Hou je het nog een beetje vol of gaan jullie het echt op een laag pitje zetten?
Het brengt ook allemaal wel erg veel stress en spanning met zich mee, elke keer dat wachten of het raak zal ziojn of niet...
sterkte!

Veel liefs Wanda

Terug
Bovenaan